eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.7.) Numer telefonu: 564729610

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178314

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00136634

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa dróg osiedlowych na osiedlu przy ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim” realizowanego z programu Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych.
5.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 5.1 obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej, zatwierdzonej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu.
b) Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w opracowanej dokumentacji projektowej oznaczającej zakres robót budowlanych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw materiałów, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
c) Zakończenia inwestycji wraz z przekazaniem Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu.
d) montaż tablic informacyjnych zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik B do SWZ;
5.3. Dane planowanej inwestycji:
a) Ulica Rolna:
Szerokość jezdni wynosi 6,00 m. Nawierzchnię jezdni przewidziano, jako nawierzchnię z betonu asfaltowego o grubości 4 cm warstwa ścieralna i grubości 8 cm warstwa wiążąca. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano, jako daszkowy o nachyleniu płaszczyzn 2%. Przy jezdni zaprojektowano chodnik z kostki betonowej.
b) Ulica Zbożowa i Kłosowa:
Zaplanowano ulicę, jako ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej. Projektowana szerokość pieszo-jezdni wynosi 5,00 m. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z mieszanki związanej cementem C5/6 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o nachyleniu 2%.
5.4. Zakres robót planowanej inwestycji:
a) Budowa ulicy Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego,
− Budowa chodnika - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowej,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania.
b) Budowa ulicy Zbożowej i Kłosowej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowe,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania,
c) Budowa ulicy Żytniej w Nowym Mieście Lubawskim,
− Budowa kanalizacji deszczowej.
5.5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik B do niniejszej SWZ.
5.6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.

5.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.8. W przypadku, gdy z dokumentacji (programie funkcjonalno-użytkowym) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.).
5.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.7 i 5.8 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.10. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym.
5.11. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.11 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.

Po zmianie:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim” realizowanego z programu Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych.
5.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 5.1 obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej, zatwierdzonej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu.
b) Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w opracowanej dokumentacji projektowej oznaczającej zakres robót budowlanych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw materiałów, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
c) Zakończenia inwestycji wraz z przekazaniem Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu.
d) montaż tablic informacyjnych zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik B do SWZ;
5.3. Dane planowanej inwestycji:
a) Ulica Rolna:
Szerokość jezdni wynosi 6,00 m. Nawierzchnię jezdni przewidziano, jako nawierzchnię z betonu asfaltowego o grubości 4 cm warstwa ścieralna i grubości 8 cm warstwa wiążąca. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano, jako daszkowy o nachyleniu płaszczyzn 2%. Przy jezdni zaprojektowano chodnik z kostki betonowej.
b) Ulica Zbożowa i Kłosowa:
Zaplanowano ulicę, jako ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej. Projektowana szerokość pieszo-jezdni wynosi 5,00 m. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z mieszanki związanej cementem C5/6 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o nachyleniu 2%.
5.4. Zakres robót planowanej inwestycji:
a) Budowa ulicy Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego,
− Budowa chodnika - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowej,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania.
b) Budowa ulicy Zbożowej i Kłosowej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowe,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania,
c) Budowa ulicy Żytniej w Nowym Mieście Lubawskim,
− Budowa kanalizacji deszczowej.
5.5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik B do niniejszej SWZ.
5.6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.

5.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.8. W przypadku, gdy z dokumentacji (programie funkcjonalno-użytkowym) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.).
5.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.7 i 5.8 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.10. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym.
5.11. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.11 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-21 10:00

Po zmianie:
2023-04-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-21 10:30

Po zmianie:
2023-04-28 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-20

Po zmianie:
2023-05-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.