eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremModernizacja Domu Przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Śremie - II etap



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Domu Przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Śremie - II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba76

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Domu Przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Śremie - II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a13bd8cb-3da5-46d8-bd05-0885a0f9652c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020607/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja Domu Przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Śremie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.7.2025.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis prac do wykonania w etapie II:
I. Roboty wewnątrz obiektu - ogólnobudowlane:
1. Roboty rozbiórkowe:
- demontaż skrzydeł drzwi i ościeżnic,
- demontaż okien drewnianych z ościeżnicami,
- demontaż krat okiennych,
- wykucie z muru parapetów zewnętrznych,
- wykucie z muru kratek wentylacyjnych,
- rozebranie fundamentu żelbetowego w pom. nr 5 wg. inwentaryzacji. Jest to
fundament pod starą technologię chłodzenia,
- wykucie otworów w ścianie wewnętrznej pod nowe drzwi,
- rozebranie części ścianek działowych gr. 12 cm + grubość tynku,
- skucie starych płytek z posadzek i ścian,
- skucie luźnych i spękanych tynków ściennych,
- skucie warstwy z lastrico na posadzce,
- wszystkie materiały z rozbiórki należy wywieść i zutylizować.
2. Poszerzenie otworów drzwiowych:
- istniejące otwory drzwiowe należy odpowiedni poszerzyć aby można było
zamontować drzwi o świetle przejścia "80", "90" cm,
- nad poszerzonymi i nowo wykutymi otworami należy osadzić nadproża
strunobetonowe,
3. Zamurowanie otworów w ścianach:
- zamurowanie otworów w ścianach po demontażu drzwi,
4. Naprawa pęknięć i szczelin w ścianach:
- naprawa pęknięć w ścianach działowych i zewnętrznych poprzez osadzenie
prętów spiralnych fi 6 mm i długości 100 cm co ok. 25 cm,
- szczeliny pomiędzy ścianą a posadzką i stropem należy wypełnić masą
trwale plastyczną,
5. Murowanie ścianek działowych:
- murowanie ścianek działowych ceramicznych gr. 12 cm.
6. Tynkowanie/wyrównywanie ścian do pionu + gładzie:
- odtworzenie skutych tynków wewnętrznych, wyrównanie do pionu ścian zaprawą,
- przeszpachlowanie ścian,
7. Roboty malarskie:
- przygotowanie pod malowanie powierzchni sufitów poprzez oczyszczenie
powierzchni, szpachlowanie nierówności,
- zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian,
- pomalowanie dwukrotne powierzchni sufitów i ścian farbą emulsyjną
w kolorze wskazanym przez inwestora.
8. Izolacja przeciwwilgociowa posadzki:
- po skuciu warstwy lastrico, powierzchnie należy odkurzyć z pyłu,
- gruntowanie powierzchni środkiem głęboko penetrującym podłoże,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z jednoskładnikowej masy wysoko elastycznej nieprzepuszczającej wody tj. płynnej masy uszczelniającej.
9. Posadzka betonowa:
- przed wylaniem posadzki należy rozłożyć jedną warstwę foli polietylenowej gr. 0,2 mm,
- wykonanie posadzki betonowej tradycyjnej z miksokreta o gr. ok 6 cm, grubość posadzki należy określić po skuciu warstwy lastrico i ustaleniu poziomu płytek na całym obiekcie. posadzkę należy zazbroić włóknem stalowym 50/1D.
10. Układanie płytek na ścianach i posadzce:
- we wszystkich pomieszczeniach należy ułożyć płytki na posadzce wraz
z cokolikami wys. do 10 cm (bez cokolików przy ścianach wykończonych płytkami od poziomu posadzki),
- w pomieszczeniach w których jest to wymagane płytki należy układać na wysokość 2,1 m,
11. Stolarka okienna i drzwiowa:
- montaż okien PCV,
- montaż drzwi wewnętrznych drewnianych (ościeżnica drewniana + wypełnienie z płyty wiórowej),
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV.
II. Roboty instalacyjne elektryczne:
1. Roboty rozbiórkowe:
- demontaż opraw, włączników i gniazdek,
2. Rozbudowa istniejącej rozdzielnicy:
- dodanie włączników nadmiarowo-prądowych S303C16 w obwodach grzejników konwektorowych, klimatyzatora, podgrzewacza wody, i gniazd 230V/10A,
- dodanie włączników nadmiarowo-prądowych S301C10 w obwodach oświetlenia,
3. Instalacja oświetleniowa:
- wykonanie wypustów oświetleniowych do oświetlenia, włączników, wyłącznika p.poż.,
- montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych,
- montaż wyłącznika p.poż.,
4. Instalacja gniazd i odbiorników:
- wykonanie wypustów pod gniazda 230V/10A, i odbiorników elektrycznych,
- montaż gniazd, grzejników konwektorowych elektrycznych, przepływowego
podgrzewacza wody, klimatyzatora.
5. Badania:
- pomiary rezystencji uziemienia,
- pomiary rezystencji izolacji całej instalacji,
- pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.
III. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne:
1. Instalacja kanalizacyjna:
- demontaż muszli ustępowej, umywalek, prysznica itp.,
- przygotowanie trasy pod ułożeni przewodów instalacji sanitarnej tj. rozkucie
podbudowy w posadzce i na zagospodarowaniu terenu, wykonanie przekuć przez ściany,
- ułożenie przewodów rurowych fi 110 i fi 50 wewnątrz budynku i na zewnątrz,
- wykonanie uszczelnień przejść przez ściany zewnętrzne,
- wykonanie pionów wywiewnych instalacji kanalizacyjnej ponad dach,
- włączenie przewodów instalacji kanalizacyjnej fi 110 do istniejącego zbiornika
bezodpływowego na ścieki,
- wykonanie podejść fi 110 i fi 50 do odbiorników sanitarnych,
- po ułożeniu przewodów kanalizacyjnych zasypanie piaskiem z zagęszczenie,
uzupełnienie betonem rozkutej uprzednio podbudowy, ułożenie kostki betonowej na zewnątrz.
- montaż umywalek porcelanowych z syfonem.
2. Instalacja wodociągowa:
- demontaż baterii umywalkowych i prysznicowej,
- przebicie otworów w ścianach, bruzdowanie ścian, rozkucie podbudowy posadzki w celu rozprowadzenia przewodów instalacyjnych do zimnej i ciepłej wody,
- rozprowadzenie instalacji i wykonanie podejść pod odbiorniki tj. baterie itp.,
- po rozprowadzeniu instalacji zaprawienie bruzdy i wypełnienie rozkuć
w posadzce betonem,
- montaż zaworów przed bateriami,
- montaż baterii,
- wykonanie próby szczelności instalacji.
3. Instalacja podgrzewania wody:
- demontaż starego i montaż nowego podgrzewacza elektrycznego wody
z zasobnikiem o pojemności 65 l.

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót załączone do SWZ.
Ekspertyza techniczna z czerwca 2017 r. opracowana przez mgr inż. Krzysztofa Antoszewskiego dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Zapewnienie inspektora budowy leży po stronie Zamawiającego.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149764,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207255,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Adam Hołderny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 785-117-62-40

7.3.3) Ulica: Świerkowa 2

7.3.4) Miejscowość: Mechlin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158916,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.