eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakówPrzebudowa dróg na terenie Gminy Raków



Ogłoszenie z dnia 2021-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Raków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Raków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3535018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.rakow.pl/zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Raków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dac5942-d465-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003760/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ul. Sienieńskiego w Rakowie

1.1.6 Przebudowa drogi w Nowej Hucie

1.1.7 Przebudowa drogi w Głuchowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092870/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPM.D.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Sienieńskiego w Rakowie
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,36 km,
- Usunięcie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15cm. - 757,1m2,
- Rozebranie wiaty przystankowej wraz z fundamentami. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji - szt 1,
- Rozebranie powierzchni utwardzonych (chodnik, zjazdy) z elementów betonowych wraz z ewentualną podbudową. Wliczono przylegające obrzeża w powierzchnię rozbiórki. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji - 95,6m2,
- Rozebranie konstrukcji jezdni (szerokości powyżej 6.0m) (nawierzchnia bitumiczna, podbudowy). Wliczono przylegające krawężniki w powierzchnię rozbiórki Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji - 498,4m2,
- Likwidacja pionowych znaków drogowych - słupka + fundamentu - 7 szt,
- Likwidacja pionowych znaków drogowych - tarcz, tabliczek - 8 szt.

ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO
- Rozbiórka wpustów ulicznych z przykanalikiem i zaślepień studni wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem G1. Materiał z rozbiórki do odwozu i utylizacji - szt 2,
- Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami przedsiębiernymi 0,60 m3 w gruncie kat . I-V pod kanały fi 200 i fi 315 z uwzględnieniem umocnienia ścian oraz odwodnieniem wykopów. Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt. Nadmiar mas ziemnych nie wykorzystanych do zasypu przeznaczona do odwozu na miejsce składowania zapewnione przez Wykonawcę - 470 m3,
- Wykonanie wpustu ulicznego kanalizacji deszczowej Dn 500 - szt 8,
- Wykonanie studni betonowych kanalizacji deszczowej Dn 1200 z włazem - szt 4,
- Wykonanie kanału kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 315mm wraz z wykonaniem podsypki pisakowej o gr. 15cm i zasypki z piasku średniego o gr. min. 30cm ora odtworzeniem podbudowy jezdni - 177,8m,
- Wykonanie kanału kanalizacji deszczowej (przykanaliki) z rur PVC fi 200mm wraz z wykonaniem podsypki pisakowej o gr. 15cm i zasypki z piasku średniego o gr. min. 30cm ora odtworzeniem podbudowy jezdni - 29,4m,
- Zasypanie wykopów gruntem pochodzącym z wykopów wraz z zagęszczeniem - 355,3m3,
- Remont istniejącego przepustu betonowego pod drogą o śr. 800mm wraz z robotami ziemnymi, wykonaniem ławy z pospółki o gr. min. 20cm, zasypki oraz obsypki z piasku - 4,00 m,
- Wykonanie ścianek czołowych przepustów pod drogą - rozbiórka istniejącej ścianki betonowej z jej odwozem i utylizacją oraz wykonanie nowej ścianki prefabrykowanej betonowej dla przepustów z rur betonowych o śr. 800omm wraz z robotami ziemnymi, wykonanie ławy z pospółki gr. 20cm oraz zasypką - 2 szt.

PODBUDOWY
- w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, gr. w-wy 15cm. Pod chodniki, zjazdy - 1 570,50m2,
- W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , gr. w-wy 30cm pod poszerzenia jezdni - 137,00 m2,

NAWIERZCHNIA
- Frezowanie nawierzchni wyrównawcze na średnią głębokość 4cm - 518m2,
- Frezowanie nawierzchni wyrównawcze na średnią głębokość 8cm - 1583,00 m2,
- Oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową nawierzchni po frezowaniu - 2 169,80 m2,
- Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 6cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 2 169,80 m2,
- Warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 2 169,80 m2,

OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
- Oznakowanie poziome jezdni - 111,40 m2,
- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem wykopu, fundamentu i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami - 15,00 szt.
- Tablice znaków drogowych kat. A,B,C,D,T mocowane do słupków stalowych - 28,00 szt.
- Balustrady zabezpieczające ruch pieszych U-12a typ Olsztyński, kolor żółty - 18,00 m,
- Balustrady zabezpieczające ruch pieszych U-12a typ Olsztyński, kolor biało-czerwony - 8,00 m,
- Progi zwalniające płytowe 2,0x1,8m - 2,00 szt.

ELEMENTY ULIC
- Ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, szerokość ścieku 30cm, wykonywany na ławie betonowej 20cm. - 103,30 m2,
- Krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy z betonu C12/15 z oporem po uprzednim korytowaniu na odpowiednią głębokość. - 675,00 m.
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15 - 599,00 m.
- Chodniki, z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Zgodnie z fotografią w PB lub podobne. Płyty(kostka) z wypustkami na obszar przed przejściem dla pieszych wliczony - 1 180,60 m2,
- Nawierzchnia wyspy wyniesionej z kostki brukowej kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Zgodnie z fotografią w PB lub podobne. Płyty(kostka) z wypustkami na obszar przed przejściem dla pieszych wliczony. - 36,00 m2,
- Zjazdy i dojścia z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor czerwona, postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Zgodnie z fotografią w PB lub podobne - 389,90 m2,
- Wykonanie ścieków podchodnikowych o dł. 2m z krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15, płyt chodnikowych 50x50x7 i częściowym uzupełnieniem z betonu C12/15 oraz wykonaniem ścieku skarpowego - 2,00 szt.

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- Wykonanie pobocza drogi wraz ze ścięciem i profilowaniem podłoża. Pobocza z kruszywa 0/31,5mm gr. średniej 10cm. Szerokość poboczy 0,75m - 26,00 m2,
- Zakup, dostawa, montaż wiaty przystankowej. Wiata przymocowana do stóp fundamentowych 20x20cm na głębokość poniżej przemarzania gruntu - 1,00 szt.
- Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - 0,36 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 798379,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w Głuchowie
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Geodezyjne wytyczenie pasa drogowego – 0,62 km,
- Koryto wykonywane mechanicznie w zniszczonej nawierzchni tłuczniowej głębokość koryta 20 cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieźć – 2 684,20 m2,
- W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego o gr. śr. 15cm. – 2 684,20 m2,
- W-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. śr. 20cm – 2 563,30 m2,

NAWIERZCHNIA
- Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. – 2 332,60 m2,
- Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. – 2 409,80 m2,

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 o szer. 0,75m wraz ze ścięciem istniejącego pobocza i wyrównaniem gruntem. Średnia grubość warstwy kruszywa 20cm. – 879,50 m2,

OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
- Ustawienie słupków z rur stalowych min. fi 60 dla znaków drogowych wraz z fundamentem – szt. 4,
- Zakup, dostawa, przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - typ 2 – szt 6,

INNE ROBOTY
- Inwentaryzacja powykonawcza – 0,62 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 485161,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w Nowej Hucie
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Geodezyjne wytyczenie pasa drogowego – 0,51 km,
- Mechaniczne karczowanie drzew, krzewów oraz gałęzi wzdłuż drogi – 0,07 ha,

PODBUDOWY
- Koryto wykonywane mechanicznie w zniszczonej nawierzchni tłuczniowej, głębokość koryta 20 cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieźć – 2 517,40 m2,
- W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego o gr. śr. 15cm – 2 517,40 m2,
- W-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 zaklinowanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. śr. 20cm. – 2 369,60 m2,

NAWIERZCHNIA
- Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC16W warstwa wyrównawcza, gr. w-wy 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. – 2 138,50 m2,
- Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 6 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. – 2 213,20 m2,

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 o szer. 0,75m wraz ze ścięciem istniejącego pobocza i wyrównaniem gruntem. Średnia grubość warstwy kruszywa 20cm. – 759,00 m2,

OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
- Ustawienie słupków z rur stalowych min. fi60 dla znaków drogowych wraz z fundamentem – 1,00 szt,
- Zakup, dostawa, przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - typ 2 – 1,00 szt,

KANAŁ TECHNOLOGICZNY
- Studnie betonowe SK-2 kanału teletechnicznego w włazem betonowym wraz z podbudową z betonu – 7,00 szt,
- Kanał teletechniczny z rur HDPE SN8 o śr. 120mm. Kanał wyposażony w cztery rury światłowodowe o śr. 40 mm oraz jednej wiązki 7 mikrorur o śr. 10 mm – 508,00 m,
- Podsypka pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 15cm. Wykonawca pozyska grunt własnym staraniem i na własny koszt – 60,96 m3,
- Obsypka wokół kanałów z materiałów sypkich (grubość średnicy kanału oraz 15cm nad kanałem). Wykonawca pozyska grunt własnym staraniem i na własny koszt – 121,92 m3,

ROBOTY W ZAKRESIE KSZTAŁTOWANIA TERENÓW ZIELONYCH
- Wykonanie muldy trawiastej poprzez wyprofilowanie podłoża oraz obsianie terenu trawą na warstwie humusu o gr. 10cm – 506,00 m,

INNE ROBOTY
- Inwentaryzacja powykonawcza – 0,51 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 647983,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 609054,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734770,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609054,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866 173 52 40

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609054,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235287,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288022,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235287,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROKAM Tomasz Wojtas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 864-118-41-56

7.3.3) Ulica: Piaseczno 44

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 27-670

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235287,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318667,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387385,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318667,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866 173 52 40

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318667,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.