Og³oszenie z dnia 2023-04-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00203254/01 - Wynik z dnia 2023-05-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG ASYSTENTA OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ
W RAMACH PROGRAMU MINISTERSTWA RODZINY I POLITYKI SPO£ECZNEJ „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ – EDYCJA 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Zgliczyñskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 243640210
1.5.8.) Numer faksu: 243640213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mopsplock.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG ASYSTENTA OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ
W RAMACH PROGRAMU MINISTERSTWA RODZINY I POLITYKI SPO£ECZNEJ „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPE£NOSPRAWNEJ – EDYCJA 2023”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78339423-dd0e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00179438
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00055239/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 ¦wiadczenie us³ug asystenta osobistego osoby niepe³nosprawnej dla 70 uczestników Programu "Asystent osobisty osoby niepe³nosprawnej"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78339423-dd0e-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularz do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku, ul. Zgliczyñskiego 4, 09-400 P³ock;
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iodo@mopsplock.eu
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ug asystenta osoby niepe³nosprawnej w ramach programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Spo³ecznej „Asystent osobisty osoby niepe³nosprawnej – edycja 2023” finansowanego z Funduszu Solidarno¶ciowego
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych ( tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ lat 15;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
___________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.281.1.12023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug asystenckich na rzecz 70 uczestników Programu „Asystent osobisty osoby niepe³nosprawnej – edycja 2023” finansowanego ze ¶rodków Funduszu Solidarno¶ciowego
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: ¦wiadczenie us³ug przez 18 asystentów osobistych osoby niepe³nosprawnej na rzecz 70 uczestników Programu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
Maksymalna ³±czna liczba godzin us³ug asystenckich zaplanowana do realizacji w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r. wynosi 22 280 godzin, w tym ¶rednio godzin przypadaj±cych na jednego uczestnika Programu wynosi:
a) w przypadku osoby ze znacznym stopniem niepe³nosprawno¶ci: ¶rednio 330 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
b) w przypadku osoby z umiarkowanym stopniem niepe³nosprawno¶ci: ¶rednio 248 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
Zadanie 2: Ubezpieczenie 18 asystentów na okres ich zaanga¿owania do ¶wiadczenia us³ug na rzecz uczestników Programu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy dopuszcza w trakcie trwania umowy mo¿liwo¶æ zamówienia w ramach „prawa opcji” dodatkowej liczby godzin do 30% w stosunku do wskazanej w pkt. 4 i ¶wiadczenie us³ug przez dodatkow± liczbê asystentów do 30% wskazanej w pkt. 1.Warunki skorzystania z opcji:
a) Skorzystanie z opcji nast±pi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiaj±cego w zakresie przedmiotu umowy oraz pod warunkiem zabezpieczenia ¶rodków finansowych na ten cel w bud¿ecie Zamawiaj±cego
b) Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z opcji wielokrotnie w ramach wskazanego zakresu
c) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pismem o skorzystaniu z uprawnienia, wskazuj±c jego zakres. Brak stosownego pisma ¶wiadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w ca³o¶ci lub w czê¶ci.
d) Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy.
e) Zamówienia zrealizowane w ramach opcji s± jednostronnym uprawnieniem zamawiaj±cego. Z tytu³u niezastosowania opcji wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne inne roszczenia finansowe ani prawne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – 60% (maksymalnie 60 pkt)
Do obliczenia kryterium cena przyjêto: „cenê za ca³o¶æ zamówienia” oraz „cenê za ubezpieczenie asystentów”.
2. Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora – 20 pkt
Do obliczenia kryterium do¶wiadczenia zawodowego koordynatora przyjêto nastêpuj±c± punktacjê:
a) do¶wiadczenie od 2 do 4 lat – 10 pkt
b) do¶wiadczenie powy¿ej 4 lat – 20 pkt
3. Do¶wiadczenie asystentów w pracy z osobami niepe³nosprawnymi – 20 pkt
W kryterium do¶wiadczenia punktowane bêdzie do¶wiadczenie w realizacji us³ug z osobami niepe³nosprawnymi powy¿ej wymaganego minimum, tj.: minimum 6 miesiêcy
Do obliczenia kryterium do¶wiadczenie asystenta przyjêto nastêpuj±c± punktacjê:
a) co najmniej 5 osób z udokumentowanym do¶wiadczeniem powy¿ej 7 m-cy do 1 roku – 10 pkt
b) co najmniej 5 osób z udokumentowanym do¶wiadczeniem powy¿ej 1 roku do 2 lat – 15 pkt
c) co najmniej 5 osób z udokumentowanym do¶wiadczeniem powy¿ej 2 lat– 20 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie asystentów w pracy z osobami niepe³nosprawnymi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
I. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie);
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów (Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie);
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie);
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1) Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli:
4.1.1) wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczenie us³ug asystenckich w wymiarze nie mniejszym ni¿ 20 000 godzin lub o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 770 000,00 PLN
oraz
4.1.2) wyka¿e, i¿ dysponuje 18 osobami spe³niaj±cymi poni¿sze kryteria:
a. posiadaj±ce dokument potwierdzaj±cy uzyskanie kwalifikacji w nastêpuj±cych kierunkach: asystent osoby niepe³nosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajêciowy, pielêgniarka, fizjoterapeuta;
albo
b. posiadaj±ce co najmniej 6-miesiêczne, udokumentowane do¶wiadczenie w udzielaniu bezpo¶redniej pomocy osobom niepe³nosprawnym np. do¶wiadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepe³nosprawnych w formie wolontariatu
oraz
c. posiadaj±ce minimum wykszta³cenie ¶rednie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty (tj. Formularza oferty) Wykonawca do³±cza:1) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 1
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 usta. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 2.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, tj.:
1) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 1a.
2) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 2a.
O¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Inne dokumenty do³±czane do oferty:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów /je¿eli dotyczy/.
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4 /je¿eli dotyczy/.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy-e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-25 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-25
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dzier¿awa zintegrowanego systemu do diagnostyki raka szyjki macicy na okres 12 miesiêcy wraz z dostaw± odczynników, kalibratorów, materia³ów kontrolnych i materia³ów zu¿ywalnych (...) dla ZP
- Naprawa tomografu komputerowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Doposa¿enie dwóch sal rozpraw w sprzêt do cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw s±dowych, w S±dzie Rejonowym w Ciechanowie i S±dzie Rejonowym w Sierpcu
- Budowa placu zabaw przy ul. Korczaka 10 na terenie Szko³y Podstawowej nr 20 w P³ocku
- Remont i przebudowa lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym nr 3 w P³ocku przy ul. Tumskiej 13 z instalacjami: elektryczn±, wod.-kan. i c.o.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: Rewaloryzacja zabudowañ przy ul. Floriañskiej 23 w Gostyninie na potrzeby oddzia³u Muzeum Mazowieckiego w P³ocku - etap II.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych - us³ug s±siedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla dzieci, m³odzie¿y oraz doros³ych z zaburzeniami psychicznymi klientów GOPS w Ostrowie Wlkp. w miejscu ich zamieszkania od IX do XII 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug opieki wytchnieniowej dla osób niepe³nosprawnych w ramach pobytu ca³odobowego w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug asystentów i trenerów pracy dla osób z niepe³nosprawno¶ciami z zaburzeniami psychicznymi, których celem jest w³±czenie tych osób w rynek pracy
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania dla podopiecznych Centrum Us³ug Spo³ecznych w G³ogowie, w okresie od 01.10.2025r. do 30.09.2026r.
wiêcej: Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.