eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali Arena Ostrów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali Arena Ostrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387718016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Kowalczyka

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@arenaostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zelecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali Arena Ostrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e60096f-c211-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131926/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 i 5 Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OIS.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dozór oraz ochrona fizyczna osób i mienia w Arenie Ostrów
I. Zamówienie obejmuje:
1) świadczenie dozoru oraz obsługi recepcji przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w godz. 6.00 – 23.00, łącznie maksymalnie 6700 rbh.
Uwaga: Z uwagi na wciąż obowiązujące obostrzenia pandemiczne wprowadzone na terenie kraju, a co za tym idzie ograniczenia w funkcjonowaniu obiektów widowiskowo–sportowych, zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie godzinowym oraz ilościowym pracowników wykonawcy skierowanych do realizacji zadań w związku
z realizacją zamówienia.
2) W pozostałym przedziale czasowym, czyli w godz. 23:00 – 06:00 obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu Wykonawcy, połączony zdalnie z systemem Zamawiającego
i w razie stwierdzenia zagrożeń wysłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Zamawiający dopuszcza możliwość pozostawienia w godz. 23:00 – 06:00 pracownika ochrony na terenie obiektu w wypadku przebywania na obiekcie podmiotów zewnętrznych prowadzących prace związane z organizowanymi imprezami.
II. Wymogi stawiane wykonawcy:
1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały, odpowiednio wyselekcjonowany skład osobowy pełniący służbę według grafiku. Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (nagła choroba któregoś z pracowników).
2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi czteroosobowy skład pracowników posiadających wymagane w SWZ kwalifikacje i mogących wykazać się stażem
w ochronie obiektów użyteczności publicznej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbycia z każdą z wytypowanych osób maksymalnie 15 minutowej rozmowy kwalifikacyjnej celem doboru grupy osób bezpośrednio wskazanej do świadczenia usług.
3. Grafik służby pracowników ochrony z uwzględnieniem potrzeb godzinowych świadczenia usługi zostanie każdorazowo przesłany drogą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę
z minimum 14-to dniowym wyprzedzeniem w stosunku do początku kolejnego okresu rozliczeniowego.
4. Niedopuszczalna jest zmiana składu osobowego bez uzasadnienia i wskazania przyczyny. Wszelkie zmiany składu osobowego muszą być przedstawione pisemnie, drogą elektroniczną
z wyprzedzeniem 48 godzin.
5. Wszyscy pracownicy na danej zmianie muszą wykazać się posiadaniem uprawnień kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania ochrony
w pewnym przedziale czasowym, związanym z przekazaniem zadań ochrony obiektu podmiotowi obsługującemu w tym zakresie imprezy masowe.
7. Zapewnienie gotowości do podjęcia działań przez patrol interwencyjny - będący
w zasobach Wykonawcy w czasie 10 minut od zgłoszenia w porze nocnej oraz 15 minut od zgłoszenia w porze dziennej. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość próbnego wezwania grupy interwencyjnej maksymalnie dwa razy w ciągu jednego okresu rozliczeniowego.
8. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w:
a) jeden telefon komórkowy jako środek łączności z pracownikami Zamawiającego;
b) po jednej latarce dla każdego z pracowników;
c) środki piszące.
9. System zmianowy nie może być dłuższy niż 12 godz.
10. Wykonawca w okresie prowadzenia usługi będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
11. Wszyscy pracownicy Wykonawcy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia na danej zmianie muszą być wyposażeni w:
1) czytelny identyfikator zawierający przynajmniej: imię i nazwisko, nazwę firmy oraz funkcję lub stanowisko;
2) ubiór zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w pkt 13;
3) wyposażenie zgodnie z pkt 9 powyżej.
12. Wymagania w zakresie ubioru pracowników ochrony:
1) koszula typu wyjściowego (biała, granatowa lub czarna), czarne spodnie, czarne obuwie typu półbuty;
2) w zależności od pory roku Wykonawca wyposaży pracowników w odpowiedni ubiór wierzchni pozwalający na realizację obowiązków wewnątrz obiektu jak i na zewnątrz;
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości ubioru pracowników ochrony w umundurowanie typu roboczego lub polowego (kombinezony, uniformy itp.);
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaakceptowania przedstawionych przez Wykonawcę wzorów ubioru pracowników przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
13. Z uwagi na specyfikę obiektu oraz terenu przyległego pracownicy ochrony muszą być w dobrej kondycji fizycznej.
14. Z uwagi na wykonywanie czynności z zakresu obsługi recepcji, a co za tym idzie kontakt
z klientami Zamawiającego, pracownicy ochrony muszą prezentować wysoką kulturę osobistą oraz mieć łatwość w nawiązywaniu kontaktu i rozmowy.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości skierowania przez Wykonawcę pracowników
z niepełnosprawnością.
16. Zamawiający zastrzega sobie, iż pracownicy skierowani przez Wykonawcę w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia nie mogą przekraczać 55-go roku życia.
17. Po zdaniu służby pracownik Wykonawcy musi być gotowy do przedstawienia na żądanie uprawnionego pracownika Zamawiającego raportu dobowego w formie pisemnej o stanie obiektu i terenu przyległego oraz zaistniałych zdarzeniach i incydentach.
18. Zamówienie będzie realizowane w Hali Arena Ostrów oraz na terenie przyległym obejmującym: parkingi, ciąg pieszy i tereny zielone.
19. Obowiązki pracowników ochrony:
1) sprawdzanie uprawnień do wstępu i przebywania osób na terenie obiektu;
2) dbałość o mienie oraz bezpieczeństwo osób przebywających w obiekcie;
3) prowadzenie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych obiektu na podstawie ustalonych przez Zamawiającego kryteriów i harmonogramu, w godzinach:
a) 6.00 – obchód zewnętrzny,
b) 22.00 – obchód wewnętrzny,
c) 22.55 – obchód zewnętrzny,
4) reagowanie na zagrożenia, alarmy pożarowe, alarmy włamaniowe, zakłócanie porządku zaistniałe w obiekcie i na terenie przyległym wymienionym w pkt 19;
5) reagowanie na zgłaszane przypadki przebywania osób nieuprawnionych w poszczególnych strefach obiektu;
6) sprawdzenie stanu technicznego obiektu po zakończeniu imprez odbywających się
w obiekcie oraz stanu zamknięcia drzwi i okien w sposób uniemożliwiający przedostanie się w sposób niekontrolowany osób nieuprawnionych;
7) utrzymanie drożności przejazdu oraz porządku parkowania pojazdów na parkingu przyległym do hali;
8) obsługa bram wjazdowych na ogrodzonym parkingu przyległym do hali za pomocą urządzeń wizyjnych i sterujących zlokalizowanych w recepcji;
9) w uzasadnionych przypadkach obsługa bram wjazdowych przy użyciu pilota na zewnątrz hali
z jednoczesną kontrolą uprawnień do wjazdu na parking na podstawie ustalonych kryteriów;
10) obsługa centrali telefonicznej znajdującej się w recepcji na podstawie ustalonych
i przekazanych kryteriów;
11) osiągnięcie przez pracowników zamawiającego zdolności operacyjnej w zakresie znajomości topografii obiektu w terminie maksymalnie 10 dni od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia w sposób pozwalający na dotarcie do wskazanego miejsca potencjalnego zagrożenia w czasie 3 minut od zasygnalizowania zagrożenia (pożar, zadymienie, włamanie, ujawnienie przedmiotu nieznanego pochodzenia);
12) w trakcie zagrożenia pożarowego wskazać PSP miejsca wystąpienia zagrożenia;
13) w czasie imprez masowych współpraca z pracownikami firmy realizującej zabezpieczenie imprezy polegająca na otwarciu drzwi wejściowych do obiektu, drzwi na arenę, widownię, wskazaniu lokalizacji określonych miejsc w obiekcie, o ile cały zakres czynności nie zostanie przekazany organizatorowi;
14) obsługa monitoringu w zakresie bezpieczeństwa obiektu oraz reagowanie na zaobserwowane za pośrednictwem systemu monitoringu zdarzenia i incydenty;
15) współpraca oraz utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami zamawiającego;
16) realizacja zadań i poleceń bieżących wydawanych przez uprawnionego pracownika zamawiającego;
17) przekazywanie w formie pisemnej miesięcznych raportów sporządzonych przez koordynatora z ramienia Wykonawcy dotyczących funkcjonowania, realizacji zadań przez pracowników ochrony, stwierdzonych uchybień, uwag lub wniosków pozwalających na poprawę efektywności pracy pracowników ochrony;
18) w uzasadnionych przypadkach asystowanie pracownikom firmy sprzątającej w trakcie wykonywania prac porządkowych w pomieszczeniach administracji obiektu lub innych pomieszczeniach;
19) wydawanie identyfikatorów osobom wchodzącym do obiektu i prowadzenie ewidencji wydanych identyfikatorów;
20) prowadzenie w formie pisemnej Książki przebiegu służby pracowników ochrony.
20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania przez pracowników ochrony czynności powodujących odwrócenie uwagi od realizowanych zadań, takich jak:
1) używanie radioodbiorników i tv;
2) czytanie prasy i książek;
3) używanie komputerów przenośnych;
4) notoryczne wykorzystywanie telefonów komórkowych do celów prywatnych;
5) spożywanie posiłków oraz napojów poza wyznaczonym pomieszczeniem socjalnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166454,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166454,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166454,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony Dragon Rafał Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221142090

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166454,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2023-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.