eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Wymiana rur wodociągowych cementowo-azbestowych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana rur wodociągowych cementowo-azbestowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDZINIEC - ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RUDZIŃCU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276709055

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Leśna 6

1.4.2.) Miejscowość: Rudziniec

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-160

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 32 230 32 63

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zb.rudziniec.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zb.rudziniec.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177288

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00156838/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Wymiana rur wodociągowych cementowo-azbestowych”.
Zadanie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie istniejącej sieci wodociągowej cementowo-azbestowej o sumarycznej długości 8136 mb na sieć wykonaną z rur z tworzywa PE wraz z wymianą przyłączy wodociągowych w miejscowości Niewiesze, Łany i Pławniowice.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- ułożenie rur o zwiększonej wytrzymałości PE 100 RC SDR11 o średnicy Ø160 mm i Ø110 mm, montaż zasuw odcinających typu HAWLE oraz hydranty Dn 80,
- odwodnienie, odpowietrzenie sieci oraz płukanie,
- roboty ziemne i drogowe pod wykonanie sieci wodociągowej,
- roboty montażowe związane z wymianą sieci wodociągowej,
- roboty ziemne, drogowe i odtworzeniowe pod wykonanie wymiany przyłączy wodociągowych,
- roboty montażowe związane z wymianą przyłączy wody,
- wymianę sieci wodociągowej metodą bezwykopową (kraking statyczny) wraz z wymianą przyłączy wodociągowych.

Sieć prowadzona będzie na głębokości 1,4 – 1,6 m.

Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji przedmiotu zamówienia do opracowania projektu organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przez właściwy organ zarządzający ruchem na drogach.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wodociągu tymczasowego na czas prowadzenia prac.


- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe na placu budowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić ciągłą dostawę wody.
- Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi dostosować i zintegrować sterowanie obu stacji uzdatniania wody.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania.

INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych aktualizacji lub modyfikacji harmonogramu. Wykonawca może również dokonać aktualizacji harmonogramu, na swój uzasadniony wniosek, po otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Niedotrzymanie przez Wykonawcę terminów wynikających z obowiązującego i zaakceptowanego harmonogramu (co uważa się za nienależyte wykonanie umowy) może stanowić podstawę do odmowy ewentualnego przedłużenia terminu wykonania umowy lub nieuwzględnienia innych roszczeń Wykonawcy.
6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych, dróg (remontowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami
i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami
i aktualnymi normami na czas ich realizacji.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ.
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Wymiana rur wodociągowych cementowo-azbestowych”.
Zadanie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie istniejącej sieci wodociągowej cementowo-azbestowej o sumarycznej długości 8136 mb na sieć wykonaną z rur z tworzywa PE wraz z wymianą przyłączy wodociągowych w miejscowości Niewiesze, Łany i Pławniowice.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- ułożenie rur o zwiększonej wytrzymałości PE 100 RC SDR11 o średnicy Ø160 mm i Ø110 mm, montaż zasuw odcinających typu HAWLE oraz hydranty Dn 80,
- odwodnienie, odpowietrzenie sieci oraz płukanie,
- roboty ziemne i drogowe pod wykonanie sieci wodociągowej,
- roboty montażowe związane z wymianą sieci wodociągowej,
- roboty ziemne, drogowe i odtworzeniowe pod wykonanie wymiany przyłączy wodociągowych,
- roboty montażowe związane z wymianą przyłączy wody,
- wymianę sieci wodociągowej wraz z wymianą przyłączy wodociągowych.

Sieć prowadzona będzie na głębokości 1,4 – 1,6 m.

Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji przedmiotu zamówienia do opracowania projektu organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przez właściwy organ zarządzający ruchem na drogach.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wodociągu tymczasowego na czas prowadzenia prac.


- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe na placu budowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić ciągłą dostawę wody.
- Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi dostosować i zintegrować sterowanie obu stacji uzdatniania wody.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania.

INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym, który zostanie przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dokonać w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych aktualizacji lub modyfikacji harmonogramu. Wykonawca może również dokonać aktualizacji harmonogramu, na swój uzasadniony wniosek, po otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Niedotrzymanie przez Wykonawcę terminów wynikających z obowiązującego i zaakceptowanego harmonogramu (co uważa się za nienależyte wykonanie umowy) może stanowić podstawę do odmowy ewentualnego przedłużenia terminu wykonania umowy lub nieuwzględnienia innych roszczeń Wykonawcy.
6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych, dróg (remontowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami
i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami
i aktualnymi normami na czas ich realizacji.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ.
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.