eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Remont budynku przy ul. Rogozińskiej 9 w Budzyniu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku przy ul. Rogozińskiej 9 w Budzyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.budzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku przy ul. Rogozińskiej 9 w Budzyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7392e079-ac1c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032129/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont budynku przy ul. Rogozińskiej 9 w Budzyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368759,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku wielorodzinnego przy ul. Rogozińskiej 9 w Budzyniu. Roboty obejmować będą: remont kominów, wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, remont konstrukcji dachowej, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, wymianę podłogi na poddaszu użytkowym, remont klatki schodowej, montaż parapetów zewnętrznych, wymianę okien na poddaszu, wymianę instalacji odgromowej, wymianę drzwi zewnętrznych, remont schodów, wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku, wymianę kostki chodnikowej wraz z uzupełnieniem opaski betonowej wokół budynku, wzmocnienie zarysowanych murów oraz uzupełnienie brakujących spoin, wymianę wykładziny PCV na klatce schodowej i na korytarzu piętra z ewentualna wymianą desek podłogowych, malowanie klatki schodowej i korytarza. Po remoncie budynek nadal będzie pełnił funkcję budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Ważne jest staranne odtworzenie pierwotnego wyglądu i detali architektonicznych znajdujących się na elewacji budynku. Po wzmocnieniu elementów konstrukcyjnych zachowane zostaną wymiary budynku oraz ten sam kąt nachylenia dachu.

Stan istniejący.
Budynek wzniesiony na planie prostokąta o wymiarach 12,05x21,04 m. Powierzchnia zabudowy wynosi 256,12 m2, powierzchnia użytkowa 395,70 m2, powierzchni całkowitej 514,65 m2.
Budynek, dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym murowany z cegły na cokole z kamienia pełnego regularnego z dachem dwuspadowym pokrytym dachówką ceramiczną karpiówką. Budynek posiada 3 wejścia. W budynku mieści się 6 lokali mieszkalnych z odrębnymi kotłami C.O. na paliwo stałe. Budynek posiada klatkę schodową na piętro oraz odrębną klatkę schodową na poddasze. Ściany zewnętrzne całego budynku wykonane są z cegły pełnej, na której widoczne są liczne zarysowania oraz pęknięcia. W budynku występują stropy drewniane oraz kominy z cegły. Obecne parapety wykonane są z cegły pełnej, niemal w każdym lokalu zauważalna jest nieszczelność pod ramą okienną. Podłogi w pomieszczeniach poddasza wykonane są z desek bez izolacji cieplnej, natomiast w częściach wspólnych na korytarzach położona jest wykładzina PCV, a na parterze i przy drzwiach wejściowych posadzka kamionkowa.
W najgorszym stanie znajduje się konstrukcja dachowa nad klatką schodową. W budynku występują schody wewnętrzne drewniane oraz zewnętrzne betonowe. Na działce znajduje się istniejące dojście do budynku z kostki brukowej wraz ze schodami granitowymi, od furtki do wejść w elewacji tylnej ułożony jest chodnik z płyt betonowych. Budynek figuruje w gminnej ewidencji zabytków
Obecny dach jest nieszczelny, w czasie opadów deszczu woda dostaje się na klatkę schodową. Zauważalne są też duże straty ciepła pomiędzy nieogrzewanym poddaszem a lokalami mieszkalnymi.
Ogólny zakres prac branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej obejmuje:
• Prace remontowe w budynku oraz na terenie działki, na której znajduje się budynek polegające na:
- Wzmocnieniu konstrukcji głównego dachu (ok. 20% elementów konstrukcji),
- Wykonaniu rozbiórki i przemurowania kominów od poziomu stropu nad piętrem wraz z montażem 6 wkładów z blachy kwaso-żaroodpornej w przewodach dymowych,
- Wzmocnieniu zgodnie z detalem konstrukcyjnym wszystkich pęknięć i zarysowań ścian z cegły; po wykonaniu wzmocnienia spoiny należy wypełnić zaprawą wapienną,
- Wymianie stolarki okiennej na poddaszu i klatce schodowej wraz z parapetami wewnętrznymi,
- Wymianie drzwi zewnętrznych wejściowych na klatkę schodową,
- Wymianie obróbek blacharskich i opierzenia, wykonaniu parapetów zewnętrznych dla wszystkich okien z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachowego,
- Wzmocnieniu konstrukcji dachowej nad klatką schodową w elewacji tylnej,
- Wykonaniu nowego zadaszenia wejścia do budynku od strony tylnej,
- Wykonaniu nowej izolacji termicznej stropu z wełny mineralnej gr. 15 cm wraz z paraizolacją, po uprzednim usunięciu wypełnienia z gliny – 219,5 m2,
- Wymianie desek na podłodze poddasza - 219,5 m2,
- Wymianie pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną karpiówkę ułożoną w koronkę,
- Remoncie schodów zewnętrznych betonowych,
- Odprowadzaniu rur spustowych poza budynek,
- Wykonaniu nowego chodnika na podbudowie cementowo pisakowej z kostki polbruk,
- Uzupełnieniu brakującej opaski betonowej wokół budynku z odzyskanych płyt chodnikowych,
- Wykonaniu nowej instalacji odgromowej,

• Remont korytarzy i klatki schodowej obejmujący:
- Skucie luźnych tynków na suficie klatki schodowej i wykonaniu sufitu z płyt g-k wodoodpornych,
- Usunięcie powłok malarskich na korytarzach oraz na klatce schodowej,
- Wzmocnienie i uzupełnienie tynków ścian korytarzy i klatki schodowej (ok. 30%),
- Wykonanie gładzi szpachlowej odpornej na zwilgocenia,
- Wykonanie nowych powłok malarskich wraz z lamperią zmywaną na wys. 2,0 m,
- Malowanie opasek wokół drzwi oraz malowanie drzwi do piwnicy i pomieszczeń gospodarczych a także mieszkań na korytarzach (w częściach wspólnych), z wyłączeniem drzwi nowo wymienionych,
- Remont posadzki kamionkowej na parterze i przy drzwiach wejściowych
- Wymiana wykładziny PCV na spoczniku oraz na korytarzu piętra z ewentualną wymiana desek podłogowych oraz wymiana skorodowanych stopni drewnianych na klatce schodowej.


Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433721,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433721,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433721,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642268920

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 23

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433721,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.