eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa i montaż wyposażenia meblowego w budynku Działu Spraw Międzynarodowych PWr zlokalizowanego przy ul. Na Grobli 12 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w budynku Działu Spraw Międzynarodowych PWr zlokalizowanego przy ul. Na Grobli 12 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/szp-242-088-2021-1745.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w budynku Działu Spraw Międzynarodowych PWr zlokalizowanego przy ul. Na Grobli 12 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d54b1dc-bf7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/84/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 MEBLE (WYPOSAŻENIE BUDYNKU)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069104/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-088/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 333459,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego w budynku Działu Spraw Międzynarodowych Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanego przy ul. Na Grobli 12 we Wrocławiu.
1.1. Na przedmiot umowy składa się zamówienie podstawowe, którego zakres wynika z dokumentacji projektowej
stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ oraz zamówienie objęte prawem opcji, o którym mowa w § 6 wzoru umowy. Przedmiot umowy obejmuje dostawę oraz montaż nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia, dostarczenie go do wskazanych pomieszczeń w budynku Działu Spraw Międzynarodowych oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem w zakresie określonym w ust. 1 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z niniejszą umową, SWZ oraz zobowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP.
1.2. Kod CPV: 39100000-3.
1.3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
1.4. Miejsce dostawy: ul. Na Grobli 12 , Wrocław.
1.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 5 lat gwarancji na przedmiot umowy, zarówno wyposażenie objęte zamówieniem podstawowym jak i wyposażenie objęte każdorazowym zamówieniem opcjonalnym - §11 wzoru umowy .
2.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2.2. Termin dla możliwości skorzystania z prawa opcji: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2.3. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410154,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468185,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410154,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon:340796903

7.3.3) Ulica: Kotomierska 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-568

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410154,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.