eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanówDostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu "Pewny start w zawodową przyszłość"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu „Pewny start w zawodową przyszłość”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Janowie Lubelskim

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830184724

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Zamoyskiego 68

1.4.2.) Miejscowość: Janów

1.4.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.7.) Numer telefonu: 15 87 20 843

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zswitos.powiatjanowski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsjanow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179712

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00172126

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część 1: Dostawa mebli na wymiar
1) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie oraz montaż do poszczególnych pracowni, wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie zamówienia, znajdujących się w budynku A, B i C Zespołu Szkół w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 68
2) Wykonawca zapewnia, że wszystkie meble będą fabrycznie nowe (nieużywane), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
3) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie (transport) do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem w poszczególnych pracowniach. Dostawa, wniesienie oraz montaż będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00- 14:00.W ofercie należy przewidzieć wszelkie inne niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Mają być wykonane starannie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości.
Minimalne dopuszczalne obciążenie półki 10 kg. Biurko musi posiadać – półkę na jednostkę centralną o szerokości min. 300mm.
Tolerancja wszystkich wymiarów +-2% z zastrzeżeniem punktu 7 opisu zamówienia.
1. Zestaw 8 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu: Długość – 7200mm, Szerokość 600-650mm, (długość jednego biurka 900 mm), wysokość biurka 760mm – blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania - obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty. Biurko musi posiadać wysuwną półkę na klawiaturę z prowadnicami kulkowymi zapewniające samodociąg. Półka i korpus powinny być wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o grubości min. 18 mm obustronnie melaminowana z oklejonymi brzegami PCV według podanej kolorystyki. Klasa higieniczności E1.

2. Zestaw 10 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu: Długość 8700mm,
Szerokość 650mm, długość jednego biurka 870 mm), wysokość biurka 760mm – blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania - obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.
3. Zestaw 2 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu:
Długość – 1800mm,
Szerokość 650mm, (długość jednego biurka 900 mm), wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

4. Biurko dla nauczyciela.
Długość – 1400mm,
Szerokość 650mm, wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

5. Krzesło tapicerowane - 21 szt.
Mebel spełniający warunki estetyczne, funkcjonalne i posiadający odpowiednie atesty dla pomieszczeń biurowych.
Krzesło tapicerowane o wymiarach ogólnych wysokość min. 820 mm, szerokość 545 mm, głębokość 425 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość siedziska 460 mm, głębokość siedziska 415 mm.
Krzesło ma być na czterech nogach z aluminium polerowanego.
Nogi mają być zabezpieczone nakładką z tworzywa sztucznego.
Krzesło musi posiadać możliwość sztaplowania – co najmniej cztery krzesła nakładane jedno na drugim.

6. Zestaw 7 biurek połączonych jednym blatem. Ustawione wzdłuż ściany.
Wymiary wspólnego blatu:
Długość – 6580mm,
Szerokość 650mm, (długość jednego biurka 940 mm),
wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

7. Zestaw 10 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu:
Długość – 4500mm,
Szerokość 1300mm, (długość jednego biurka 900 a szerokość jednego biurka 650 mm),
wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

8. Biurko dla nauczyciela.
Długość – 1300mm,
Szerokość 650mm,
wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.


9. Krzesło tapicerowane -18 szt.
Mebel spełniający warunki estetyczne, funkcjonalne i posiadający odpowiednie atesty dla pomieszczeń biurowych.
Krzesło tapicerowane o wymiarach ogólnych wysokość min. 820 mm, szerokość 545 mm, głębokość 425 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość siedziska 460 mm, głębokość siedziska 415 mm.
Krzesło ma być na czterech nogach z aluminium polerowanego.
Nogi mają być zabezpieczone nakładką z tworzywa sztucznego.
Krzesło musi posiadać możliwość sztaplowania – co najmniej cztery krzesła nakładane jedno na drugim.
Trwała tkanina z widocznym splotem włókien i o wyrazistych kolorach z wysoką odpornością na ścieralność, posiadająca Atest Trudnozaplaności EN1021 na papieros i zapałkę, atest higieniczny. Materiał o gramaturze min. 375 g/m2 z atestestem ścieralności min. 125 tys. cykli Martindale’a.
Kolor wybrany przez Zamawiającego z wzornika minimum 20 kolorów przedstawionego przez Wykonawcę.

10. Szafa z witryną
Wymiary: wys.1320, szer. 750, głębokość 400 mm.
Wykonana z płyty laminowanej 18 mm.
5 przestrzeni do przechowywania.
Podzielona na dwie części, górna część przeszklona.
Obie części zamykane na zamek z 2 kluczykami.
Tolerancja wszystkich wymiarów +-2% z zastrzeżeniem punktu 7 opisu zamówienia
11. Stoły do pracowni – 6 sztuk
Stół konferencyjny o wymiarach 1200 x 800 mm oraz regulowanej wysokości 740- 800 mm.
Blat o grubości 36 mm wykonany z płyty trójwarstwowej melaminowanej.
Obrzeża PCV.
Nogi o profilu 60x60mm z metalowym stelażem, z możliwością regulacji poziomu 5 mm w kolorze aluminium polerowanego.
Tolerancja wszystkich wymiarów +- 2%.
12. Krzesła do pracowni – 24 sztuki
Krzesło w klasycznym stylu z tapicerowanym siedziskiem i oparciem.
Konstrukcja krzesła wykonana z wytrzymałego drewna bukowego.
Krzesło wypełnione pianka o zwiększonej gęstości/sprężystości T35 (montowana w siedzisku oraz oparciu) certyfikatem bezpieczeństwa. Gramatura materiału : 450 g/m2, odporność na przecieranie: >100 000 cykli, odporny na płyny i zadrapania, trudnopalny.
13. Lada i meble recepcyjne pod zabudowę
Korpus wykonany z płyty wiórowej laminowanej. Front lady wykonany po luku z giętego mdf-u oklejonego laminatem. Blaty laminowane gr. 38mm. Meble recepcyjne wykonane z płyty wiórowej laminowanej. Kolor korpusów, frontu, blatu i inne szczegóły do uzgodnienia. Wymiary lady wys.1200 mm, szerokości całkowita 1300 mm wraz łukiem, szer. lady 600 mm. Wymiary zabudowy wg. Projektu. Meble recepcyjne w tym samym kolorze (regały z półkami o wymiarach 3000x2680x600 mm oraz 2000x2040x6000 mm zabudowane drzwiami przesuwnymi w przestrzeni 1670x2980mm).
14. Stolik kawowy – 1 szt. Wykonany z płyty wiórowej laminowanej o średnicy 70 cm, nogi drewniane.
15. Sofa typu skandynawskiego do recepcji SZT.1
Tkanina - aksamitna tkanina.
Gramatura 280g/m2. Test tarcia Martindale’a >100000
cykli.
Oparcie - pas fotelowy wykonany z pianki T25 a
siedzisko z pianki o podwyższonej gęstości T30 i
amortyzowane sprężynami falistymi.
Wymiary sofy:
szerokość - 180 cm,
głębokość - 74 cm,
wysokość 75 cm,
wysokość nóżek: 21 cm,
wysokość siedziska 42 cm,
wysokość oparcia 37 cm,
wymiary siedziska 53 cm x 145 cm.
Nogi drewniane.
Kolor tkaniny wybierze Zamawiający na podstawie wzornika dostarczonego przez Wykonawcę.
16. Fotel tapicerowany tupu skandynawskiego 4 szt.
Design skandynawski.
Siedzenia pokryte miękkim, aksamitnym pikowanym materiałem z podłokietnikiem.
Gramatura 280g/m2.
Test tarcia Martindale’a >100000
cykli.
Konstrukcja z drewna i metalu:
Rama wykonana z metalu, nogi z drewna, obciążenie min. do 120 kg.
Wymiary:
szerokość 55-57 cm,
Wysokość 84-87cm,
wysokość siedziska 48-50 cm,
Głębokość siedziska 43-61 cm.
Kolor tkaniny wybierze Zamawiający na podstawie wzornika dostarczonego przez Wykonawcę.
17. Regał do strefy relaksu SZT.1
Regał do strefy relaksu o wymiarach: szerokość min. 140cm, wysokość od 60 do 80 cm, głębokość min. 30 cm. Regał ma być podzielony dwiema pionowymi przegrodami równomiernie dzielącymi przestrzeń, lewa i prawa strona podzielona przegrodą poziomą na środku wysokości. Płyta meblowa o grubości minimum 18 mm w kolorze białym.
Z POWODU OGRANICZONEJ ILOŚCI ZNAKÓW SZCZEGÓŁOWY OPZ ZOSTAŁ ZAMIESZCZONY W DOKUMENTACH POSTĘPOWANIA

Po zmianie:
Część 1: Dostawa mebli na wymiar
1) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie oraz montaż do poszczególnych pracowni, wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie zamówienia, znajdujących się w budynku A, B i C Zespołu Szkół w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 68
2) Wykonawca zapewnia, że wszystkie meble będą fabrycznie nowe (nieużywane), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
3) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie (transport) do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem w poszczególnych pracowniach. Dostawa, wniesienie oraz montaż będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00- 14:00.W ofercie należy przewidzieć wszelkie inne niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Mają być wykonane starannie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości.
Minimalne dopuszczalne obciążenie półki 10 kg. Biurko musi posiadać – półkę na jednostkę centralną o szerokości min. 300mm.
Tolerancja wszystkich wymiarów +-2% z zastrzeżeniem punktu 7 opisu zamówienia.
1. Zestaw 8 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu: Długość – 7200mm, Szerokość 650mm, (długość jednego biurka 900 mm), wysokość biurka 760mm – blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania - obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty. Biurko musi posiadać wysuwną półkę na klawiaturę z prowadnicami kulkowymi zapewniające samodociąg. Półka i korpus powinny być wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o grubości min. 18 mm obustronnie melaminowana z oklejonymi brzegami PCV według podanej kolorystyki. Klasa higieniczności E1.

2. Zestaw 10 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu: Długość 8700mm,
Szerokość 650mm, długość jednego biurka 870 mm), wysokość biurka 760mm – blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania - obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.
3. Zestaw 2 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu:
Długość – 1800mm,
Szerokość 650mm, (długość jednego biurka 900 mm), wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

4. Biurko dla nauczyciela.
Długość – 1400mm,
Szerokość 650mm, wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

5. Krzesło tapicerowane - 21 szt.
Mebel spełniający warunki estetyczne, funkcjonalne i posiadający odpowiednie atesty dla pomieszczeń biurowych.
Krzesło tapicerowane o wymiarach ogólnych wysokość min. 820 mm, szerokość 545 mm, głębokość 425 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość siedziska 460 mm, głębokość siedziska 415 mm.
Krzesło ma być na czterech nogach z aluminium polerowanego.
Nogi mają być zabezpieczone nakładką z tworzywa sztucznego.
Krzesło musi posiadać możliwość sztaplowania – co najmniej cztery krzesła nakładane jedno na drugim.

6. Zestaw 7 biurek połączonych jednym blatem. Ustawione wzdłuż ściany.
Wymiary wspólnego blatu:
Długość – 6580mm,
Szerokość 650mm, (długość jednego biurka 940 mm),
wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

7. Zestaw 10 biurek połączonych jednym blatem.
Wymiary wspólnego blatu:
Długość – 4500mm,
Szerokość 1300mm, (długość jednego biurka 900 a szerokość jednego biurka 650 mm),
wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.

8. Biurko dla nauczyciela.
Długość – 1300mm,
Szerokość 650mm,
wysokość biurka 760mm
– blat wykonany z płyty wiórowej trzywarstwowej o gęstości min. 650 kg/m3 o klasie higieniczności E1, obustronnie laminowanej laminatem HPL o gr. min. 0,30mm, charakteryzującym się wysoką odpornością na temperaturę i zarysowania
- obrzeże PCV lub ABS 2mm, zaokrąglone frezem o promieniu 2 mm w kolorze płyty.


9. Krzesło tapicerowane -18 szt.
Mebel spełniający warunki estetyczne, funkcjonalne i posiadający odpowiednie atesty dla pomieszczeń biurowych.
Krzesło tapicerowane o wymiarach ogólnych wysokość min. 820 mm, szerokość 545 mm, głębokość 425 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość siedziska 460 mm, głębokość siedziska 415 mm.
Krzesło ma być na czterech nogach z aluminium polerowanego.
Nogi mają być zabezpieczone nakładką z tworzywa sztucznego.
Krzesło musi posiadać możliwość sztaplowania – co najmniej cztery krzesła nakładane jedno na drugim.
Trwała tkanina z widocznym splotem włókien i o wyrazistych kolorach z wysoką odpornością na ścieralność, posiadająca Atest Trudnozaplaności EN1021 na papieros i zapałkę, atest higieniczny. Materiał o gramaturze min. 375 g/m2 z atestestem ścieralności min. 125 tys. cykli Martindale’a.
Kolor wybrany przez Zamawiającego z wzornika minimum 20 kolorów przedstawionego przez Wykonawcę.

10. Szafa z witryną
Wymiary: wys.1320, szer. 750, głębokość 400 mm.
Wykonana z płyty laminowanej 18 mm.
5 przestrzeni do przechowywania.
Podzielona na dwie części, górna część przeszklona.
Obie części zamykane na zamek z 2 kluczykami.
Tolerancja wszystkich wymiarów +-2% z zastrzeżeniem punktu 7 opisu zamówienia
11. Stoły do pracowni – 6 sztuk
Stół konferencyjny o wymiarach 1200 x 800 mm oraz regulowanej wysokości 740- 800 mm.
Blat o grubości 36 mm wykonany z płyty trójwarstwowej melaminowanej.
Obrzeża PCV.
Nogi o profilu 60x60mm z metalowym stelażem, z możliwością regulacji poziomu 5 mm w kolorze aluminium polerowanego.
Tolerancja wszystkich wymiarów +- 2%.
12. Krzesła do pracowni – 24 sztuki
Krzesło w klasycznym stylu z tapicerowanym siedziskiem i oparciem.
Konstrukcja krzesła wykonana z wytrzymałego drewna bukowego.
Krzesło wypełnione pianka o zwiększonej gęstości/sprężystości T35 (montowana w siedzisku oraz oparciu) certyfikatem bezpieczeństwa. Gramatura materiału : 450 g/m2, odporność na przecieranie: >100 000 cykli, odporny na płyny i zadrapania, trudnopalny.
13. Lada i meble recepcyjne pod zabudowę
Korpus wykonany z płyty wiórowej laminowanej. Front lady wykonany po luku z giętego mdf-u oklejonego laminatem. Blaty laminowane gr. 38mm. Meble recepcyjne wykonane z płyty wiórowej laminowanej. Kolor korpusów, frontu, blatu i inne szczegóły do uzgodnienia. Wymiary lady wys.1200 mm, szerokości całkowita 1300 mm wraz łukiem, szer. lady 600 mm. Wymiary zabudowy wg. Projektu. Meble recepcyjne w tym samym kolorze (regały z półkami o wymiarach 3000x2680x600 mm oraz 2000x2040x6000 mm zabudowane drzwiami przesuwnymi w przestrzeni 1670x2980mm).
14. Stolik kawowy – 1 szt. Wykonany z płyty wiórowej laminowanej o średnicy 70 cm, nogi drewniane.
15. Sofa typu skandynawskiego do recepcji SZT.1
Tkanina - aksamitna tkanina.
Gramatura 280g/m2. Test tarcia Martindale’a >100000
cykli.
Oparcie - pas fotelowy wykonany z pianki T25 a
siedzisko z pianki o podwyższonej gęstości T30 i
amortyzowane sprężynami falistymi.
Wymiary sofy:
szerokość - 180 cm,
głębokość - 74 cm,
wysokość 75 cm,
wysokość nóżek: 21 cm,
wysokość siedziska 42 cm,
wysokość oparcia 37 cm,
wymiary siedziska 53 cm x 145 cm.
Nogi drewniane.
Kolor tkaniny wybierze Zamawiający na podstawie wzornika dostarczonego przez Wykonawcę.
16. Fotel tapicerowany tupu skandynawskiego 4 szt.
Design skandynawski.
Siedzenia pokryte miękkim, aksamitnym pikowanym materiałem z podłokietnikiem.
Gramatura 280g/m2.
Test tarcia Martindale’a >100000
cykli.
Konstrukcja z drewna i metalu:
Rama wykonana z metalu, nogi z drewna, obciążenie min. do 120 kg.
Wymiary:
szerokość 55-57 cm,
Wysokość 84-87cm,
wysokość siedziska 48-50 cm,
Głębokość siedziska 43-61 cm.
Kolor tkaniny wybierze Zamawiający na podstawie wzornika dostarczonego przez Wykonawcę.
17. Regał do strefy relaksu SZT.1
Regał do strefy relaksu o wymiarach: szerokość min. 140cm, wysokość od 60 do 80 cm, głębokość min. 30 cm. Regał ma być podzielony dwiema pionowymi przegrodami równomiernie dzielącymi przestrzeń, lewa i prawa strona podzielona przegrodą poziomą na środku wysokości. Płyta meblowa o grubości minimum 18 mm w kolorze białym.
Z POWODU OGRANICZONEJ ILOŚCI ZNAKÓW SZCZEGÓŁOWY OPZ ZOSTAŁ ZAMIESZCZONY W DOKUMENTACH POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
Część 7: Dostawa mebli do pracowni leśnej
1) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie oraz montaż do poszczególnych pracowni, wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie zamówienia, znajdujących się w budynku A, B i C Zespołu Szkół w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 68
2) Wykonawca zapewnia, że wszystkie meble będą fabrycznie nowe (nieużywane), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
3) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie (transport) do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem w poszczególnych pracowniach. Dostawa, wniesienie oraz montaż będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00- 14:00.W ofercie należy przewidzieć wszelkie inne niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Mają być wykonane starannie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości.
1. Szafy z zamykanymi na zamek szafkami: na górze i dole (w każdej po 2 półki), pomiędzy nimi otwarta półka, wykonanych z płyty meblowej o grubości minimum 18 mm, szt. 2
2. szafy podzielone na dwie części o równych wysokościach - część górna z witryną (w środku trzy półki), część dolna z pełnymi frontami, obie części zamykane na zamek, wykonanych z płyty meblowej o grubości minimum 18 mm, szt. 2

Po zmianie:
Część 7: Dostawa mebli do pracowni leśnej
1) Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie oraz montaż do poszczególnych pracowni, wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie zamówienia, znajdujących się w budynku A, B i C Zespołu Szkół w Janowie Lubelskim, ul. Zamoyskiego 68
2) Wykonawca zapewnia, że wszystkie meble będą fabrycznie nowe (nieużywane), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi.
3) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie (transport) do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem w poszczególnych pracowniach. Dostawa, wniesienie oraz montaż będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00- 14:00.W ofercie należy przewidzieć wszelkie inne niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Mają być wykonane starannie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości.
1. Szafy z zamykanymi na zamek szafkami: na górze i dole (w każdej po 2 półki), pomiędzy nimi otwarta półka lub półkę nad drzwiczkami , wykonanych z płyty meblowej o grubości minimum 18 mm, szt. 2
2. szafy podzielone na dwie części o równych wysokościach - część górna z witryną (w środku trzy półki), część dolna z pełnymi frontami, obie części zamykane na zamek, wykonanych z płyty meblowej o grubości minimum 18 mm, szt. 2

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-04-14 10:00

Po zmianie:
2025-04-15 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-04-14 10:30

Po zmianie:
2025-04-15 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-05-13

Po zmianie:
2025-05-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.