Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00144391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie znajdujących się w Szkole Podstawowej nr 20 przy ul Kasprowicza 7 w Zabrzu oddziałów przedszkolnych Przedszkola nr 3 do obowiązujących przepisów p.poż”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastozabrze.pl Menu podmiotowe: Urząd Miejski; Menu przedmiotowe: Zamówienia publiczne; Postępowanie: BZP.271.48.2021.JD1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie znajdujących się w Szkole Podstawowej nr 20 przy ul Kasprowicza 7 w Zabrzu oddziałów przedszkolnych Przedszkola nr 3 do obowiązujących przepisów p.poż”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae584815-f9b5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001642/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w SP 20 przy ul. Kasprowicza do obowiązujących przepisów p.poż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.48.2021.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 527132,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych celem dostosowania znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej nr 20 oddziałów przedszkolnych do przepisów p.poż.:
Zakres obejmuje m.in:
- wydzielenie istniejących pomieszczeń Przedszkola nr 3 (zlokalizowanego na części kondygnacji parteru budynku głównego) jako odrębnej strefy pożarowej ZLII,
- oddzielenie części budynku sali gimnastycznej od budynku głównego i łącznika jako odrębnej strefy pożarowej ZLIII,
- zapewnienia prawidłowej ewakuacji w budynku głównym szkoły poprzez wydzielenie pożarowe jednej istniejącej klatki schodowej, wyposażenie jej w system oddymiania grawitacyjnego oraz zapewnienie bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku (zamiana okna na drzwi ewakuacyjne w ramach istniejącego nadproża),
- zapewnienie prawidłowej ewakuacji w budynku sali gimnastycznej poprzez zapewnienie bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku (zamiana okna na drzwi ewakuacyjne w ramach istniejącego nadproża),
- systemowe zabezpieczenie stropodachu w obrębie wydzielanej klatki schodowej do REI60
poprzez montaż bezpośredni dedykowanych płyt ogniochronnych,
- montaż kurtyn wewnętrznych EW60 w wybranych otworach okiennych (bez ingerencji w konstrukcję budynku),
- montaż stolarki drzwiowej o wymaganej odporności ogniowej oraz przegród samonośnych o odpowiednim parametrze ochrony p.poż,
- montaż 2 hydrantów wewnętrznych DN25 z wężem półsztywnym,
- zapewnienie ochrony budynku głównego szkoły – ochrona częściowa przez system sygnalizacji
pożarowej wprowadzony w strefach komunikacyjnych, uruchamiany ręcznie (poprzez dedykowane ROP-y zlokalizowane przy wyjściach ewakuacyjnych) oraz automatycznie (poprzez układ czujek zamontowanych na stropach w obrębie korytarzy ewakuacyjnych), realizujący w przypadku powstania pożaru zadania wynikające z przyjętego scenariusza rozwoju zdarzeń, w szczególności powodujące: wyemitowanie w budynku dźwiękowego sygnału ostrzegawczego
(poprzez sygnalizatory akustyczne),
- wyposażenie dróg komunikacji ogólnej służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
- powiększenie istniejącego utwardzenia terenu od strony północnej ,
- wyrównanie fragmentu istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych celem zapewnienia płaszczyzny poziomej przy wyjściu ewakuacyjnym ze szkoły – od strony północnej przy wydzielanej klatce schodowej,
- wykonanie nowej pochylni dla osób niepełnosprawnych od strony dziedzińca wewnętrznego (strona zachodnia) celem zapewnienia dostępu z poziomu terenu na poziom łącznika i parteru sali gimnastycznej,
- malowanie wybranych ścian i sufitów w budynku po przeprowadzeniu prac realizacyjnych wraz z uprzednim przetarciem i ewentualnym uzupełnieniem tynków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 803931,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 803931,64 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- "Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.