eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 26-72-133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/8932-zagospodarowanie-czesci-dziedzinca-browaru-na-potrzeby-aktywizacji-mieszkancow-i-rad-osiedlowych-3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-223e48af-b3f1-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.5 ,,Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” osi 6 ,,Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 914548,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie części dziedzińca browaru przy budynku R1
o powierzchni 2270 m2, wykonanie iluminacji budynku R1, montaż paneli fotowoltaicznych oraz poprawa akustyki sali spotkań w budynku R1, montaż wiaty wraz z utwardzeniem terenu w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych”. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim (dz. nr 1/16, 3/6, 3/7, 3/19, 96/2, Obr. 36 ark. 2).
Roboty związane z zagospodarowaniem terenu będą realizowane na podstawie decyzji pozwolenie na budowę nr 398/2017 z dnia 21.09.2017r., zmienionej decyzjami nr 342/2018
z dnia 25.07.2018r. i 522/2018 z dnia 13.11.2018 r. Wykonawca robót wykonywanych na podstawie ww. decyzji polegających na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie oraz częściowej rozbiórce i odbudowie budynku browaru wraz z instalacjami wewnętrznymi wod. – kan., c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i energii elektrycznej – w ramach zadania „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych” uzyskał pozwolenie na użytkowanie budynku z wyłączeniem części dziedzińca browaru, która jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Po zakończeniu robót związanych z zagospodarowaniem należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie dla fragmentu dziedzińca browaru.
Roboty związane z instalacją fotowoltaiczną, iluminacją budynku i poprawą akustyki
w budynku R1 nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Zadanie będzie realizowane w roku 2022.
1.2 Zakres inwestycji obejmuje między innymi wykonanie następujących robót:
1. Roboty w ramach zagospodarowania terenu:
 przygotowanie terenu (w tym skucie płyty betonowej),
 wykonanie alejek i placu z logo z kostki betonowej,
 wykonanie oświetlenia alejek i placu,
 założenie trawnika, nasadzenia roślin,
 montaż ławek, gazonów i koszy,
2. Roboty w ramach poprawienia akustyki dużej sali spotkań w budynku R1
 montaż okładzin ściennych,
 montaż paneli akustycznych sufitowych.
3. Roboty w ramach instalacji fotowoltaicznej na budynku R1
 montaż paneli fotowoltaicznych,
 wykonanie okablowania,
 modyfikacja istniejącej instalacji odgromowej,
4. Roboty iluminacji budynku,
 wykonanie oświetlenia lampami dogruntowymi od strony północnej i wschodniej,
 wykonanie oświetlenia lampami montowanymi na elewacji od strony zachodniej,
 wykonanie oświetlenia budynku od strony południowej lampami zamontowanymi wewnątrz budynku.
5. Montaż wiaty przy budynku stacji transformatorowej:
 montaż wiaty prefabrykowanej w konstrukcji stalowej o wymiarach około szer. 6,00 x dł. 5,00 x wys. 2,40 – 2,20 m w kolorze matowy RAL 7016, posadowionej na żelbetowym fundamencie prefabrykowanym,
 utwardzenia terenu z kostki betonowej o gr. 8 cm w obrysie wiaty oraz dojścia do niej (powierzchnia około 40 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1828658,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1828658,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1828658,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korporacja Budowlana "DARCO" Dariusz Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9481316588

7.3.3) Ulica: ul.Garbarska 53

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1828658,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.