eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ByczynaZakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: "Cyberbezpieczna Gmina Byczyna" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Byczyna”
w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Byczyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141299300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Byczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@byczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.byczyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057259

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Byczyna”
w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74e1ada-9068-470a-acb0-5b96c6a592d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000510/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Byczyna” w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”, nr naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 531849,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania i usług mających na celu poprawę cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Byczyna”. Zadaniem wykonawcy będzie dostawa, zainstalowanie i wdrożenie kompletnego i w pełni funkcjonalnego systemu do backupu, klastra wysokiej dostępności (HA) ze środowiskiem wirtualizacyjnym, środowiska odtworzeniowego, elementów infrastruktury sieciowej oraz oprogramowania antywirusowego, które spełnią wszystkie wymagania techniczne i operacyjne wskazane w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ – zwanego dalej: „OPZ” oraz w ilości wskazanej w OPZ. Zadaniem wykonawcy będzie zapewnienie zarówno dostawy sprzętu i oprogramowania, jak i pełnej integracji wszystkich elementów systemu, ich konfiguracji oraz przeprowadzenie testów w środowisku zamawiającego. W efekcie końcowym dostawca jest zobowiązany dostarczyć rozwiązanie, które będzie gotowe do użytku, w pełni operacyjne i zdolne do realizacji zadań zgodnie z określonymi wymaganiami wydajnościowymi, bezpieczeństwa oraz dostępności danych.
2. Na potrzeby realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i wdrożyć następujące urządzenia zgodnie z opisem rzeczowo-ilościowym oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi określonymi w OPZ, zwane dalej: „Urządzeniami”:
1) w serwerowni podstawowej wykonawca zamontuje w istniejącej szafie serwerowej następujące elementy:
a) serwery dla klastra HA – 2szt
b) macierz dyskową – 1szt
c) zasilacze UPS – 2szt
d) switche 48 port – 2szt
e) UTM – 1szt
2) w serwerowni zapasowej wykonawca zamontuje szafę serwerową a w niej następujące elementy:
a) serwer backupowy wraz z oprogramowaniem,
b) bibliotekę taśmową (autoloader) z zestawem taśm,
c) NAS udostępniony przez Zamawiającego
d) zasilacz UPS – 1szt
e) switch 24 porty – 1szt.
Pomieszczenie serwerowni zapasowej znajduje się nad pomieszczeniem serwerowni głównej. Do serwerowni zapasowej należy doprowadzić odpowiednie okablowanie sieciowe (telekomunikacyjne) konieczne do działania systemu backupowego (min 2 x 10Gb). Niezbędne okablowanie zasilające (instalacja elektryczna) wykona Zamawiający we własnym zakresie.
3) Urządzenia UTM zostaną zamontowane i skonfigurowane przez Wykonawcę w następujących jednostkach podległych :
a) Ośrodek Pomocy Społecznej w Byczynie
b) Zespół Szkół w Byczynie
c) Publiczne przedszkole w Byczynie
d) Publiczny Żłobek Nr 2 w Byczynie
e) Ośrodka Kultury w Byczynie
f) Szkoła podstawowa w Roszkowicach
g) Szkoła podstawowa w Biskupicach
h) Centrum Integracji Społecznej w Polanowicach.
3. W ramach realizacji zadania wykonawca:
a) Dostarczy oprogramowanie antywirusowe na 200 stanowisk,
b) Dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje oprogramowanie systemowe backupowe i wirtualizacyjne.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
a) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 do SWZ.
b) Projekt umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

48820000-2 - Serwery

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622257,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654085,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622257,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694

7.3.3) Ulica: Jutrzenki

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622257,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.