Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149616/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
System monitorowania pojazdów 360°
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48564504901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
System monitorowania pojazdów 360°2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59dd000f-cf7d-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149616/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP6/2022/PBN/BL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w pięciu pojazdach z zabudową „śmieciarki”.
2) Specyfikacja monitoringu wizyjnego:
- system inteligentnych, niezależnych kamer (min. 4 szt.) zapewniający widok przestrzenny
w czasie rzeczywistym i obraz z lotu ptaka 360°;
- cztery ultraszerokokątne kamery, każda o kącie widzenia ponad 1800 obsługujące również strefy martwego pola;
- maksymalny czas opóźnienia w emisji obrazu 0,01 s.;
- kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik, zainstalowane w kabinie kierowcy;
- monitor monitoringu min. 10’’ w kabinie kierowcy;
- możliwość podglądu online widoku rzeczywistego;
Zamawiający informuje, że korzystanie z tej opcji nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania tej funkcjonalności w przyszłości.
- zainstalowanie oprogramowania umożliwiającego odczyt zarejestrowanych nagrań
na 3 stanowiskach komputerowych w obiekcie Zamawiającego;
- widok z wszystkich kamer zapisywany w rejestratorze wideo;
- sterowanie kamerami oraz włączanie i wyłączanie nagrywania z pozycji kierowcy pojazdu;
- rejestrator wideo o pojemności dysku min. 1TB z możliwością obsługi dodatkowego dysku HDD 2,5 cala; karty SD i eksportu danych na USB;
- monitoring z homologacją dla branży automotiv;
- możliwość dostosowania do systemów GPS;
- możliwość integracji z systemami związanymi z odbiorem odpadów
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLOBTRAK POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572812038
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65/2
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawy specjalistycznego sprzętu dla Pracowni Hemodynamicznej na okres 12 miesięcy - znak sprawy: Z/28/PN/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie"
- Opracowanie czterech dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji kotłowni lokalnych, w celu maksymalizacji wykorzystania odnawialnych źródeł energii Etap I
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN, ZABUDOWY ZAMIATAREK, POSYPYWAREK I PŁUGÓW
- ŚWIADCZENIE USŁUG WETERYNARYJNYCH W RAMACH COZ 2024-2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- Rozbudowa systemów zabezpieczeń na terenie Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji).
- Monitoring i oświetlenie na Białołęce - projekty nr 594 i 280.
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.