eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Przebudowa 4 dróg osiedlowych w m. Białuty



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa 4 dróg osiedlowych w m. Białuty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5

1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236541014

1.5.8.) Numer faksu: 236541014

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa 4 dróg osiedlowych w m. Białuty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4483a308-1156-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003533/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa 4 dróg osiedlowych w m. Białuty

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.ilowo-osada.biuletyn.net lub https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się przy użyciu strony internetowej pod adresem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, oraz poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@ugilowo-osada.pl i http://www.ilowo-osada.biuletyn.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdz 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest Zamawiający – Gmina Iłowo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada.
2) dane Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,
3) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
4) dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia procedury,
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy lub osób wskazanych w ofercie i załącznikach,
6) w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) Wykonawca posiada:
1.7.a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
1.7.b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
1.7.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
1.7.d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
8) Wykonawcy nie przysługuje:
1.8.a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.8.b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.8.c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z działem 10.6 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021.PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi osiedlowej odcinek ,,H-J’’ o długości 0,155km
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość remontowanego odcinka drogi o dł. 0,155 km
Zakres robót obejmuje:
a) Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego.
b) Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod górną warstwę podbudowy.
c) Górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5mm gr. 15cm.
d) Regulacja istniejących studni i urządzeń podziemnych.
e) Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wiążącej.
f) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
g) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej.
h) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
i) Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr.20 cm po zagęszczeniu.
j) Pionowe znaki drogowe.D-46 szt.1, D-47 szt.1
k) Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø60. szt.1
Uwaga: istniejącą nawierzchnię z kruszywa należy wykorzystać jako dolną warstwę podbudowy i po wyprofilowaniu i zagęszczeniu wzmocnić warstwą kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie w grubości 15 cm po zagęszczeniu
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 1 cz. 1 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY
Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 215 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = x Zp x Wp
C o
gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)
C o - cena brutto oferty ocenianej
Zp - znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp - waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.
Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).
Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.
Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
Gwarancja (G)– waga 40 %
60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.
54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.
48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.
42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.
36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.
Każda z części będzie oceniana odrębnie
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + G
C – Cena
G - Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi osiedlowej odcinek ,,F-I’’ o długości 0,0635km
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł 0,0635 km.
Zakres robót obejmuje:
a) Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego.
b) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych.
c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadunku i rozładunku na odl. 2km.
d) Wykonanie koryta gł. 30 cm z wywiezieniem urobku na odkład do 2km do wykorzystania na pobocza.
e) Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm po zagęszczeniu.
f) Podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm
g) Regulacja istniejących studni i urządzeń podziemnych.
h) Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wiążącej.
i) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
j) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej.
k) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy pozagęszczaniu 4 cm.
l) Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr. 10 cm po zagęszczeniu.
m) Pionowe znaki drogowe.A-7 szt.1
n) Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø60. szt.1

2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 1 cz. 2 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY
Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = x Zp x Wp
C o
gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)
C o - cena brutto oferty ocenianej
Zp - znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp - waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.
Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).
Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.
Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
Gwarancja (G)– waga 40 %
60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.
54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.
48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.
42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.
36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.
Każda z części będzie oceniana odrębnie
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + G
C – Cena
G - Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi osiedlowej odcinek ,,O-P’’ o długości 0,034km
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,034 km
Zakres robót obejmuje:
a) Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego.
b) Wykonanie koryta gł. 30 cm z wywiezieniem urobku na odkład do 2km do wykorzystania na pobocza.
c) Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm po zagęszczeniu.
d) Podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm
e) Regulacja istniejących studni i urządzeń podziemnych.
f) Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową w ilości 0,20-0,30 kg/m2 przed ułożeniem warstwy wiążącej.
g) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
h) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej.
i) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
j) Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr. 10 cm po zagęszczeniu.
k) Pionowe znaki drogowe.D-46 szt.1, D-47 szt.1
l) Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø60. szt.1
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 1 cz. 3 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY
Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne ,Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 221 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = x Zp x Wp
C o
gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)
C o - cena brutto oferty ocenianej
Zp - znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp - waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.
Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).
Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.
Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
Gwarancja (G)– waga 40 %
60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.
54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.
48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.
42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.
36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.
Każda z części będzie oceniana odrębnie
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + G
C – Cena
G - Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi osiedlowej „odcinek T-U” o długości 0,397 km
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 0,397 km
Zakres robót obejmuje:
a) Roboty pomiarowe i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz wznowienie prawnych granic pasa drogowego. Trasa dróg w terenie równinnym.
b) Wykonanie koryta w gruncie kat. I-III z odłożeniem wierzchniej warstwy gr. 30cm na odl. do 10m. Warstwa z koryta do pozostawienia na odkład do wbudowania w pobocze 790,00m x 1,00m x0,15m
c) Warstwa odcinająca z piasku zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy 10cm
d) Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,50mm C90/3, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm
e) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych – 2szt.
f) Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową w ilości 0,20-0,30 kg/m2 przed ułożeniem warstwy wiążącej.
g) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 W 50/70, grub. warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, dla KR1-2
h) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed położeniem warstwy ścieralnej.
i) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
j) Uzupełnienie poboczy kruszywem pochodzącym z korytowania drogi gr. 15 cm i szer 1,00 m po zagęszczeniu.
k) Pionowe znaki drogowe.D-46 szt.1, D-47 szt.1
l) Pionowe znaki drogowe słupki do znaków Ø70. szt.1
m) Usunięcie 11 drzew rosnących na działce nr 308 w terminie do dnia 30.12.2021 r. z wyłączeniem okresu lęgowego ptaków. Mapa sytuacyjna usunięcia drzew stanowi Załącznik nr 11
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 1 cz. 4 SWZ kosztorys ślepy/ofertowy, przedmiar robót, OPIS TECHNICZNY
Plan sytuacyjny, plan sytuacyjny –oznakowanie, przekroje normalne, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 221 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert jednolite dla każdej z części zamówienia.
16.1.1. Kryteria oceny ofert:
a) kryterium: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min
C = x Zp x Wp
C o
gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)
C o - cena brutto oferty ocenianej
Zp - znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp - waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60,0 pkt.
Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
b) kryterium: okres gwarancji (waga 40%).
Kryterium okres gwarancji, będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat (miesięcy) gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesiący). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 3 lata spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ. Najdłuższy możliwy okres gwarancji wynosi 5 lat (60 miesięcy).
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostaną przyznane w ten sposób, że dla terminu gwarancji 3,5 roku (42 miesiące) Wykonawca otrzyma 10 pkt., z zastrzeżeniem, że za 3 lata (36 miesięcy) gwarancji Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty (0 pkt.), a za 5 lat (60 miesięcy) zostanie przyznanych 40 punktów.
Punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
Gwarancja (G)– waga 40 %
60 miesięcy (5 lat) – 40 pkt.
54 miesięcy (4,5 roku) – 30 pkt.
48 miesięcy (4 lat) – 20 pkt.
42 miesięcy (3,5 roku) – 10 pkt.
36 miesięcy (3 lata)- 0 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 3 lata.
Każda z części będzie oceniana odrębnie
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + G
C – Cena
G - Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.1 Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
5.1.2. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
5.1.3 Warunek dotyczący określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy.
5.1.4 Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenia
a) dla części 1 polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości min. 45. 000,00 zł brutto
b) dla części 2 polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 25.000,00 zł brutto
c) dla części 3 polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości min. 20 000,00 zł brutto
d) dla części 4 polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 80.000,00 zł brutto
5.1.5 Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa w 5.1.4 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada zdolności techniczne i zawodowe i wykona roboty budowlane do których realizacji te zdolności są wymagane.
5.1.6 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o którym mowa w 5.1.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.1.7 W przypadkach, o którym mowa w pkt. 5.1.5 i 5.1.6 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – stanowiący załącznik nr 6 cz.1,2,3,4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać:
a)wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ dla cz. 1, 2, 3,4
b)oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4
c)Oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4..
d)oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4.
e)Oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SWZ; dla cz. 1, 2, 3,4.
f)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. dla cz. 1, 2, 3,4
g)wypełniony Formularz cenowy/Kosztorys ofertowy – zgodnie z wzorem załącznika Nr 10, dla cz. 1, 2, 3,4
h)zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem Załącznika nr 7 do SWZ-dla cz. 1, 2, 3,4
i)zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem Załącznika nr 8 do SWZ (jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); dla cz. 1, 2, 3,4
j)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.
k) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w pkt. 6 SWZ.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje każdy z Wykonawców.
5. Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie/wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 cz. 1, 2, 3,4 do SWZ.
1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 cz. 1, 2, 3,4 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.