Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127417/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 84 dysków oraz 12 modułów TPM 2.0 (Trusted Platform Module) do posiadanych przez Zamawiającego 12 serwerów ProLiant DL380 Gen10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Energetyczna 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 519693465
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.sa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 84 dysków oraz 12 modułów TPM 2.0 (Trusted Platform Module) do posiadanych przez Zamawiającego 12 serwerów ProLiant DL380 Gen10.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c351a47-bfbe-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00100075/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup dysków Exchange.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127417/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-2502-7/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja 84 dysków oraz 12 modułów TPM 2.0 (Trusted Platform Module) do posiadanych przez Zamawiającego dwunastu serwerów ProLiant DL380 Gen10.
2. Każdy z serwerów powinien zostać rozbudowany o 7 dysków.
3. Każdy z serwerów powinien zostać rozbudowany o 1 moduł TPM 2.0.
4. Dostarczone dyski i moduły TPM muszą być w pełni kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego serwerami o numerach seryjnych: CZ22020QLS, CZ22020QLQ, CZ22020QM1, CZ22020QLW, CZ22020QLV, CZ22020QLN, CZ22020QLX, CZ22020QLT, CZ22020QLZ, CZ22020QM0, CZ22020QLY, CZ22020QLR.
5. Wszystkie dostarczone dyski powinny być identyczne względem dysków zamontowanych obecnie w posiadanych przez Zamawiającego serwerach. Zamawiający wskazuje, że posiada obecnie dyski:
- 10TB, 3.5 cala, 7.2K RPM, SATA
- HPE MODEL: MB010000GYDKP
- CT: 2YDKP013XFV0F1
- HPE P/N: P44757-003
- HPE GPN: 857653-002
6. Wraz z zaoferowanymi urządzeniami dostarczone zostaną wszystkie niezbędne komponenty pozwalające na ich instalację i podłączenie w posiadanych przez Zmawiającego serwerach.
7. Dyski muszą być fabrycznie nowe, nie dopuszcza się produktów refabrykowanych.
8. W zakres zamówienia wchodzi usługa montażu urządzeń przez Autoryzowany Serwis Producenta, jeżeli jest ona wymagana przez Producenta urządzeń w celu zachowania ciągłości kontraktów serwisowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192858,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369915,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192858,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartCom Przemysław Purgał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712693256
7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 17/1a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-271
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192858,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Posadowienie kontenerów socjalnych z podłączeniem do mediów wraz z oświetleniem na potrzeby WSP KOL przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
- SZP/243-175/2025 Dostawa oprogramowania do symulacji procesów kształtowania plastycznego wraz z licencją.
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego miasta Wrocław na międzynarodowych targach nieruchomości i inwestycji Expo Real 2025 w Monachium.
- Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części: Część 1 - olej napędowy do zbiorników stacjonarnych Część 2 - zakup na karty paliwowe
- Dostawa Dermatomu wraz z oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.