Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami
Nr 1 - RDW Jasło
Nr 2 - RDW Rymanów
Nr 3 - RDW Ustrzyki Dolne
realizowanymi w ramach - Likwidacja szkód powodziowych na drogach wojewódzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniamiNr 1 - RDW Jasło
Nr 2 - RDW Rymanów
Nr 3 - RDW Ustrzyki Dolne
realizowanymi w ramach - Likwidacja szkód powodziowych na drogach wojewódzkich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a47be439-ba52-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035860/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Szkody powodziowe (nadzór inwestorski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/29/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334922,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami
Nr 1 - RDW Jasło
Nr 2 - RDW Rymanów
Nr 3 - RDW Ustrzyki Dolne
realizowanymi w ramach - Likwidacja szkód powodziowych na drogach wojewódzkich nr 835, 881, 884, 991, 992, 988, 990, 989, 993, 864, 865, 878, 866, 867, 877, 886, 887, 889, 897, 890, 896, 895, 894, 892, 893 oraz obiektach mostowych i kładkach, polegająca na: przebudowie uszkodzonych nawierzchni, systemów odwodnienia, poboczy i skarp, umocnieniu brzegów oraz uszkodzonych przyczółków i stożków (wydatki finansowe ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych)”
Zadanie Nr 1. RDW Jasło
Przebudowa drogi woj. nr 989 na odcinku Strzyżów – Godowa w km ok. 1+150 do 6+200;
Przebudowa drogi woj. nr 993 na odcinku Wola Cieklińska – Pielgrzymka w km ok. 16+300 do km 19+840.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 105485,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami
Nr 1 - RDW Jasło
Nr 2 - RDW Rymanów
Nr 3 - RDW Ustrzyki Dolne
realizowanymi w ramach - Likwidacja szkód powodziowych na drogach wojewódzkich nr 835, 881, 884, 991, 992, 988, 990, 989, 993, 864, 865, 878, 866, 867, 877, 886, 887, 889, 897, 890, 896, 895, 894, 892, 893 oraz obiektach mostowych i kładkach, polegająca na: przebudowie uszkodzonych nawierzchni, systemów odwodnienia, poboczy i skarp, umocnieniu brzegów oraz uszkodzonych przyczółków i stożków (wydatki finansowe ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych)”
Zadanie Nr 2. RDW Rymanów
Przebudowa drogi woj. nr 835 na odcinku Wara – Niewistka w km ok. 199+150 do 202+000;
Przebudowa drogi woj. nr 835 na odcinku Niewistka – Krzemienna w km ok. 203+300 do 206+500;
Przebudowa drogi woj. nr 897 w miejscowości Wisłok Wielki w km ok. 21+400 do 26+300;
Przebudowa/rozbudowa drogi woj. nr 897 w miejscowości Wola Michowa w km ok. 47+700 do 58+900.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 141143,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami
Nr 1 - RDW Jasło
Nr 2 - RDW Rymanów
Nr 3 - RDW Ustrzyki Dolne
realizowanymi w ramach - Likwidacja szkód powodziowych na drogach wojewódzkich nr 835, 881, 884, 991, 992, 988, 990, 989, 993, 864, 865, 878, 866, 867, 877, 886, 887, 889, 897, 890, 896, 895, 894, 892, 893 oraz obiektach mostowych i kładkach, polegająca na: przebudowie uszkodzonych nawierzchni, systemów odwodnienia, poboczy i skarp, umocnieniu brzegów oraz uszkodzonych przyczółków i stożków (wydatki finansowe ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych)”
Zadanie Nr 3. RDW Ustrzyki Dolne
Przebudowa drogi woj. nr 894 w miejscowości Polańczyk w km ok. 11+100 do 14+440;
Przebudowa drogi woj. nr 897 na odcinku Majdan – Cisna w km ok. 65+220 do 67+220;
Przebudowa drogi woj. nr 897 na odcinku Cisna – Dołżyca w km ok. 67+350 do 69+910.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 88292,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-21-94-485
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 49
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-21-94-485
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 49
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-21-94-485
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 49
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KROŚNIEŃSKA DYREKCJA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- "Wykonanie oraz dostawa teczek na dyplomy ukończenia studiów oraz teczek na suplement do dyplomu"
- Przebudowa drogi i remont chodnika w m. Horyniec-Zdrój w zakresie: Zadanie nr 1 - Przebudowa DW Nr 867 w km 58+153 - 58+328 . Zadanie nr 2 - Remont chodnika w ciągu DW nr 867 w km 57+846 - 58+208
- Aktualizacja Planu adaptacji do zmian klimatu Miasta Rzeszowa do roku 2030
- Remont toalety w budynku administracyjnym PZPW Rzeszów Oddział w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 3
- Zakup i dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mieszanek uzupełniających
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn : "Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1381K (ul. Partyzantów) z drogą wojewódzką nr 977 w Tuchowie"".
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych i elektrycznych podczas wymiany warstw nawierzchniowych i uszczelniających wraz z wymianą izolacji na stropie
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego (w branżach konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej) w podziale na 4 części.
- Świadczenie usługi kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem siedziby Powiatowej Instytucji Kultury w Legionowie etap 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą (...)
- Sporządz. dok. projekt. oraz peł. w trakcie real. robót bud. nadzoru autor. na zad.: Zwiększenie dostępności usług medycznych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień w ŚCP w Morawicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.