Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00163136/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia w formie warsztatu w oparciu o ogólnopolski program: „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 43 49 657
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ops.jastrzebie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia w formie warsztatu w oparciu o ogólnopolski program: „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bd72dcf-d5df-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Jastrzębie- Zdrój- Miasto Rodziny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP. ZP.260.3.2022.JMR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Program Szkoła dla Rodziców i Wychowawców jest programem profilaktyki uniwersalnej ukierunkowany na przeciwdziałanie zachowaniom problemowym dzieci i młodzieży oraz podnoszenie kompetencji wychowawczych rodziców. Powinien obejmować łącznie 40 godzin dydaktycznych, zakres tematyczny, powinien być zgodny z programem Ośrodka Rozwoju Edukacji.
Moduł I- dotyczy relacji dorosły – dziecko- umiejętność rozpoznawania i rozmawiania o uczuciach, stawiania jasnych granic i wymagań, zachęcania dzieci do współpracy, wspierania samodzielności dzieci i rozwiązywania problemów i konfliktów. Sposoby uczenia dzieci samodyscypliny, uwalnianie od grania ról i niekorzystnego etykietowania oraz wzmacnianie ich poczucia własnej wartości.
3 grupy po12 osób (maksymalnie.)
Termin wykonania umowy od podpisania umowy do 31.12.2022r
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, w szczególności :
1) Przeprowadzenie „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców” dla 3 grup uczestników po 12 osób w grupie.
2) Opracowanie programu warsztatów bądź aktualizacji programu i dostosowania go do grupy
na podstawie wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.
3) Każdemu z Uczestników „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców” powinny być przekazane nie-odpłatnie, bezzwrotnie materiały dydaktyczne zgodnie z rekomendacją Ośrodka Rozwoju Edukacji tj : publikacje A. Faber, E Mazlish ” Jak Mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” oraz zeszyt do ćwiczeń dla uczestników warsztatów „Szkoła dla Rodziców i Wycho-wawców” na podstawie książek: A. Faber i E. Mazlish „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” î J. Sakowskiej „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”.
4) Prowadzenie dokumentacji realizacji umowy na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego
i przekazanie całej dokumentacji Zamawiającemu:
- prowadzenie sprawozdań ze zrealizowanych warsztatów zawierających informacje:
o dacie i godzinach warsztatów, tematyce, grupie docelowej, liczbie zrealizowanych godzin,
- zebranie od instytucji, w których prowadzone są warsztaty, podpisanych potwierdzeń
zrealizowanych warsztatów dla konkretnej grupy uczestników (rejestr warsztatów).
5)W ramach realizacji warsztatów Wykonawca zapewni catering: - napoje ciepłe kawa 250 ml/osoba, herbata 250 ml plus cukier i mleczko do kawy na dzień/osoba, napoje zimne sok 200 ml/osoba 300 ml/osoba woda gazowana/ niegazowana na dzień, ciastka suche różnego rodzaju 150 g/ osoba/ (powyższe podane na dzień),
6) zapewnienie podstawowych materiałów warsztatowych (bloki flipchart, markery, kartki, karteczki samoprzylepne, wydrukowane materiały i dokumenty) potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów
7) Zapewnienie aktywnego zaangażowania Uczestników w trakcie warsztatów.
8) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu każdych warsztatów. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej to minimum 5 zdjęć ze spotkania, w formacie jpg., przy czym fotografie powinny być wykonywane w taki sposób, aby wszelkie wizerunki osób na fotografiach stanowiły jedynie tło bądź element szerszej całości. Zdjęcia powinny być porównywalnej wielkości. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na wskazany adres e-mail, pliku zdjęć w terminie 7 dni od zakończenia realizacji warsztatu z protokołem. 9) Zamawiający w terminie 7 dni potwierdza Wykonawcy zgodność i zatwierdzenie protokołu, co upoważnia Wykonawcę do wystawienia rachunku/faktury,
10) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców”.
11) Warsztaty będą prowadzone przez dwóch trenerów jednocześnie.
3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
1) Realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi;
2) Ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy;
3) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich
zaistniałych problemach;
4) Przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur,
standardów oraz innych obowiązujących dokumentów;
5) Odpowiadanie na ewentualne pytania w przypadku kontroli realizacji zadania przez instytucje
zewnętrzne bądź Zamawiającego;
4. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:
1) udostępnienie Wykonawcy wszelkich informacji i dokumentów będących w jego posiadaniu,
niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
2) ustalenie z Wykonawcą szczegółowego harmonogramu realizacji usługi, konkretnych terminów oraz liczby i rodzaju grup uczestników, dla których Wykonawca przeprowadzi usługę,
3) rekrutacja uczestników na warsztaty,
4) zapewnienie miejsca – sal zajęciowych do realizacji warsztatów.
5. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014–2020.
6. Warsztaty szkoły dla rodziców i wychowawców odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 (dostosowanych do potrzeb uczestników) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Jastrzębie –Zdrój Miasto-Rodziny", którego celem jest wzrost dostępności i jakości usług społecznych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój mających na celu wsparcie na rzecz dzieci i rodziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawę unieważnienia przedmiotowego postępowania stanowi art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby pracowni maszyn sterowanych numerycznie
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.