Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00135490/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi w Polskim Stwolnie, gm. Dragacz”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAGACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dragacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A
1.5.2.) Miejscowość: Dragacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3324969
1.5.8.) Numer faksu: 52 3324974
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdragacz@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dragacz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi w Polskim Stwolnie, gm. Dragacz”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f035f926-f359-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001499/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi w Polskim Stwolnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135490/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiFE-I.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376885,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa przedmiotu zamówienia: "Budowa drogi w Polskim Stwolnie, gm. Dragacz”.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) roboty ziemne, pomiarowe, przygotowawcze i zabezpieczające,
2) roboty drogowe i instalacyjne,
a) wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej koloru szarego grubości 8 cm,
b) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (kolor szary),
c) wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm (kolor czerwony),
d) wykonanie poboczy warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
e) wykonanie krawężnika betonowego 15x30 cm,
f) wykonanie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm (C12/15),
g) wykonanie obrzeża betonowego 8x30 cm (C12/15),
h) wykonanie opornika betonowego 12x25 cm (C12/15),
i) wykonanie ścieku trójrzędowego z betonowej kostki brukowej,
j) wykonanie rowu chłonnego,
k) wykonanie wpustu deszczowego ϕ500 mm wraz z przykanalikiem ϕ200 mm,
l) wykonanie skrzynek rozsączających,
m) wykonanie poręczy U-12a,
n) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
o) przestawienie istniejących ogrodzeń.
3) odtworzenie nawierzchni ulic i chodników, zieleni oraz elementów zagospodarowania terenu,
4) roboty towarzyszące, porządkowe oraz tymczasowe.
Droga gminna o parametrach:
1) klasa administracyjna: droga gminna,
2) klasa techniczna D,
3) kategoria ruchu KR1,
4) typ przekroju: uliczny,
5) szerokość jezdni 5,00 m,
6) pochylenie jednostronne: 2%.`
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w Załączniku nr 1A do SWZ – Dokumentacja projektowa (z przedmiarem robót załączonym pomocniczo, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym i wykonawczym) oraz Załączniku nr 11 do SWZ – „Projekt umowy".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463569,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528095,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463569,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRAK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588 178 83 08
7.3.3) Ulica: ul. Strażacka
7.3.4) Miejscowość: Kielno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-208
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463569,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.