Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148627/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846519015
1.5.8.) Numer faksu: 846519015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugmircze.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f327bd1b-fc21-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001836/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148627/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRGR.2710.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152419,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dowóz uczniów niepełnosprawnych”
polegającego na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego
Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, Hrubieszów, ul. Zamojska 16, 22-
500 Hrubieszów oraz do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie”, Hrubieszów,
ul. Zamojska 16 A, 22-500 Hrubieszów wraz z powrotem do miejsc zamieszkania. Uczniowie dowożeni będą w dni zajęć szkolnych określonych zgodnie z kalendarzem roku
szkolnego 2021/2022 ustalonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i
Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z
późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 sierpnia 2017 r.
w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.). W przypadku
odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
Pojazd powinien być wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi oraz windę lub szyny
najazdowe, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w
ruchu pasażerskim i transporcie drogowym oraz właściwie do charakteru przewozów
oznakowany. W przypadku braku windy lub szyn najazdowych umieszczenie dziecka
niepełnosprawnego w pojeździe zapewni obsługa pojazdu.
Wykonawca odpowiada za przewóz uczniów na zasadach obowiązujących w przepisach o ruchu
pasażerskim, transporcie drogowym i określonych prawem przewozowym. Kierowca powinien
posiadać odpowiednie uprawnienia zawodowe.
W czasie trwania przewozu uczniów Wykonawca zapewni opiekę w postaci osoby przeszkolonej
w zakresie udzielania pierwszej pomocy bądź posiadającej przygotowanie pedagogiczne
pozwalające na pracę z dziećmi niepełnosprawnymi. Uwaga! Opieka nie może być zapewniona
tylko przez samego kierowcę.
W przypadku awarii pojazdu, podczas dowozu uczniów do szkoły lub odwiezienia do miejsca
zamieszkania, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego sprawnego
technicznie i spełniającego właściwe wymagania w ruchu drogowym.
W przypadku braku wywiązania się Wykonawcy z prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
Zamawiający może wykonać usługę będącą przedmiotem zamówienia we własnym zakresie lub
zamówić usługę u innego Wykonawcy. Wszelkie koszty z tym związane pokryje Wykonawca.
Ilości dzieci dowożonych do poszczególnych placówek przedstawiają się następująco:
Do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczych w Hrubieszowie dowożeni będą
uczniowie z następujących miejscowości: Prehoryłe – 1 uczeń, Kryłów Kolonia – 1 uczeń,
Małków – 1 uczeń, Małków Kolonia – 1 uczeń, Szychowice – 2 uczniów, Mircze – 3 uczniów, w
tym 1 uczeń poruszające się na wózku inwalidzkim, Wiszniów - 1 uczeń, Miętkie – 2 uczniów, Modryń – 1 uczeń,
Modryń Kolonia – 1 uczeń, Modryniec – 1 uczeń. Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie” dowożone będą dzieci z
następujących miejscowości: Smoligów – 1 dziecko.
Trasa dowozu będzie przebiegała w znacznej części drogami utwardzonymi – asfaltowymi bądź
cementowymi. Szacunkowa dzienna długość trasy dowozu uczniów do Powiatowego Zespołu Placówek
Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie oraz do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego
„Mamy Siebie” wyniesie 164 km. Przyjmuje się, że zamówienie realizowane będzie przez 187 dni. Przewidywana łączna ilość
kilometrów potrzebnych do realizacji zamówienia, wynikająca z liczby dni zajęć szkolnych i
przedszkolnych oraz dziennej długości tras wynosi 30 668 km.
Dowóz we wszystkie dni rozpoczynał się będzie nie wcześniej niż o godzinie 6:45. Uczniowie
powinni być dowiezieni na godzinę 8:00, nie wcześniej jednak niż na godzinę 7:45. Odwóz
będzie się rozpoczynał o godzinie 14:30.
W celu wykonywania dowozu w odpowiednich godzinach, Wykonawca zapewni wystarczającą
ilość pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174807,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174807,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174807,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AR-SPEED Arkadiusz Góra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191559302
7.3.3) Ulica: 28 Czerwca 1956 r.
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-441
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174807,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.