Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00175067/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00183943/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00250044/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa sprzątania pomieszczeń muzealnych. Zapewnienie porządku i czystości na zewnątrz Muzeum Narodowego w Poznaniu i jego oddziałów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Poznaniu
1.2.) Oddział zamawiającego: MNP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275978
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marcinkowskiego 9
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mnp.art.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177831
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00164349
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Warunki udziału w postępowaniu Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy wszystkich części zamówienia,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
I część zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku,
II część zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku,
III część zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
a) wpis do Bazy Danych o Odpadach zgodnie z art. 50 ust. 1 w zw. z art. 54 ust. 2 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
b) aktualne pozwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach”.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy wszystkich części zamówienia,
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy wszystkich części zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Po zmianie:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ - dotyczy wszystkich części zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
I część: brak
II część: brak
III część:
a) wpis do Bazy Danych o Odpadach zgodnie z art. 50 ust. 1 w zw. z art. 54 ust. 2 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
b) aktualne pozwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z art. 41 ust. 1 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach”.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu ".
- "Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji"
- Zestaw instrumentarium - Endometrioza laparoskopowa
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 8,9,10
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w WCO Poznań, Kalisz i Piła
- DOSTAWA OPON SAMOCHODOWYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Usługa sprzątnięcia pasów drogowych administrowanych przez RDW Olecko z podziałem na 2 części
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.