Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159999/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00167933/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00242582/01 - Wynik z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41
1.5.2.) Miejscowość: Cieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl, inwestycje@ug.cieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cieszkow.pl/m,199,przetargi-aktualne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e85135-6e96-4247-9a02-bf61ed277d92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie FEDS.08.01 Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego ( z wyłączeniem infrastruktury)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zakup i dostawa sprzętówPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla 2 szkół podstawowych w Gminie Cieszków ( Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie praz Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pakosławsku) w ramach projektu „Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Działanie FEDS.08.01 Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 2580000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznychPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla 2 szkół podstawowych w Gminie Cieszków ( Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie praz Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pakosławsku) w ramach projektu „Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Działanie FEDS.08.01 Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 212000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Zakup i dostawa urządzenia muzycznego interaktywnegoPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla 2 szkół podstawowych w Gminie Cieszków ( Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie praz Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pakosławsku) w ramach projektu „Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Działanie FEDS.08.01 Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne :
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy ALTARE SPÓŁKA Z O.O. ul. Warszawska 151 25-547 Kielce na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Oferta złożona przez Wykonawcę nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ – Załącznik nr 8. Specyfikacja szczegółowa przedmiotu zamówienia w zakresie:
Poz. 9 – zaoferowano inny rozmiar
Poz. 10 – zaoferowano inny rozmiar
Poz. 24 - zaoferowano inny robot o niższych parametrach oraz nie posiada pakietu rozszerzonego (z matą edukacyjną, scenariuszami zajęć oraz zestawem fiszek)
Poz. 36 – zaoferowano zestaw klocków bez 12 pojedynczych zestawów
Poz. 37 - zaoferowano zestaw klocków bez 12 pojedynczych zestawów
Poz. 62 – zaoferowane inne kostki do nauki angielskiego
W związku z odrzuceniem jedynej oferty w Części II - postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne :
W postępowaniu o udzielenie powyższego zamówienia dla Część III - Zakup i dostawa urządzenia muzycznego interaktywnego w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 02 kwietnia 2025 r. do godziny 12:00. nie wpłynęła żadna ważna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Dostawa pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK oraz pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych terenie Gminy Zblewo
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.