Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261268/01 - Wynik z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego, montażem windy w budynku nr 5 z podziałem na etapy robót – II ETAP Winda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego, montażem windy w budynku nr 5 z podziałem na etapy robót – II ETAP Winda
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6702d797-daa2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074940/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego, montażem windy w budynku nr 5 z podziałem na etapy robót - II ETAP winda
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWR.03.05.00-00-A036/19
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.29.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie szybu windowego, montaż windy, wykonanie nadproży w budynku, prace
rozbiórkowe i roboty związane ze zmianami funkcjonalnymi w budynku (stolarka okienna i drzwiowa) oraz związane z
infrastrukturą podziemną i zagospodarowaniem terenu - w ramach inwestycji
pn: „Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnic, przebudową wejścia głównego, montażem windy w budynku
nr 5 z podziałem na etapy robót – II ETAP Winda” na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69,
wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020 (POWR.03.05.00-00-A036/19) ogłoszonego w
ramach Osi Priorytetowej III, Szkolnictwo Wyższe dla Gospodarki i Rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół
wyższych, projekt: „Akademia Marynarki Wojennej dostępna dla osób z niepełnosprawnościami” zadanie 6 Dostosowanie
architektoniczne budynków AMW do osób z niepełnosprawnościami, podzadanie 48
4.2.6.) Główny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w okresie co najmniej związania ofertą w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł.
b) do przedmiotowej Umowy Wykonawca zawrze umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu realizacji Przedmiotu Umowy jako polisy celowej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, zgodnie z warunkami zawartymi w §8 projektu Umowy dedykowane pod ten kontrakt. Przed podpisaniem Umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji wzór ww. polisy. Wykonawca zobowiązuje się, pod rygorem odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego do doręczenia Zamawiającemu, w terminie trzech dni roboczych od podpisania Umowy, przed wprowadzeniem na budowę oryginału wymaganej polisy lub innych dokumentów ubezpieczenia oraz regulaminów i klauzul wraz z załącznikami, na podstawie których wystawiono polisę lub dokument, tożsamych z uprzednio zaakceptowanymi przez Zamawiającego.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych wykonanych (Wykaz-załącznik nr 11) tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościami przedmiotowi zamówienia, które zostały wykonane z należytą starannością, w tym minimum jednej polegającej na wykonaniu remontu lub przebudowy w budynku wpisanym do rejestru zabytków, (z podaniem nr wpisu do rejestru obiektów zabytkowych) oraz minimum jednej polegającej na wykonaniu szybu i montażu urządzenia dźwigowego w budynku wpisanym do rejestru zabytków (z podaniem nr wpisu do rejestru obiektów zabytkowych) o wartości robót nie mniejszej niż 700.000,00 złotych brutto każda.
b) Wykonawca musi dysponować osobami, (Wykaz-załącznik nr 12) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego które posiadają uprawnienia budowlane i minimum 7-o letnie doświadczenie zawodowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym co najmniej:
1) jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, pełniącą funkcję kierownika budowy (załącznik nr 13), która:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) posiada kwalifikacje , o których mowa w 37c Ustawy o Ochronie Zabytków wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez tę osobę wymagań, o których mowa w art. 37c;
2) jedną osobą, odpowiedzialną za kierowanie robotami branży elektrycznej, pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej (załącznik nr 14), która:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych.
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 9)
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6);
Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 12).
Wykaz osób (załącznik nr 13).
Oświadczenie o dysponowaniu osobami (załącznik nr 14-15).
Polisa OC
Odpis z KRS lub CEiDG
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
wadium w wysokości: 12 100,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto złotych 00/100).Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został określony w załączniku nr 3 do SWZ & 217.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-04 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-04
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup usługi gastronomicznej oraz hotelowej dla 80 osób na zabezpieczenie konferencji "Letnia Szkoła Cyberbezpieczeństwa" realizowanej w dn. 02 - 05 września 2025 r. w miejscowościach Jurata lub Hel
- Remont pomieszczeń na poz. 400 w budynku B ETAP I
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU CHIRURGII DZIECIĘCEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O. O. W LOKALIZACJI SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- Wymiana istniejących witryn w Sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdyni, ul. Jowisza 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy placu z konstrukcjami przeznaczonymi do treningów ninja oraz biegów przeszkodowych w Parku Kilońskim w Gdyni
- Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Kamień" - Etap II, Część IV.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- "Wymianę instalacji elektrycznej, oświetleniowej, alarmowej i monitoringu w Przedszkolu w Gardei".
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.