eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › REMONT KOŚCIOŁA GARNIZONOWEGO W SKIERNIEWICACH



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT KOŚCIOŁA GARNIZONOWEGO W SKIERNIEWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT KOŚCIOŁA GARNIZONOWEGO W SKIERNIEWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55841ea6-b409-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058723/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont zabytkowego Kościoła Garnizonowego w Skierniewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115137/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 52/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 418208,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Robota budowlana, polegająca na wykonaniu robót budowlano-konserwatorskich
i naprawczych w zabytkowym obiekcie- Kościele Garnizonowym p.w. Wniebowzięcia NMP, zlokalizowanym na terenie kompleksu wojskowego w Skierniewicach na Placu Jana Pawła II nr 1 zgodnie z Dokumentacją, Decyzją Wojewody Łódzkiego nr 238/21 (załącznik nr 1 do SWZ), Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (załącznik nr 2 do SWZ), Kosztorysem Inwestorskim.
Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich i naprawczych ma na celu zachowanie zabytkowego obiektu w odpowiednim stanie technicznym. Na przedmiot zamówienia zostały wydane stosowne dokumenty- Decyzja Wojewody Łódzkiego oraz Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają: przedmiary robót ślepe kosztorysy (tj. przygotowane przez Zamawiającego wykaz i opis robót, których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 4 do SWZ, Projekt Budowlany stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz Projekt Wykonawczy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami (tj. przygotowanymi przez Zamawiającego wykazem i opis robót, których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Wszelkie informacje zawarte są w SWZ w rozdziale III, oraz w załącznikach nr 3,4,5,6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549625,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549625,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549625,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. B&M Dorota Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 836-129-14-19

7.3.3) Ulica: Mireckiego 3

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549625,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.