eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bądkowo › Poprawa jakości infrastruktury społecznej poprzez jej modernizację.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości infrastruktury społecznej poprzez jej modernizację.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĄDKOWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 82

1.5.2.) Miejscowość: Bądkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-704

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbadkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości infrastruktury społecznej poprzez jej modernizację.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c3f9800-ade6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022626/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa jakości infrastruktury społecznej poprzez jej modernizację

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZPF.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1769655,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości infrastruktury społecznej poprzez jej modernizację.

Część I
a) Remont budynku Urzędu Gminy Bądkowo.
Prace polegać będą m.in. na malowaniu ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych, malowaniu i wymiany balustrad, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany podłóg, wymiany podbitki, montaż drabiny na budynku oraz remont schodów prowadzących do obiektu.
b) Przebudowa wraz z modernizacją drugiego budynku Urzędu Gminy w Bądkowie.
Budynek znajduje się na terenie działki o nr 513 przy ul. Włocławskiej 82 w Bądkowie.
Na skutek modernizacji nie zmienia się układ pomieszczeń budynku.
W ramach modernizacji planuje się następujące prace: remont elewacji; remont bocznego wejścia do budynku; wymianę okien; wymianę drzwi wejściowych; wykonanie czterospadowego dachu budynku.
c) Budowa utwardzenia placu oraz wymiana ogrodzenia na dz. o nr 513 w miejscowości Bądkowo.
Ogólny zakres robót obejmuje wykonanie: roboty ziemne, ułożenie obrzeży, wykonanie konstrukcji nawierzchni utwardzonych, odwodnienie za pomocą spadków na przyległy teren, wymiana ogrodzenia z siatki, na ogrodzenie panelowe z pozostawieniem po odświeżeniu
i malowaniu istniejących bram wjazdowych.
d) Remont gminnego przystanku autobusowego w Bądkowie.
Prace remontowe dotyczą zmiany elewacji budynku przystanku autobusowego. Obiekt usytuowana jest na terenie działki nr 281/4 w obrębie 040105_2.0002 Bądkowo. Remont dotyczy zakresu zewnętrznego obiektu- remontu elewacji, wymiany stolarki okiennej
i drzwiowej, obłożenie istniejących słupów metalowych płytami kompozytowymi, wymiana istniejącego otoku z blachy falistej na płyty kompozytowe.
Remontu dachu w tym: wymiana papy wierzchniego krycia, docieplenie, wykonanie obróbki blacharskiej przy istniejącym kominie z blachy, wykonanie opierzenia blacharskiego tylnej części dachu ze stali powlekanej. Remont istniejących elementów małej architektury tj. remont murków, ławeczek, ustawienie gazonów kwiatowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442110-1 - Malowanie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 668919,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości infrastruktury społecznej poprzez jej modernizację.
a) Termomodernizacja budynku świetlicy w miejscowości Jaranowo Duże
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z ich malowaniem, wymiana pokrycia dachu, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, schodów oraz wykonania podjazdu dla niepełnosprawnych, likwidację szaletu i wykonanie nowego szamba, a także prace związane z zagospodarowania terenu wokół obiektu. Prace obejmują również wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku oraz montaż kominka z rozprowadzaniem ciepła.
b) Modernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Łówkowice.
Przedmiotowy budynek to obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem. Budynek usytuowany jest w Łówkowicach na działce nr 85/4. Projekt zakłada wykonanie malowania elewacji na podcieniu, wymianę pokrycia dachowego z istniejącego azbestowego na blachę trapezową. Przewiduje się oczyszczenie i malowanie rynien na całej długości połaci dachowych, rur spustowych, a także wykonanie obróbki kominów, wykonanie czap kominowych oraz obróbek blacharskich. Zakres prac obejmować będzie również demontaż i wymianę stolarki okiennej na okna PCV oraz montaż parapetów z blachy.
c) Modernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Kujawka.
Budynek to obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek usytuowany jest w miejscowości Kujawka na działkach nr 35/2 i 36/2. W przedmiotowym zadaniu należy dokonać naprawy murów budynku oraz uzupełnić brakujące tynki i wykonać malowania elewacji. Projekt zakłada wyminę poszycia dachowego z istniejącego na blachę trapezową oraz na papę termozgrzewalną na częściach dobudowanych. Przewiduje się wymianę rynien na całej długości połaci dachowych, a także rur spustowych. Z uwagi na zły stan techniczny kominów należy dokonać rozbiórki istniejących części kominów nad pokryciem dachowym oraz przemurować nową cegłą kominową. Wykonać nowe tynki cementowo-wapienne, wymienić kratki wentylacyjne i kraty zabezpieczające kanały spalinowe. Projekt zakłada również wykonanie obróbek blacharskich, demontaż i wymiana stolarki okiennej, oczyszczenie, malowanie istniejących parapetów oraz montaż brakujących parapetów. Należy także wykonać opaskę żwirowa wokół budynku.
d) Modernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Łowiczek.
Budynek to obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek usytuowany jest w miejscowości Łowiczek na działce nr 229/2. Project zakłada m.in. wykonanie naprawy murów, uzupełnienie brakującego tynku i malowanie elewacji. Wymianę pokrycia dachowego z istniejącego ( papa ) na blachę trapezową. Przewiduje się wymianę na całej długości połaci dachowej, a także rur spustowych, wykonanie obróbki kominów, czap kominowych oraz stosownych obróbek blacharskich. Wykonanie schodów prowadzących do piwnicy, demontaż i wymiana drzwi wejściowych do piwnicy, renowacja I malowanie istniejącej stolarki drzwiowej, montaż parapetów stalowych przy oknach. Obłożenie kostką brukową istniejących schodów z boku budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1100736,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1889000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1889000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1889000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DAWBUD Adam Iwański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881031558

7.3.3) Ulica: ul. Barska 12A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje elektryczne, roboty dekarskie, dostawa i montaż stolarki okiennej, instalacje sanitarne.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1889000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1186956,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2158008,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1186956,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMART" Ireneusz Paradziński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMART" Zbigniew Paradziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881654727

7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 33B

7.3.4) Miejscowość: Lubraniec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-890

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1186956,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.