Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130506/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie sesji terapii systemowej rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowo 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 586259337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie sesji terapii systemowej rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f34e4bc-bf38-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049046/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Prowadzenie sesji terapii systemowej rodzin wskazach przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.3.3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23520 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie sesji terapii systemowej rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni w zakresie profilaktyki szeroko rozumianych dysfunkcji rodzinnych ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki uzależnień od alkoholu z historią doświadczeń traumatycznych i/lub borykających się z trudnościami w bliskich relacjach.
2. Zamawiający wymaga, aby jedna sesja przedmiotowej usługi trwała maksymalnie 90 minut.
3. Zamawiający przewiduje, że w trakcie obowiązywania umowy zleci maksymalnie 80 sesje przy założeniu, że maksymalna równoczesna liczba korzystających z sesji – 5 rodzin.
4. Liczba sesji świadczenia przedmiotowej usługi jest uzależniona od rzeczywistych potrzeb rodzin. Zamawiający zakłada, że każda rodzina skierowana przez Zamawiającego na terapię może z niej korzystać w okresie realizacji przedmiotu umowy z częstotliwością 2 sesji w miesiącu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach częstotliwość korzystania z terapii może ulec zmianie. Jednak zakłada się , że maksymalna liczba sesji nie przekroczy 3 w miesiącu.
5. W ramach realizacji przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności:
1) zapewnienie miejsca świadczenia usługi – sesje terapii muszą być prowadzone w gabinecie terapeutycznym (lokalu) znajdującym się na terenie miasta Gdyni, zapewniającym intymność spotkania;
2) prowadzenie listy obecności rodzin, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
3) przygotowania pisemnego podsumowanie pracy z rodziną zawierającego, w szczególności adnotacje o osiągniętych w trakcie terapii efektach oraz przyczynach zakończenia terapii; wzór podsumowania pracy z rodzina stanowi załącznik nr 4 do projektu umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ);
4) regularnego uczestniczenia w superwizji własnej pracy terapeutycznej, w której Wykonawca ma możliwość superwizowania procesu terapeutycznego rodziny skierowanej przez Zamawiającego; udział w superwizjach prowadzony jest na koszt własny Wykonawcy, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące;
5) uczestniczenia w spotkaniu zespołu powołanego przez Zamawiającego, mającego na celu omówienie stanu pracy z rodziną dwa razy w trakcie trwania umowy;
6) realizowania przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów;
7) poddanie się bieżącemu nadzorowi Zamawiającego nad realizacją zamówienia, bez wcześniejszego uzgadniania terminu, przez upoważnionego do tego pracownika Zamawiającego.
6. Zlecenie prowadzenia poszczególnych sesji terapii z poszczególnymi rodzinami odbywać się będzie w oparciu o zlecenia szczegółowe.
7. W przypadku, gdy umówiona rodzina nie stawi się na sesję terapeutyczna, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za każdą zaplanowaną sesję w wysokości 50 % oferowanej ceny jednostkowej, jako wynagrodzenie za pozostawanie w gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. W szczególnych sytuacjach po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się prowadzenie konsultacji zdalnych tj. przy wykorzystaniu w tym celu powszechnie dostępnych form komunikacji typu komunikatory internetowe, telefoniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka słów. Centrum rozwoju. Anna Wyszkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1132140187
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 218/6
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-266
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca jest podmiotem udostępniającym zasoby w zakresie wiedzy i doświadczenia, będzie współprowadził terapie będące przedmiotem zamówienia. Dane podwykonawcy: Dominika Kułygin, ul. Przepiórcza 19b, 81-198 Suchy Dwór, NIP: 8762374074.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA SŁÓW.CENTRUM ROZWOJU. ANNA WYSZKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA SŁÓW.CENTRUM ROZWOJU. ANNA WYSZKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-03 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell - powtórne
- DOSTAWA ASORTYMENTU SPORTOWEGO z podziałem na 2 części: Część I: Dostawa dresów sportowych, odzieży treningowej,; Część II: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- "Indywidualne zajęcia z psychologiem skierowane do uczestników projektu pn. "Uwierz w siebie - działaj z nami"
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z psychologiem
- Prowadzenie specjalistycznej terapii logopedycznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.