Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136898/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z socjoterapii dla dzieci w projekcie "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Człopa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Człopa
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 672591069
1.5.8.) Numer faksu: 672591065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czlopa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z socjoterapii dla dzieci w projekcie "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b7705f-f50e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003631/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i rodziców w projekcie: "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136898/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.2a.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na Przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć z socjoterapii w projekcie: "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka". Zajęcia obejmują 2 grupy x 56 godz. (min. 2 godz./miesiąc).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 12.08.2021 r., do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.08.2021 r. do godz. 13.00, wpłynęła jedna oferta złożona przez pracownika Zamawiającego:1) Izabela Głodowska, Bukowo 1A, 78-630 Człopa – kwota brutto 13.440,00 zł
W zaistniałej sytuacji Zamawiający nie przewidywał w dokumentach zamówienia ani w ogłoszeniu fakultatywnej podstawy wykluczenia określonej w art 109 ust. 1 pkt 6. Jednocześnie Zamawiający w dokumentach zamówienia powołał się na obowiązujące Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, nie wskazując na ograniczenie, które ma zastosowanie do zatrudnienia pracowników beneficjenta w projektach unijnych o następującej treści:
Zgodnie z zapisami sekcji 6.15.1 Stosunek pracy: ( ...) , nie jest możliwe angażowanie pracownika do realizacji zadań w ramach projektu na podstawie stosunku cywilnoprawnego, z wyjątkiem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła. (...) A ponadto wydatki ponoszone na rzecz pracownika Beneficjenta ( realizatora) projektu powinny być udokumentowane zgodnie z pkt. 2 li.c wyżej wymienionej sekcji:
"c) zatrudnienie lub oddelegowanie do pełnienia zadań związanych z realizacją projektów jest odpowiednio udokumentowane postanowieniami umowy o pracę lub zakresem czynności służbowych pracownika lub opisem stanowiska pracy; przez odpowiednie udokumentowanie należy rozumieć m.in. wskazanie w ww. dokumentach zadań, które dana osoba będzie wykonywała w ramach projektu."
Zamawiający przygotowując postępowanie wskazał na podstawę zastosowania wytycznych jak również zastosowanie umowy o dofinansowanie nr RPZP.07.06.00-32-K018/20-00 zawartej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, jednakże nie zastrzegł ani podstawy fakultatywnej wykluczenia wykonawcy ani nie wskazał w opisie przedmiotu zamówienia powyższego ograniczenia. W tym stanie faktycznym wybór wykonawcy mógłby doprowadzić do sytuacji, w której zawarcie umowy z Wykonawcą stałoby się niemożliwe ze względów wskazanych w Wytycznych Kwalifikowalności, a do których przestrzegania zobowiązany jest Zamawiający i ma nieusuwalny charakter. Powyższy stan faktyczny, nie może być skorygowany przez Zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13440,00 PLN
INNE PRZETARGI CZŁOPA
więcej: przetargi CZŁOPA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.