Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194043/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00206733/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00310425/01 - Wynik z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie usług projektowych oraz robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej - zamówienie udzielane w 7 częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Katowickie Inwestycje S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 24061275
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Porcelanowa 21
1.11.4.) Miejscowość: Katowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 40-246
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.katowickieinwestycje.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług projektowych oraz robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej - zamówienie udzielane w 7 częściach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-298568c4-d7a4-42b0-8cbf-97f6f02529c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wykonanie usług projektowych oraz z robót budowlanych polegajacych na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej - zamówienie udzielane w 7 częściach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem - Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w Rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na ww. Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl
3. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
2) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
4. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
7. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w rozdziale III podrozdziale 1 pkt 7, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa powyżej, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
8. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 8, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
9. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/nych do reprezentowania Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Katowickie Inwestycje S.A. z siedzibą w Katowicach (40-246) przy ul. Porcelanowa 21;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się wykonawca skontaktować w sprawach związanych z ochrona danych osobowych, w następujący sposób:
– pod adresem poczty elektronicznej: iod@kisa.katowice.pl,
– pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie usług projektowych oraz robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej - zamówienie udzielane w 7 częściach” w ramach zadnia inwestycyjnego pn.: "Zwiększenie produkcji energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w budynkach użyteczności publicznej Miasta Katowice"- nr sprawy: KISA/DZP/TP/13/2025, prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych¹;
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO² ;
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
¹ Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
² Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
I. Część I - budynek Urzędu Miasta Katowice przy ul. Młyńskiej 4
zakres obejmuje:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, przebudowami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego
d) Uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą p.poż /bhp i zastosowanie się do zaleceń w zakresie zabezpieczeń Systemu PV, zarówno w dokumentacji projektowej, jak i przy realizacji zamówienia
e) Dostarczanie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej,
f) Opracowanie zintegrowanego automatycznie systemu paneli fotowoltaicznych, inwertera, niezbędnej instalacji elektrycznej, telemechanicznej, wentylacyjnej jeśli będzie wymagana i zabezpieczenia oraz uziemienia,
g) Wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z odwodnieniem i remontem kominów, wykonanie nowej instalacji odgromowej
h) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
i) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
j) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
k) Zamontowanie urządzenia smartmeter,
l) Wszystkie urządzenia składowe instalacji fotowoltaicznej muszą posiadać wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz powinna być zapewniona ich kompatybilność (również z centralnym systemem monitoringu wdrożonym w mieście Katowice pn. „System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS),
m) Przebudowa lub wymiana instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
n) Podłączenie inwerterów do sieci elektrycznej obiektu i montaż niezbędnych zabezpieczeń
o) Wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej
p) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
q) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
r) Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
s) Przeprowadzenie rozruchu instalacji,
t) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej.
u) Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej.
Panele należy zamontować na dachu budynku siedziby Urzędu Miasta przy ul. Młyńskiej 4 o mocy około 49,76 kWp.
II. Niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych dla danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-pamiątkową, która będzie promowała realizację inwestycji współfinansowanej z UE.
III. Szczegółowy zakres prac określa:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla części I, (zał. nr 7a do SWZ)
b) projektowane postanowienia umowy (zał.nr 11 do SWZ)
c) inwentaryzacja, ekspertyza, ocena stanu technicznego, koncepcja doboru instalacji fotowoltaicznej dla części I, (zał. nr 8a do SWZ )
IV. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
I. Część II - budynek Katowickiego Cmentarza Komunalnego przy ul. Murckowska 9
zakres obejmuje:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, przebudowami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego
d) Dostarczanie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej
e) Wykonanie niezbędnych prac polegających na stworzeniu współpracującego automatycznie systemu paneli fotowoltaicznych, magazynu energii, inwertera, instalacji elektrycznej i zabezpieczenia oraz uziemienia
f) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
g) Naprawa pokrycia dachowego, kominów i obróbek blacharskich
h) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
i) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
j) Montaż magazynu energii w uzgodnionej lokalizacji, w tym przebudowa pomieszczenia uwzględniające obowiązujące przepisy
k) Zamontowanie urządzenia smartmeter,
l) Wszystkie urządzenia składowe instalacji fotowoltaicznej muszą posiadać wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz powinna być zapewniona ich kompatybilność (również z centralnym systemem monitoringu wdrożonym w mieście Katowice pn. „System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS).
m) Przebudowa lub wymiana instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
n) Podłączenie inwerterów do sieci elektrycznej obiektu i montaż niezbędnych zabezpieczeń
o) Wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej
p) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
q) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
r) Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
s) Przeprowadzenie rozruchu instalacji,
t) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej
u) Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej
Panele należy zamontować na dachu budynku administracyjnego Katowickiego Cmentarza Komunalnego o mocy około 49,76 kWp.
II. Niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych dla danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-pamiątkową, która będzie promowała realizację inwestycji współfinansowanej z UE.
III. Szczegółowy zakres prac określa:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla części II (zał. nr 7b do SWZ)
b) projektowane postanowienia umowy (zał.nr 11 do SWZ)
c) inwentaryzacja, ekspertyza, ocena stanu technicznego, koncepcja doboru instalacji fotowoltaicznej dla części II, (zał. nr 8b do SWZ )
IV. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
I. Część III - budynek MDK Bogucice-Zawodzie przy ul. Markiefki 44a
zakres obejmuje:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, przebudowami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego
d) Dostarczanie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej
e) Opracowanie zintegrowanego automatycznie systemu paneli fotowoltaicznych, magazynu energii, inwertera, niezbędnej instalacji elektrycznej i telemechanicznej jeśli będzie wymagana zabezpieczenia oraz uziemienia
f) Wykonania wymiany pokrycia papowego w miejscach montażu paneli fotowoltaicznych
g) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
h) Montaż konstrukcji wsporczej na wieńcach ścian
i) Montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej
j) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
k) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
l) Montaż magazynu energii w uzgodnionej lokalizacji, w tym przebudowa pomieszczenia uwzględniające obowiązujące przepisy
m) Zamontowanie urządzenia smartmeter,
n) Wszystkie urządzenia składowe instalacji fotowoltaicznej muszą posiadać wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz powinna być zapewniona ich kompatybilność (również z centralnym systemem monitoringu wdrożonym w mieście Katowice pn. „System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS).
o) Przebudowa lub wymiana instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
p) Podłączenie inwerterów do sieci elektrycznej obiektu i montaż niezbędnych zabezpieczeń
q) Wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej
r) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
s) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
t) Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
u) Przeprowadzenie rozruchu instalacji,
v) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej
w) Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej.
Panele należy zamontować na konstrukcji wsporczej opartej na wieńcu ścian Miejskiego Domu Kultury o mocy około 49,76 kWp.
II. Niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych dla danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-pamiątkową, która będzie promowała realizację inwestycji współfinansowanej z UE.
III. Szczegółowy zakres prac określa:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla części III (zał. nr 7c do SWZ)
b) projektowane postanowienia umowy (zał.nr 11 do SWZ)
c) inwentaryzacja, ekspertyza, ocena stanu technicznego, koncepcja doboru instalacji fotowoltaicznej dla części III, (zał. nr 8c do SWZ )
IV. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
I. Część IV - budynek lodowisko Jantor II przy ul. Nałkowskiej 10a
zakres obejmuje:
a) Zaprojektowaniu i uzgodnieniu instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, przebudowami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego
d) Dostarczanie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej
e) Wykonanie niezbędnych prac polegających na stworzeniu współpracującego automatycznie systemu paneli fotowoltaicznych, inwertera, instalacji elektrycznej i zabezpieczenia oraz uziemienia
f) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
g) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
h) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
i) Zamontowaniu urządzenia smartmeter,
j) Wszystkie urządzenia składowe instalacji fotowoltaicznej muszą posiadać wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz powinna być zapewniona ich kompatybilność (również z centralnym systemem monitoringu wdrożonym w mieście Katowice pn. „System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS).
k) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
l) Montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji przeznaczonej do mocowania na połaci dachowej
m) Montaż tras przewodów łączących panele i inwerter
n) Wzmocnienie konstrukcji i wymiana pokrycia dachu w segmentach przewidzianych zabudową panelami S2
o) Zabudowa panelami segmentu S5 i S2
p) Przebudowę lub wymianę instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
q) Podłączenie inwerterów do sieci elektrycznej obiektu i montaż niezbędnych zabezpieczeń
r) Wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej
s) Zaprogramowanie i uruchomienie układu automatyki
t) Rozruch instalacji
u) Wykonanie pomiarów kontrolnych, prób eksploatacyjnych, regulacja nastaw, sporządzenie i przekazanie protokołów Zamawiającemu
v) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej
w) Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej.
System fotowoltaiczny będzie składać się z paneli fotowoltaicznych rozmieszczonych na dachu budynku Jantor II o mocy około 49,76 kWp.
II. Niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych dla danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-pamiątkową, która będzie promowała realizację inwestycji współfinansowanej z UE.
III. Szczegółowy zakres prac określa:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla części IV (zał. nr 7d do SWZ)
b) projektowane postanowienia umowy (zał.nr 11 do SWZ)
c) inwentaryzacja, ekspertyza, ocena stanu technicznego, koncepcja doboru instalacji fotowoltaicznej dla części IV (zał. nr 8d do SWZ )
IV. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
I. Część V – budynek Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Pośpiecha 14
zakres obejmuje:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, przebudowami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego;
d) Dostarczanie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej
e) Wykonanie niezbędnych instalacji, obejmujących współpracujący automatycznie system paneli fotowoltaicznych, inwertery, niezbędną instalację elektryczną i zabezpieczenia oraz uziemienie
f) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
g) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
h) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
i) wykonanie wzmocnienia w postaci dodatkowych mieczy o przekroju 120x120, co spowoduje, że konstrukcja dachu nada się do montażu instalacji o ciężarze 25 kg/m2.
j) Wymiana pokrycia dachowego w rejonie montażu paneli fotowoltaicznych
k) Zamontowanie urządzenia smartmeter,
l) Wszystkie urządzenia składowe instalacji fotowoltaicznej muszą posiadać wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz powinna być zapewniona ich kompatybilność (również z centralnym systemem monitoringu wdrożonym w mieście Katowice pn. „System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS).
m) Przebudowa lub wymiana instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
n) Podłączenie inwerterów do sieci elektrycznej obiektu i montaż niezbędnych zabezpieczeń
o) Wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej
p) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
q) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
r) Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
s) Przeprowadzenie rozruchu instalacji,
t) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej
u) Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej.
Panele należy zamontować na dachu budynku oraz na ścianie południowo-zachodniej budynku siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach w Katowicach o mocy około 40,13 kWp.
II. Niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych dla danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-pamiątkową, która będzie promowała realizację inwestycji współfinansowanej z UE.
III. Szczegółowy zakres prac określa:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla części V, (zał. nr 7e do SWZ)
b) projektowane postanowienia umowy (zał.nr 11 do SWZ)
c) inwentaryzacja, ekspertyza, ocena stanu technicznego, koncepcja doboru instalacji fotowoltaicznej dla części V (zał. nr 8e do SWZ )
IV. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
I. Część VI - budynek MOSiR Słowian przy ul. 1 Maja 99
zakres obejmuje:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, przebudowami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego
d) Dostarczanie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej
e) Wykonanie niezbędnych prac polegających na stworzeniu współpracującego automatycznie systemu paneli fotowoltaicznych, magazynu energii, inwertera, instalacji elektrycznej i zabezpieczenia oraz uziemienia
f) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
g) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
h) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
i) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
j) Wykonaniu ogrodzenia wokół instalacji PV
k) Montaż magazynu energii w uzgodnionej lokalizacji, w tym przebudowa pomieszczenia i dostosowanie do obowiązujących przepisów
l) Zamontowanie urządzenia smartmeter,
m) Wszystkie urządzenia składowe instalacji fotowoltaicznej muszą posiadać wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz powinna być zapewniona ich kompatybilność (również z centralnym systemem monitoringu wdrożonym w mieście Katowice pn. „System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS),
n) Przebudowa lub wymiana instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
o) Podłączenie inwerterów do sieci elektrycznej obiektu i montaż niezbędnych zabezpieczeń
p) Wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej
q) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
r) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
s) Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
t) Przeprowadzenie rozruchu instalacji,
u) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej
v) Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej.
Panele fotowoltaiczne należy zamontować na terenie przyległym do budynku MOSiR, na konstrukcji wsporczej przystosowanej do instalacji montowanych na gruncie o mocy około 17,12 kWp.
II. Niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych dla danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-pamiątkową, która będzie promowała realizację inwestycji współfinansowanej z UE.
III. Szczegółowy zakres prac określa:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla części VI (zał. nr 7f, do SWZ)
b) projektowane postanowienia umowy (zał.nr 11 do SWZ)
c) inwentaryzacja, ekspertyza, ocena stanu technicznego, koncepcja doboru instalacji fotowoltaicznej dla części VII (zał. nr 8f do SWZ )
IV. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dofinansowana z w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację w ramach Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.
I. Część VII - obiekt MOSiR Szopienice przy ul. 11 listopada 16
zakres obejmuje:
a) Zaprojektowanie i uzgodnienie instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami, przebudowami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego
d) Dostarczanie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej
e) Wykonanie niezbędnych prac polegających na stworzeniu współpracującego automatycznie systemu paneli fotowoltaicznych, magazynu energii, inwertera, instalacji elektrycznej i zabezpieczenia oraz uziemienia
f) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
g) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
h) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
i) Montaż magazynu energii w uzgodnionej lokalizacji, w tym przebudowa pomieszczenia uwzględniające obowiązujące przepisy
j) Wykonanie ogrodzenia wokół paneli PV
k) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów, m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
l) Zamontowanie urządzenia smartmeter,
m) Wszystkie urządzenia składowe instalacji fotowoltaicznej muszą posiadać wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz powinna być zapewniona ich kompatybilność (również z centralnym systemem monitoringu wdrożonym w mieście Katowice pn. „System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice - SMiS),
n) Podłączenie inwerterów do sieci elektrycznej obiektu i montaż niezbędnych zabezpieczeń
o) Wykonanie uziemienia instalacji fotowoltaicznej
p) Dostosowanie instalacji do obowiązujących przepisów m.in. przeciwpożarowego wyłącznika prądu
q) Przebudowa lub wymiana instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
r) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
s) Zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego,
t) Przeprowadzenie rozruchu instalacji,
u) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej
v) Wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej.
Panele należy zamontować na terenie przyległym do budynku MOSIR „Szopienice” w Katowicach, na konstrukcji wsporczej wykorzystywanej dla gruntu o mocy około 49,76 kWp.
II. Niezwłocznie po rozpoczęciu robót budowlanych dla danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać, dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-pamiątkową, która będzie promowała realizację inwestycji współfinansowanej z UE.
III. Szczegółowy zakres prac określa:
a) program funkcjonalno-użytkowy dla części VII (zał. nr 7g do SWZ)
b) projektowane postanowienia umowy (zał.nr 11 do SWZ)
c) inwentaryzacja, ekspertyza, ocena stanu technicznego, koncepcja doboru instalacji fotowoltaicznej dla części VII (zał. nr 8g do SWZ )
IV. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonany przedmiot umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane każda obejmująca co najmniej montaż, na obiekcie budowlanym lub na gruncie, instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 10 kW. - Dotyczy każdej części zamówienia (części I, II, III, IV, V, VI, VII)
Uwaga 1
Jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełniania warunku udziału w postepowaniu jw. wystarczającym będzie wykazanie zrealizowania dwóch robót budowlanych.
Uwaga 2
Jako zamówienie potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający rozumie roboty budowlane realizowane (czyli zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym) polegające na wykonaniu robót budowlanych, o których mowa wyżej.
Uwaga 3
W przypadku gdy zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest w Wykazie wykonanych robót wyodrębnić rodzajowo roboty, o których mowa wyżej.
Uwaga 4
Jeśli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, a podmiot udostępniający te zdolności nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiada udostępnianym zdolnościom.
Uwaga 5
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać spełnianie warunku samodzielnie. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
Uwaga 6
W przypadku, gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
2) dysponuje bądź będzie dysponować osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj.:
Dla usług projektowych:
a) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1994 r. Prawo budowlane. – Dotyczy każdej części zamówienia (części I, II, III, IV, V, VI, VII)
b) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. - Dotyczy każdej części zamówienia (części I, II, III, IV, V, VI, VII)
Dla robót budowlanych:
a) kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. - Dotyczy każdej części zamówienia (części I, II, III, IV, V, VI, VII)
Zamawiający zastrzega, że ta sama osoba, która została wskazana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika budowy, może jednocześnie pełnić tą funkcję przy realizacji maksymalnie 4 części zamówienia (tj. maksymalnie 4 budowach). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż 4 części zamówienia (np. składając ofertę na pięć lub sześć lub siedem części) to winien dysponować inną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy dla tej części zamówienia.
b) Kierownikiem robót - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Dotyczy części I, II, III, IV, V zamówienia.
Uwaga 1
Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych.
Uwaga 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a, oraz innych przepisów Ustawy - Prawo Budowlane oraz Ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Uwaga 3
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał osobowy.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale II podrozdział 11 pkt 1 ppkt 1) SWZ dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale II podrozdział 11 pkt 1 ppkt 1) SWZ przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Podmiotowe środki dowodowe, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymagane od wykonawcy obejmują:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale II podrozdziałach 8 i 9 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ).
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (Załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym, w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącychZałącznik nr 11 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-23 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.2. Wykonawca dołącza do oferty dokumenty określone w rozdziale II podrozdziale 10 SWZ.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców wobec, których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa wart. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, opisane w rozdziale II podrozdziale 8 SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia (dla każdej części) ustala się: do 170 dni od dnia zawarcia umowy, w tym termin zakończenia robót budowlanych określa się do 140 dni od dnia zawarcia umowy.
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji alarmowej w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Rozbudowa obecnego środowiska infrastruktury SAN Urzędu Miasta Katowice
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami Część I, II
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników
- Usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych.
- Dostawa niewyłącznej licencji na oprogramowanie klasy XDR bazujące na platformie ESET PROTECT Enterprise lub równoważne wraz z wdrożeniem.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.