eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa akcesoriów wyposażenia estrady



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów wyposażenia estrady

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nospr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa akcesoriów wyposażenia estrady

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-215b0e47-c185-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118847/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa krzeseł orkiestrowych i akcesoriów estrady Zadanie II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr POIS.08.01.00-001098/16, „Budowa organów koncertowych oraz zakup instrumentów i niezbędnego wyposażenia dla NOSPR w Katowicach” realizowanego w zakresie Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 273631,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106712,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Osłona akustyczna - 10 sztuk
• Czasza osłony akustycznej wykonana z przejrzystego tworzywa sztucznego typu „plexi”
• Wymiary czaszy 60 x 40 cm (+/- 2 cm)
• Podstawa osłony wykonana z metalowej rurki o średnicy 25 mm (+/-2 mm), chromowana
• Rurka insertowa o średnicy 20mm (+/- 2 mm) chromowana złożona z dwóch sekcji – długa sekcja pozostaje w podstawie, sekcja krótka pozostaje połączona na stałe z czaszą osłony nie wystając poza obrys czaszy, co ułatwia transport statywu
• Podstawa trójnożna, nogi składane
• Płynna regulacja wysokości osłony - minimalna wysokość 105 cm (+/-3 cm), maksymalna wysokość 145 cm (+/- 3 cm), mierząc od podłogi do szczytu osłony akustycznej
• Regulacja kąta nachylenia osłony akustycznej min. 20°
• Waga od 3 do 5 kg
2. Skrzynia na osłony akustyczne wyjazdowe – 1 sztuka
Specjalistyczna skrzynia transportowa na 10 szt. osłon akustycznych wyjazdowych, dostosowana rozmiarami oraz budową do bezpiecznego transportu zestawu osłon jw.
• Skrzynia wykonana z wielowarstwowej sklejki np. brzozowej o grubości od 8 do 10 mm, wzmocnionej i usztywnionej profilami aluminiowymi, z narożnikami metalowymi zaokrąglonymi
• Ściany skrzyni pokryte na zewnątrz warstwą żywicy syntetycznej w kolorze ciemny brąz
• Wyposażenie w 4 kółka transportowe, w tym 2 kółka z hamulcami
• Uchwyty do transportu skrzyni – 4 sztuki
• Zamki wpuszczane – 2 sztuki
• Wewnątrz skrzyni boki wyłożone warstwą pianki gumowej z wyżłobieniami na osłony akustyczne, każda osłona przytrzymywana indywidualnie i nie dotyka innych osłon dzięki czemu nie ma ryzyka uszkodzenia oraz zarysowania powierzchni osłon
• Skrzynia wyposażona w osobną przegrodę na metalowe podstawy osłon akustycznych
• Wymiary zewnętrzne skrzyni (wysokość x szerokość x głębokość): 60 x 105 x 70 cm (+/-3cm)
• Waga skrzyni bez osłon akustycznych do 38 kg
3. Lampka pulpitowa LED - 60 sztuk
• Lampka wyposażona w 10 diod LED, natężenie światła min.280 Lux
• Barwa światła neutralna biała
• Przełączane dwa poziomy jasności
• Źródło światła osadzone na giętkim wysięgniku, tzw. „łabędziej szyjce” o długości 22cm (+/- 2 cm)
• Możliwość zasilania bateryjnego (3 x 1,5V AA) lub zasilania z sieci 230V za pomocą zasilacza sieciowego
• W komplecie zasilacz sieciowy, 3x bateria 1,5 V AA
• W komplecie pokrowiec na komplet
• Kolor obudowy czarny
• Waga do 0,4 kg
4. Skrzynia na lampki LED - 1 sztuka
Specjalistyczna skrzynia transportowa na 60 szt. lampek LED, dostosowana rozmiarami oraz budową do bezpiecznego transportu zestawu lampek
• Skrzynia wykonana z wielowarstwowej sklejki np. brzozowej o grubości od 8 do 10 mm, wzmocnionej i usztywnionej profilami aluminiowymi, z narożnikami metalowymi zaokrąglonymi
• Ściany skrzyni pokryte na zewnątrz warstwą żywicy syntetycznej w kolorze ciemny brąz
• Wyposażenie w 4 kółka transportowe, w tym 2 kółka z hamulcami
• Uchwyty do transportu skrzyni – 4 sztuki
• Zamki wpuszczane – 2 sztuki
• Wymiary zewnętrzne skrzyni (wysokość x szerokość x głębokość): 60 x 105 x 70 cm (+/-3cm)
• Waga skrzyni bez lampek do 38 kg
5. Pulpit orkiestrowy przystosowany do wyjazdów - 60 sztuk
• Podstawa pulpitu w formie trójnogu
• Podstawa pulpitu składana
• Bezstopniowa regulacja wysokości pulpitu w zakresie 65cm (+/-2cm) do 120cm (+/-2cm) bez konieczności zblokowania wysokości za pomocą elementów zaciskowych
• Blat pulpitu metalowy w kolorze czarnym
• Blat pulpitu z możliwością odczepienia od podstawy
• Regulowany kąt nachylenia blatu pulpitu
• Szerokość blatu pulpitu 50cm (+/-2cm)
• Wysokość blatu pulpitu 32cm (+/-2cm)
• Udźwig pulpitu do 4 kg (+/- 0,5kg)
6. Skrzynia transportowa na pulpity - 3 sztuki
• Specjalistyczna skrzynia transportowa mieszcząca 20 szt. pulpitów wyjazdowych blat + statyw
• Ściany skrzyni wykonane ze sklejki o grubości od 8 do 10mm pokryte na zewnątrz warstwą żywicy syntetycznej w kolorze ciemny brąz
• Aluminiowe profile zabezpieczające na wszystkich krawędziach skrzyni
• Stalowe zaokrąglone okucia na narożnikach skrzyni
• Wpuszczane zamki
• 4 kółka z gumowym bieżnikiem o średnicy Ø 100 mm (+/- 10mm), w tym 2 kółka z hamulcem
• Wewnątrz skrzyni przegroda oddzielająca blaty pulpitów od statywów
• Uchwyty transportowe minimum 2 sztuki
• Wymiary zewnętrzne (wysokość x szerokość x głębokość): 55 x 75 x 50 cm (+/-5cm)
• Waga własna skrzyni do 26kg (bez pulpitów)
7. Pulpit dyrygencki - 1 sztuka
• Blat drewniany, z wielowarstwowego drewna twardego np. bukowego, dębowego
• Poprzeczna półeczka podtrzymująca nuty z litego drewna twardego np. bukowego, dębowego przymocowana do blatu pulpitu za pomocą śrub oraz dodatkowo przyklejona
• Dodatkowa półka na partytury z wielowarstwowego drewna bukowego zamocowana do stelażu poniżej blatu na nuty
• Płynna, bezstopniowa regulacja kąta nachylenia blatu w zakresie minimum 100°
• Szerokość blatu pod nuty 72 cm (+/- 4cm)
• Wysokość powierzchni blatu przeznaczonej pod nuty 44cm (+/- 4cm) bez uwzględnienia półeczki podtrzymującej nuty
• Przekrój rurki insertowej blatu pulpitu Ø 20 mm, długość mocowanej do blatu rurki insertowej 60cm (+/-2cm)
• Rurka podstawy o przekroju Ø 25 mm
• Blat pulpitu zamocowany na rurce insertowej wkładanej w podstawę pulpitu
• Podstawa pulpitu w formie pięcionogu
• Waga pulpitu wraz z podstawą od 8 do 10kg
• Blat pulpitu oraz półka na partytury w kolorze dopasowanym do pulpitów będących na wyposażeniu orkiestry
• Elementy metalowe pulpitu w kolorze czarnym
• Płynnie regulowana wysokość pulpitu w zakresie od 84cm (+/- 2 cm) do 120cm (+/- 2 cm) lub większym mierząc od podłoża do punktu rozpoczęcia powierzchni nutowej blatu
• W komplecie dodatkowa rurka pozwalająca zwiększyć wysokość pulpitu do 140 cm (+/- 2 cm)


Całe wyposażenie o którym mowa powyżej musi być objęte minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji.
Powyżej wskazane określenia należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać produkty równoważne, to wymagania określone w SWZ, a także nie gorsze od parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132862,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201966,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132862,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arnold Röhrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532464058

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Szczedrzyk

7.3.5) Kod pocztowy: 46-042

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132862,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.