Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165944/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup traktora komunalnego wraz ze sprzętem towarzyszącym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9
1.5.2.) Miejscowość: Mirzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412767170
1.5.8.) Numer faksu: 412767190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ugmirzec.sisco.info/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup traktora komunalnego wraz ze sprzętem towarzyszącym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0881d2d8-0aef-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003505/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup traktora komunalengo wraz ze sprzętem towarzyszącym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165944/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.29.2021.SP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wyprodukowanego w 2021 roku z normą emisji spalin STAGE V o mocy maksymalnej min. 73 KM, przystosowanego do poruszania się po drogach publicznych, wraz z nowym fabrycznie sprzętem towarzyszącym typu: kosiarka bijakowa, pług do odśnieżania, zamiatarka, rozsiewacz komunalny w szczególności do utrzymania porządku i czystości w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Mirzec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ - Wymagania techniczne dla ciągnika rolniczego, kosiarki bijakowej, pługu do odśnieżania, zamiatarki oraz rozsiewacza komunalnego. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 - projekt umowy.
3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik Nr 1 do SWZ stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 126 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawca dostarczy kompletny ciągnik rolniczy ze sprzętem towarzyszącym tj. kosiarką bijakową, pług do odśnieżania, zamiatarka, rozsiewacz komunalny , wraz z niezbędnym wyposażeniem i dokumentami, do siedziby Zmawiającego, tj. Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, na własny koszt i ryzyko.
5. Dostarczony ciągnik powinien być wyposażony w szczególności w silnik wysokoprężny o mocy znamionowej nie niższej niż 73 KM, normę emisji spalin STAGE V, klimatyzowaną i ogrzewaną przeszkloną kabinę, skrzynię przekładniową min. 12x12 z rewersem elektro-hydraulicznym, przedni TUZ, podnośnik sterowany elektronicznie o udźwigu min. 3000 kg, hydraulika o łącznej wydajności minimum 82 l/m, minimum 3 pary wyjść hydraulicznych tylnych, przednie skrętne błotniki, koła przód min. 360/70R20; tył min. 420/70 R30.
6. Dostarczony ciągnik rolniczy powinien posiadać wyposażenie oraz parametry techniczne, w szczególności moc silnika, wydajność układu hydraulicznego, masę, rozstaw osi, rozstaw kół, ogumienie – odpowiednie i niezbędne do zamocowania, napędu, sterowania oraz pracy ze sprzętem wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia, tj. kosiarką bijakową, pługiem do odśnieżania, zamiatarką, rozsiewaczem komunalnym.
7. Oferowany ciągnik rolniczy powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz przystosowany do ruchu po drogach publicznych na terytorium Polski, w szczególności powinien spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 450) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
8. Oferowany ciągnik rolniczy powinien spełniać w zakresie emisji zanieczyszczeń wymagania normy STAGE V.
9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kopię wyciągu ze świadectwa homologacji typu pojazdu lub świadectwa homologacji typu WE pojazdu, lub decyzji o dopuszczeniu jednostkowym pojazdu oferowanego ciągnika rolniczego. Jeśli wymienione dokumenty nie zawierają danych na temat spełnianej przez oferowany ciągnik normy emisji zanieczyszczeń lub danych określających emisję tlenku węgla, węglowodorów, tlenków azotu oraz cząstek stałych przez oferowany ciągnik (zastosowany w oferowanym ciągniku silnik), Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokument sporządzony przez producenta ciągnika lub jego upoważnionego przedstawiciela, zawierający te informacje.
10. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kopie deklaracji WE sporządzone przez producenta (lub jego upoważnionego przedstawiciela) oferowanej kosiarki bijakowej, pługu do odśnieżania, zamiatarki, rozsiewacza komunalnego.
11. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przeszkoli trzech pracowników Urzędu Gminy w Mircu w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.
12. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ - Wymagania techniczne dla ciągnika rolniczego wraz ze sprzętem towarzyszącym.
13. Określenie przedmiotu zamówienia według CPV:
16000000-5 – Maszyny rolnicze
16700000-2 – Ciągniki
16310000-1 – Kosiarki
43313000-0 – Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
34921000-9 – Sprzęt do konserwacji dróg
14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na cały przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiące (na ciągnik wraz ze sprzętem towarzyszącym), licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeżeli takie będą stwierdzone.
15. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ tzn. takie same lub lepsze oraz są fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie z recyklingu. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
16310000-1 - Kosiarki
34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż do dnia składania ofert tj. 09.09.2021 r. godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta od Wykonawców, co w konsekwencji w oparciu o art. 255 pkt 1), skutkuje unieważnieniem niniejszego postępowania dla zadania pn. "Zakup traktora komunalnego wraz ze sprzętem towarzyszącym”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb komunalnych Gminy Siemyśl
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Kowal
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- " Zakup i dostawa nowego ciągnika kompaktowego wraz z pługiem i posypywarką "
- Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





