eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup mebli biurowych, z dopuszczeniem składnia ofert częściowych, oznaczenie sprawy: AZP-261-20/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli biurowych,
z dopuszczeniem składnia ofert częściowych, oznaczenie sprawy: AZP-261-20/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli biurowych,
z dopuszczeniem składnia ofert częściowych, oznaczenie sprawy: AZP-261-20/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16db60ef-c22f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010975/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup mebli biurowych na potrzeby Pracowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131820/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49770,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - meble biurowe T 310
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli biurowych na potrzeby pracowni Instytutu Nenckiego .
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz załączniku do SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ -Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - meble biurowe T 511
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli biurowych na potrzeby pracowni Instytutu Nenckiego .
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz załączniku do SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ -Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1550,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - meble biurowe T 112
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli biurowych na potrzeby pracowni Instytutu Nenckiego .
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz załączniku do SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ -Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 6450,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - meble biurowe T CN607
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli biurowych na potrzeby pracowni Instytutu Nenckiego .
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz załączniku do SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ -Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 12800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - meble biurowe T 116
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli biurowych na potrzeby pracowni Instytutu Nenckiego .
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz załączniku do SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ -Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - meble biurowe T 712
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli biurowych na potrzeby pracowni Instytutu Nenckiego .
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz załączniku do SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ -Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – meble biurowe T 710
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli biurowych na potrzeby pracowni Instytutu Nenckiego .
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz załączniku do SWZ.
Opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ -Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 870,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na planowane przeznaczenie środków finansowych na inne cele zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5104,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5104,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na planowane przeznaczenie środków finansowych na inne cele zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9532,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12349,20 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w dniu 25 maja 2022 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy na Część nr 3 – meble biurowe T 112. Powodem odstąpienia jest znaczny wzrost cen oraz problem z dostępnością materiałów. W związku z powyższym oraz faktem, że Wykonawca jako jedyny złożył ofertę na Cześć nr 3 ww. postepowania, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na planowane przeznaczenie środków finansowych na inne cele zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26223,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42459,60 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na planowane przeznaczenie środków finansowych na inne cele zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38892,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38892,60 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na planowane przeznaczenie środków finansowych na inne cele zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w dniu 25 maja 2022 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy na Część nr 7 – meble biurowe T 710. Powodem odstąpienia jest znaczny wzrost cen oraz problem z dostępnością materiałów. W związku z powyższym oraz faktem, że Wykonawca jako jedyny złożył ofertę na Cześć nr 7 ww. postepowania, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.