eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługi serwisu (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33 oraz podległych jednostkach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisu (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33 oraz podległych jednostkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583 078 207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rzepko@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisu (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33 oraz podległych jednostkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44ec7a2-a91b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245148/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa serwisu (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku ul. Chmielna 27/33 oraz podległych jednostkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104997/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 100000/271/2/2022-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145248,3 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na serwisie (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach ZUS Oddział w Gdańsku oraz w budynkach jednostek organizacyjnych podległych temu Oddziałowi, zwanych dalej urządzeniami.
2. Definicje usługi serwisu:
2.1. konserwacja – zespół czynności służących utrzymaniu urządzeń w sprawności bez konieczności przeprowadzania naprawy,
2.2. przegląd – zespół czynności kontrolnych urządzenia, mający na celu wykrycie nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu lub uszkodzeń w jego strukturze,
2.3. materiały - inne niż części zamienne wymieniane podczas napraw, środki niezbędne do wykonania usługi serwisu, takie jak: smary, środki do czyszczenia, bezpieczniki itp.
3. Serwis należy realizować w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku:
3.1. minimum jeden raz w miesiącu kompleksowy przegląd i konserwację wszystkich urządzeń dźwigowych zamawiającego, ujętych w wykazie dźwigów – pierwsza usługa w kwietniu 2022 r. lub w miesiącu zawarcia umowy, przy zastrzeżeniu, iż niektóre czynności serwisu będą przeprowadzane z inną częstotliwością, w zależności od wymagań określonych w dokumentacji technicznej, np. pomiar rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, sprawdzenie stanu konstrukcji nośnej i toru jezdnego,
3.2. serwis przeprowadzany będzie w dni robocze zamawiającego (od poniedziałku do piątku), za wyjątkiem dni wolnych od pracy, w godzinach: od 7:00 do 14:00,
3.3. wykonawca będzie przeprowadzał serwis zapewniając niezbędne wyposażenie techniczne i materiały, w cenę usługi powinny być wliczone koszty dojazdu w celu wykonania konserwacji oraz koszt drobnych materiałów eksploatacyjnych,
3.4. wykonanie przeglądu i konserwacji dźwigów wykonawca potwierdza protokołem wykonania usługi, zawierającym w szczególności:
3.4.1. informację o lokalizacji urządzenia,
3.4.2. dane identyfikacyjne serwisowanego urządzenia,
3.4.3. informację o stanie technicznym urządzenia, z jednoznacznym stwierdzeniem czy są sprawne,
3.4.4. dane o rozmiarze zużycia lub uszkodzenia, ze szczególnym uwzględnieniem oceny stopnia wykorzystania resursu,
3.4.5. informację o zakresie wykonanych czynności w ramach konserwacji,
3.4.6. w przypadku stwierdzenia w trakcie konserwacji zużycia lub uszkodzenia, informację o proponowanym zakresie naprawy urządzenia lub jego elementu oraz kolejności wykonania prac,
3.5. przegląd i konserwacja wykonywane będą jednocześnie, w związku z czym sporządzony zostanie jeden protokół,
3.6. serwis będzie wykonywany przez osoby, określone w Wykazie osób (stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ); wykonywanie serwisu przez osoby inne niż wymienione w Wykazie osób jest możliwe pod warunkiem, że inna osoba posiada niezbędne uprawnienia; w takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu nowy Wykaz osób przed wykonaniem serwisu.
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187053,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187053,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187053,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSZYK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220300068

7.3.3) Ulica: Połęże 12

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-720

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187053,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.