eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzytuchom › Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORZYTUCHOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 56

1.5.2.) Miejscowość: Borzytuchom

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-141

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@borzytuchom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.borzytuchom.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70ffb1f3-85ba-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019056/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja obejmuje budowę oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom. W ramach inwestycji planuje się wykonanie linii kablowych oświetlenia drogowego w pasie dróg gminnych i powiatowych na obszarze kilku miejscowości gminnych. Zakres inwestycji obejmuje następujące czynności: wykonanie wykopów pod trasy kablowe, fundamenty słupów oświetleniowych, układanie i montaż kabli obwodów oświetleniowych wraz z zasypaniem rowów kablowych, montaż i ustawianie z obsypaniem gruntem rodzimym fundamentów pod słupy oświetleniowe, montaż słupów i opraw oświetleniowych, kontrola poprawności montażu, stawianie zmontowanych słupów, a w razie potrzeby również montaż szafy sterowniczej. W koszty zadania wpisuje się również przygotowanie kompletu dokumentacji projektowej (technicznej) – dla części 1 przedmiotu zamówienia.

Część 1 – Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom w procedurze „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest opracowanie kompletnego, pełnobranżowego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa decyzji i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom.
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie oraz wybudowanie oświetlenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Roboty polegają na budowie nowych punktów oświetleniowych, dla których należy wybudować konstrukcje nośne i doprowadzić zasilanie.

Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Wynagrodzenie zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja Trzecia– PGR, tj.
Część 1:
Rozliczenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w trzech transzach, dwie transze każdorazowo po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji inwestycji:
a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia,
b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia,
c) trzecia transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia.
Etapy płatności:
Część 1 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z PFU:
a) Dokumentacja projektowa - w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia.
b) Roboty budowlane - Ścieżka Pieszo – Rowerowa w miejscowości Borzytuchom - druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia.
c) Pozostałe roboty budowlane wynikające z realizacji zamówienia - w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 948455,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja obejmuje budowę oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom. W ramach inwestycji planuje się wykonanie linii kablowych oświetlenia drogowego w pasie dróg gminnych i powiatowych na obszarze kilku miejscowości gminnych. Zakres inwestycji obejmuje następujące czynności: wykonanie wykopów pod trasy kablowe, fundamenty słupów oświetleniowych, układanie i montaż kabli obwodów oświetleniowych wraz z zasypaniem rowów kablowych, montaż i ustawianie z obsypaniem gruntem rodzimym fundamentów pod słupy oświetleniowe, montaż słupów i opraw oświetleniowych, kontrola poprawności montażu, stawianie zmontowanych słupów, a w razie potrzeby również montaż szafy sterowniczej.

Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy sieci oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 2 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń. Posiane projekty budowlane obejmują szerszy zakres planowanych do wykonania lub wykonanych wcześniej robót budowlanych. Z tego też względu do wyceny oferty na część 2 zamówienia należy przyjąć zakres oraz parametry określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Wynagrodzenie zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja Trzecia– PGR, tj.
Część 2:
Rozliczenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w trzech transzach, dwie transze każdorazowo po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji inwestycji:
a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia,
b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia,
c) trzecia transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia.

Etapy płatności:
Część 2 - Roboty budowlane dotyczące budowy sieci oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borzytuchom:
a) Roboty budowlane – miejscowość Borzytuchom – pkt 9 „ul. Szkolna dz. nr 39/1” zestawienia budowy oświetlenia ulicznego w m. Borzytuchom – załącznik BW1 STWiORB - w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia.
b) Roboty budowlane – miejscowość Borzytuchom – pkt 10, 11, 12, 13 zestawienia budowy oświetlenia ulicznego w m. Borzytuchom – załącznik BW1 STWiORB oraz Borzytuchom ścieżka pieszo-rowerowa załącznik SPRW1 STWiORB - druga transza w wysokości nie wyższej niż 30 % wynagrodzenia.
c) Pozostałe roboty budowlane wynikające z realizacji zamówienia - w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 696471,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735845,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735845,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Elektryczne Łukasz Markiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221980585

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735845,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646736,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646736,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSERWIS SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146097236

7.3.3) Ulica: ul. SIEDMIOGRODZKA 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zastrzega ewentualną możliwość udziału podwykonawców w realizacji części prac


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646736,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.