eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MĘTKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MĘTKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MĘTKOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8961a27-e9fd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003912/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Mętkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122448/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340952,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na BUDOWIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W MĘTKOWIE.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty ziemne i przygotowawcze (m.in. roboty ziemne na pow. 968 m2 wraz z założeniem rury ochronnej o długości 62 m)
2. Podbudowa (m.in. warstwy odsączające, podbudowę z kruszyw – na pow 968 m2; obrzeża betonowe -132m)
3. Nawierzchnia boiska i wyposażenie (m.in. nawierzchnia z poliuretanu o gr 1,3cm na pow. 968 m2, Bramki do piłki ręcznej, aluminiowe - 2szt., Słupki do gry w siatkówkę
z możliwością demontażu, aluminiowe - 4szt., Siatka do gry w siatkówkę - 2szt., Słupki do gry w tenisa z możliwością demontażu, aluminiowe - 2szt., Siatka do gry w tenisa - 1szt., Kosze do gry w koszykówkę wraz ze stojakami do koszykówki dwusłupowymi z regulacją wysokości i wysięgiem - 4szt.)
4. Piłkochwyty dla boiska ( m.in. Ogrodzenie z siatki na słupkach, stalowych o rozstawie 3˙m
z kształtowników stalowych wysokości 5˙m – 132 m, wraz z montażem 2 furtek o wym. 1,2x2m i 2 bram 3x2m)
5. Urządzenia terenowe (m.in. kosze na śmieci 2 szt., ławki parkowe – 4 szt.).
2. Wykonawca wykona roboty zgodnie z:
a. projektem
b. przedmiarem robót
c. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami,przy uwzględnieniu następujących szczegółowych wymagań dotyczących nawierzchni:
Nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastyczna, bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, odporna na kolce, instalowana maszynowo „in situ” (bezpośrednio na placu budowy).
Łączna grubość nawierzchni 1,3 cm
Kolor zgodnie z rysunkiem zagospodarowania: ceglasty
Nawierzchnia ograniczona obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm.
Konieczne minimalne właściwości techniczne nawierzchni
PARAMETR WARTOŚĆ
1. Grubość, mm: ≥ 13
2. Tarcie (opór poślizgu), stopnie, PTV ≥ 85 (stan suchy)
≥ 59 (stan mokry)
3. Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2 ≥ 1,09
4. Wydłużenie podczas zerwania, % ≥ 74
5. Odporność na zużycie, Taber, g ≤ 0,65
6. Odporność po sztucznym starzeniu:
a). Odporność na zużycie, Taber, g ≤ 0,7
b). Zmiana barwy, stopnie skali szarej ≥ 4
7. Amortyzacja, %
Temp 23 st. C. ≥ 36
8. Odkształcenie pionowe, mm
Temp 23 st. C. ≤ 1,7
9. Zachowanie się piłki odbitej pionowo:
piłka koszykowa ≥ 101


Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło „lub równoważne”, to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie
z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest zobowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentacji technicznej (projekt, przedmiar) stanowiącej Załącznik Nr 6 do SWZ, stanowiącej integralną część niniejszej SWZ.
4.Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Roboty ziemne
2) Roboty nawierzchniowe.
5.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone: w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459286,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROVOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6372197290

7.3.3) Ulica: ul. Sławkowska 9/5

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.