eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914326600

1.5.8.) Numer faksu: 913925284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

WWW.ZP.SW.GOV.PL

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


ZAKŁAD KARNY

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24efd959-b193-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 BUŁKA TARTA, PRZPRAWY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106484/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/ŻYW/22/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Bułka tarta – w opakowaniach od 1kg do 50 kg – w ilości 2500 kg
2. 15872200-3 Czosnek suszony (mielony) – w opakowaniach do 5kg – w ilości 90 kg;
3. Herbata granulowana – wg PN–ISO3720, w opakowaniach do 10 kg – w ilości 1800 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
4. Kawa zbożowa – w opakowaniach 0,5kg do 50 kg – w ilości 75 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
5. Liść laurowy – w opakowaniach do 5kg – w ilości 45 kg;
6. Majeranek – w opakowaniach do 5kg – w ilości 70 kg;
7. Papryka mielona – w opakowaniach do 5kg – w ilości 220 kg;
8. Pieprz czarny naturalny (mielony) - w opakowaniach do 5kg – w ilości 250 kg;
9. Pieprz ziołowy – w opakowaniach do 5kg, - w ilości 90 kg;
10. Sól jadalna – w opakowaniach od 0,5kg do 50kg – w ilości 3500 kg;
11. Ziele angielskie – w opakowaniach do 5kg – w ilości 70 kg;
12. Kwasek cytrynowy – w opakowaniach do 5kg – w ilości 120 kg;
13. Chrzan tarty – w opakowaniach do 5kg – w ilości 300 kg;
14. Ketchup – w opakowaniach 1 kg – w ilości 2000 kg;
15. Musztarda – w opakowaniach 1kg – w ilości 1700 kg;
16. Przyprawa do zup i sosów w płynie – w opakowaniach 1l – w ilości 850 l; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
17. Soja granulat – w opakowaniach 10-20 kg – w ilości 2200 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
18. Soja kostka – w opakowaniach 10-20 kg – w ilości 1000 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
19. 0 Soja kotlet schabowy – paczki foliowane, w opakowaniach transportowych kartonowych 5 kg – w ilości 1600 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)
20. Cynamon – w opakowaniach 15 g – 20 kg – w ilości 50 kg;
21. Woda mineralna niegazowana – w opakowaniach 1,5 l – w ilości 3200 szt;
22. Rosół drobiowy instant – 100 ml przyrządzonego produktu powinno zawierać przeciętnie: białko – poniżej 0,5 g, węglowodany – 0,7 g, tłuszcz – poniżej ; 0,5 g, wartość energetyczna – 20,9 kJ ( 5,0 kcal). – w ilości 2600 kg;
23. Ocet 10% - opakowanie od 0,5 l do 1 l – w ilości 500 l;
24. Majonez – w opakowaniach do 5 kg – w ilości 700 kg;
25. Oregano – w opakowaniach do 5 kg – w ilości 40 kg;
26. Bazylia – w opakowaniach do 5 kg – w ilości 40 kg;
27. Curry – w opakowaniach do 5kg – w ilości 35 kg;
28. Szczaw konserwowy w słoikach (od 0,5 kg do 1kg masy produktu bez zalewy) - w ilości 320 kg;
29. Włoszczyzna suszona (kostka) - w ilości 100 kg;
30. 15331133-8 Koncentrat pomidorowy 30% w puszkach (od 3300 g do 4550 g), - w ilości 3300 kg; (zamawiane w okresie od Maja do Września 2022 roku)

Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dostawach partiami składowanymi u Wykonawcy, własnym transportem w godzinach: 800 – 1100, na telefoniczne zamówienie, złożone do godz. 1200 na dzień przed terminem dostawy pod adres
Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard,
Oddział Zewnętrzny w Płotach, ul. Koszalińska 2, 72-310 Płoty

4.5.3.) Główny kod CPV: 15821150-5 - Sucharki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe

15331133-8 - Groch dzielony

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie

15833000-6 - Produkty cukrownicze

15861000-1 - Kawa

15863000-5 - Herbata

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15871250-1 - Musztarda

15871273-8 - Majonez

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15872100-2 - Pieprz

15872200-3 - Przyprawy korzenne

15872400-5 - Sól

15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze

15981000-8 - Wody mineralne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144185,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196718,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144185,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. JARO JAROSŁAW LORKE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: OSIEDLOWA 39

7.3.4) Miejscowość: KOŚCIAN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144185,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-25 do 2023-04-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.