Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119501/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii podwójnej SKL 2 L. Górki i L. Lędziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kijowska 37 B
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-754
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2525141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katowice@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii podwójnej SKL 2 L. Górki i L. Lędziny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775c1ce9-ba53-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119214/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kancelarii podwójnej SKL2 L. Górki i L. Lędziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119501/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2021.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449688,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego kancelarii podwójnej SKL 2 Leśnictwa Górki i Leśnictwa Lędziny na części działki nr 351/59 w miejscowości Katowice przy ulicy Irysowej/Zakole. Budynek kancelarii w części parterowej ma składać się z: poczekalni, kuchni, 2 magazynów, 2 pomieszczeń biurowych i łazienki. Część poddaszowa ma mieć
charakter nieużytkowy, gospodarczy. Konstrukcja: zaprojektowano jednosegmentowy, jednokondygnacyjny budynek o ścianowym ustroju nośnym z bloczków betonu komórkowego.
Budynek ma być posadowiony na żelbetowej monolitycznej płycie gr 25 cm betonu konstrukcyjnego C20/25 (B25) zbrojonej stalą klasy A-IIIN. Dach w konstrukcji krokwiowo – jętkowej. Powierzchnia użytkowa: 50,12 m2. Powierzchnia zabudowy: 67,95 m2. Kubatura: 340,00 m3. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: wodociągową, kanalizacji
sanitarnej (bezodpływowy zbiornik na nieczystości), gazową, c.o. (kocioł gazowy dwufunkcyjny, kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania), elektryczną, odgromową, teletechniczną, alarmową, słaboprądową). W skład projektu wchodzą: budynek kancelarii podwójnej, dojście i
zjazd z ul. Irysowej, plac manewrowy z parkingiem, placyk na pojemniki śmieciowe, ogrodzenia. Zamawiający uzyskał Decyzję RBDEC-0349/2021 z dnia 17.03.2021 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 1. i nr 2 i nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797588,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Monterin" Władysław Korlacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281348300
7.3.3) Ulica: Sokolska 78-80/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-087
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRAŻOWE "MONTERIN" WŁADYSŁAW KORLACKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRAŻOWE "MONTERIN" WŁADYSŁAW KORLACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Przebudowa skrzyżowania ul. Barcelońskiej - Grottgera w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.