eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Mysłowska › Modernizacja i remont dróg gminnych w m. Wandów i Wilczyska



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont dróg gminnych w m. Wandów i Wilczyska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA MYSŁOWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 57

1.5.2.) Miejscowość: Wola Mysłowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-426

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.mika@wolamyslowska.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolamylowska.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wolamyslowska.ezamwiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont dróg gminnych w m. Wandów i Wilczyska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a6c87d8-b64b-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016580/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i remont dróg gminnych w m. Wandów i Wilczyska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOŚ.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej 102625L od km 0,000,00 do km 0,586,00 w miejscowości Wilczyska.
Przedmiotem inwestycji jest Remont drogi gminnej nr. 102625 L w miejscowości Wilczyska, Gmina Wola Mysłowska. Przedmiotowa droga tworzy łącznik między drogą powiatową nr 1329L (Miastków Kościelny) gr. woj. – Wilczyska – gr. woj. (Żelechów) a drogą gminną Wilczyska – Ciechomin na działce 132.
Zakresem inwestycji jest remont drogi obejmujący:
• Remont nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,00 m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie wzmocnienia nawierzchni warstwą ścieralną z betonu asfaltowego o gr. 4cm.
• Naprawę podbudowy w miejscach występowania ubytków, spękań.
• Uzupełnienie obustronnego pobocza z ziemi z odkładu wraz z wykonaniem
nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o szer. 0,75 m i grubości warstwy 7 cm.
• Wykonanie miejscowych rozbiórek istniejącej spękanej nawierzchni z betonu asfaltowego oraz spękanej podbudowy
• Naprawę podbudowy w miejscach występowania ubytków, spękań.
• Wymiana oraz uzupełnienie oznakowania pionowego.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1. do swz – przedmiar robót, załącznik nr. 2- projekt budowlany i załącznik nr. 3 - projekt stałej organizacji ruchu.
2) Zadanie realizowane jest w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3) Zadanie realizowane na podstawie Zgłoszenia B.6743.740.2021.EM

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 167711,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Wandowie.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr. 360 w miejscowości Wandów od km 0+000,00 do km 0+994,0.
Zakres inwestycji obejmuje:
• Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
• Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4cm z przerzutem materiału z rozbiórki na odkład na włączeniu w nawierzchnię asfaltową.
• Usunięcie warstwy urodzajnej (humusu) pod nawierzchnię poboczy obustronnie o szerokości 0,5 m i dł. 944 m.
• Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 3,00 m na w/w odcinku poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm.
• Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych nieulepszonych- podbudowa górna z kruszyw łamanych
• Wykonanie uzupełnienia oraz wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej szerokości 3,20 m kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm.
• Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o szer. Warstwy 0,50 m i gr. 7 cm po zagęszczeniu wraz z uzupełnieniem brakującego gruntu pod nawierzchnią poboczy.
Modernizacja drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni tłuczniowej, która wymaga wykonania robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno-użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz poprawy warunków dojazdu do pól uprawnych.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4. do swz – przedmiary robót, załącznik nr. 5 do swz- projekt budowlany.
2) Zadanie zostało zgłoszone do dofinansowania w ramach Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
3) Zadanie realizowane na podstawie Zgłoszenia B.6743.96.2022.EM.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 230424,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225931,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271987,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225931,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U Bruk-Bud, Piotr Skoczek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321195665

7.3.3) Ulica: Świerkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Celestynów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225931,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285249,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285249,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U Bruk-Bud Piotr Skoczek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321195665

7.3.3) Ulica: Świerkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Celestynów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285249,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.