Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132992/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa gastronomiczna na potrzeby realizacji operacji pn. "Konkurs AGROLIGA 2020 i 2021 - etap wojewódzki"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZODR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001047305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Barzkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-134
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barzkowice@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zodr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Jednostka Organizacyjna Posiadająca Osobowość Prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa gastronomiczna na potrzeby realizacji operacji pn. "Konkurs AGROLIGA 2020 i 2021 - etap wojewódzki"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92569360-f135-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018797/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Najem sali wykładowej oraz usługa gastronowmiczna na potrzeby realizacji operacji pn. " Konkurs AGROLIGA 2020 i 2021 - etap wojewódzki"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja operacji w ramach Planu Działania Krajowej Sieci na lata 2014-2020. Plan operacyjny na lata 2020-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.251.5.2021.PD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 176999 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17886,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna na potrzeby realizacji operacji pn. „Konkurs AGROLIGA 2020 i 2021 – etap wojewódzki”, realizowanej w II etapie 2021 r., w ramach dwuletniego planu operacyjnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2020-2021 przez Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach. Konkurs realizowany w województwie kujawsko - pomorskim. Usługa będzie świadczona w Centrum Transferu Wiedzy im. Leona Janty - Połczyńskiego w Minikowie, 89-122 Minikowo
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522530-1 - Namioty
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Nestarto s.c. Dawid Stramowski, Iwona Wencka - Stramowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Diagnoserw Dawid Stramowski; Iwona Wencka - Stramowska Training House
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581859671
7.3.3) Ulica: Nakielska 1A,
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 89-121
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - namioty pneumatyczne
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zorganizowanie i obsługa konferencji dotyczącej profilaktyki zdrowia oraz innych obszarów działalności kół gospodyń wiejskich w dniach 15-16 grudnia 2025 r. w Białymstoku".
- Dostawa wyposażenia i urządzeń na potrzeby realizacji Programu OL i OC w 2025 r. na terenie Gminy Łask
- Świadczenie usługi restauracyjno-hotelarskiej w ramach realizowanego szkolenia - postępowanie nr 3
więcej: Namioty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





