eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skalbmierz › "Remont dróg na terenie Gminy Skalbmierz"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dróg na terenie Gminy Skalbmierz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmna Skalbmierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Skalbmierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-530

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skalbmierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skalbmierz.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg na terenie Gminy Skalbmierz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-917306f2-11ff-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011267/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg na terenie Gminy Skalbmierz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.skalbmierz.eobip.pl/bip_skalbmierz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=2674&layout=1&page=0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.skalbmierz.eobip.pl/bip_skalbmierz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=2674&layout=1&page=0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
11. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
13. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).
14. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skalbmierz ul. T.Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Remont drogi gminnej Nr 378014T Przybenice-Małoszów w miejscowościach Przybenice i Małoszów od km 0+000 do km 1+670, dł. 1670,0 mb.
W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać:
1/Roboty przygotowawcze: - karczowanie krzaków rzadkich – 0,077 ha; 2/Roboty ziemne: - odtworzenie rowu wraz wyprofilowaniem skarp – 286,00 m³, - oczyszczenie rowu z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp, śr. gr. 40 cm – 270,00 m, - uzupełnienie oberwanej skarpy mechanicznie lokalnie – 5,50 m³; 3/Roboty odwodnieniowe: - oczyszczenie części przelotowej przepustu pod drogą z rur żelbetowych ø 60 cm – 6,00 m, - remont części przelotowej przepustu okularowego pod drogą z rur karbowanych polietylenowych PE, SN 8, ø 150 cm na ławie z kruszywa łamanego 31,5-63,0 mm, gr. 40 cm oraz na ławie z chudego betonu C8/10 gr. 20 cm – 27,00 m, - wykonanie ścianki czołowej żelbetowej prostej wylewanych na mokro z betonu klasy C25/30 do przepustu okularowego śr. 150 cm pod drogą, osadzenie murka na ławie z kruszywa łamanego 31,5-63,0 mm, gr 40 cm oraz na ławie z chudego betonu C8/10, gr. 20 cm. - zbrojenie murka z podwójnej siatki prętów ø 16 i ø 12, oczko 15x15, spawane, klasa stali AIII – 2,00 szt., - wykonanie umocnienia rowu betonem C25/30 przy wlocie i wylocie przepustu okularowego – 2, 93 m³;
4/Podbudowy: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni asfaltowej – 6012,00 m²; 5/Nawierzchnie: - wykonanie frezowania warstwy nawierzchni asfaltowej, śr. grubość 5 cm – 200,00 m², - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym przy ilości 50 kg/m²- 40,00 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC11 S dla kat. ruchu KR 1-2, gr. warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 5835,00 m²; 6/Roboty wykończeniowe : - ścinanie zawyżonych poboczy na szer. 0,70 m, gr. 20 cm – 2338,00 m², - umocnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm, grubość śr. 7 cm po zagęszczeniu, szer. 0,70, SL i SP – 2398,00 m², - oczyszczenie ręczne korytek betonowych skośnych usytuowanych przy jezdni asfaltowej, SP -300,00 m; 7/Urządzenia bezpieczeństwa: -demontaż i ponowny montaż istniejących barier ochronnych stalowych jednostronnych przekładkowych SP-09/4, SP i SL na przepuście okularowym – 32,00 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Remont drogi gminnej Nr 378028T Kobylniki-Ostrów w miejscowości Kobylniki od km 0+000 do km 0+610 i od km 1+440 do km 1+750, dł. 920,0 mb.
W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać:
a) odcinek I w km 0+000 – 0+610, dł. 610 mb.: 1/Roboty przygotowawcze: - karczowanie krzaków rzadkich – 0,05 ha; 2/Roboty ziemne: - odtworzenie rowu wraz z wyprofilowaniem skarp – 300,00 m³; 3/Roboty odwodnieniowe: - remont części przelotowej przepustu pod drogą, rury PP, SN 8, ø 120 cm na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm na ławie z chudego betonu C8/10, gr. 15 cm – 7 m, - wykonanie ścianki czołowej żelbetowej prostej wylewanych na mokro z betonu klasy C25/30 do przepustu ø 120 cm pod drogą na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, na ławie z chudego betonu C8/10, gr. 15 cm. Zbrojenie murka z podwójnej siatki prętów ø12, oczko 15x15, spawane, klasa stali AIII – 2 szt.; 4/Podbudowy: - uzupełnienie podmytego korpusu drogowego kruszywem fr. 0-63,0 mm – 3,00 m³, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni asfaltowej – 2501,00 m²; 5/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowanie mechanicznym przy ilości 50 kg/m² na drodze i przy przepuście pod drogą – 118,15 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11 S dla kat. ruchu KR 1-2, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm na drodze i przy przepuście pod drogą – 2363,00 m²; 6/Roboty wykończeniowe: - wykonanie umocnienia dna rowu przy przepuście pod drogą korytkami betonowymi 130x110x100 na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, na zaprawie cementowej C12/15, gr. 10 cm wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową C 12/15 – 12,00 m, - wykonanie umocnienia dna rowu przy przepuście pod drogą korytkami krakowskimi 74x59x68 na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, na ławie cementowej C 12/15, gr. 10 cm wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową C12/15 – 20,00 m, - wykonanie umocnienia skarp i dna rowu przy przepuście pod drogą płytkami betonowymi 50x50x7 na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, na zaprawie cementowej C12/15, gr. 10 cm wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową C12/15 – 20,00 m², - wykonanie umocnienia skarpy i dna rowu betonem C25/30 wraz deskowaniem – 2,50 m³, - ścinanie zawyżonych poboczy, gr. 15 cm na szer. 0,50 m – 610,00 m², - umocnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm gr. 7 cm po zagęszczeniu, szer. 0,50 m – 631,00 m²; b) odcinek II w km 1+440 – 1+750, dł. 310 mb.: 7/Roboty przygotowawcze: - karczowanie krzaków rzadkich – 0,04 ha; 8/Roboty przygotowawcze: - rozebranie ścianki czołowej z betonu i bloczków betonowych przy przepuście pod drogą – 4,00 m³; 9/Roboty ziemne: odtworzenie rowu wraz z wyprofilowaniem skarp – 350,00 m³, - roboty ziemne poprzeczne wykonywane mechanicznie w gruntach kat. I-V, z uformowaniem i wyrównaniem skarp nasypu drogowego – 80,00 m³; 10/Roboty odwodnieniowe: - remont części przelotowej przepustu pod drogą, rury PP, SN 8, śr. 100 cm, na ławie z kruszywa łamanego 63,0 mm, gr. 20 cm, na ławie z chudego betonu C8/10, gr. 15 cm – 6,00 m, - wykonanie ścianki czołowej żelbetowej skośnej i prostej, wylewanych na mokro z betonu klasy C25/30 do przepustu śr. 100 cm pod drogą na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, na ławie z chudego betonu C8/10, gr. 15 cm. Zbrojenie murka z podwójnej siatki prętów ø12, oczko 15x15, spawane, klasa stali AIII – 2 szt.; 11/Podbudowy: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni asfaltowej – 992,00 m²; 12/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym przy ilości 50 kg/m²na drodze i przy przepuście pod drogą – 63,63 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC11 S dla ruchu KR 1-2, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm na drodze i przy przepuście pod drogą – 1272,50 m²; 13/Roboty wykończeniowe: - wykonanie umocnienia dna rowu przy przepuście pod drogą SP, korytkami betonowymi 130x110x100, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,00 mm, gr. 20 cm, na zaprawie cementowej C12/15, gr. 10 cm, wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową C12/15 – 6,00 m, - wykonanie umocnienia dna rowu przy przepuście pod drogą SL, korytkami betonowymi 90x70x80, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, na zaprawie cementowej C12/15, gr. 10 cm, wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową C12/15, - wykonanie umocnienia skarp i dna rowu przy przepuście pod drogą płytkami betonowymi 50x50x7 na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, na zaprawie cementowej C12/15, gr. 10 cm wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową C12/15 – 20,00 m², - wykonanie umocnienia skarpy i dna rowu betonem C25/30 wraz deskowaniem – 2,50 m³, - ścinanie zawyżonych poboczy, gr. 15 cm na szer. 0,50 m – 210,00 m², - ścinanie zawyżonych poboczy, gr. 20 cm, na szer. 0,50 m – 200,00 m², - umocnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm gr. 7 cm po zagęszczeniu, szer. 0,50 m – 331,00 m².

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Remont drogi gminnej Nr 378006T Rosiejów-Kościejów w miejscowości Rosiejów od km 0+005 do km 0+767, dł. 762 mb.
W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1/Roboty przygotowawcze: - karczowanie krzaków rzadkich – 0,20 ha; 2/Roboty ziemne: - odtworzenie rowu wraz wyprofilowaniem skarp – 963,00 m³; 3/Roboty odwodnieniowe (pod koroną drogi): - remont części przelotowej przepustu na skrzyżowaniu pod drogą SL, na rury PP, SN 8, ø 100 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm – 7,00 m, - wykonanie ścianki czołowej żelbetowej skośnej wylewanych na mokro z betonu klasy C25/30 do przepustu ø 100 cm pod drogą, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr 20 cm. Zbrojenie murka z podwójnej siatki prętów ø 12, oczko 15x15, spawane, klasa stali AIII – 2,00 szt., - remont części przelotowej przepustu pod drogą, na rury PP, SN 8, ø100 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm – 9,00 m, - wykonanie ścianki czołowej żelbetowej prostej, wylewanych na mokro z betonu klasy C25/30, do przepustu ø 100 cm pod drogą, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm. Zbrojenie murka z podwójnej siatki prętów ø12, oczko 15x15, spawane, klasa stali AIII – 2 szt., - wykonanie umocnienia dna rowu betonem C25/30, przy wlocie i wylocie przepustów pod drogą – 1,50 m³, - wykonanie prostych elementów z betonu C25/30, w deskowaniu, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 20 cm, zbrojenie z podwójnej siatki prętów ø12, oczko 15x15, spawane, klasa stali AIII – 2,10 m³, - oczyszczenie części przelotowej przepustu pod drogą z rur żelbetowych ø80 cm – 6,00 m, - czyszczenie części przelotowych przepustów ø 50 cm pod zjazdami do posesji – 51 m, - czyszczenie części przelotowych przepustów ø 80 cm pod zjazdami do posesji – 13 m; 4/Roboty odwodnieniowe: - remont części przelotowej przepustu pod zjazdem do posesji z rur żelbetowych ø 60 cm, na ławie z kruszywa łamanego 0-63,0 mm, gr. 15 cm – 5 m, - montaż ścianek prefabrykowanych do przepustów pod zjazdem ø 60 cm – 2 szt.; 5/Podbudowy: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni asfaltowej – 2954,40 m²; 6/Nawierzchnie: - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym przy ilości 50 kg/m²- 30,00 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z AC11 S dla kat. ruchu KR 1-2, gr. warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 2948,70 m², - wykonanie nawierzchni zjazdów z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 gr. 15 cm; 7/Roboty wykończeniowe: - ścinanie zawyżonych poboczy, szer. 1,00 m, gr. 20 cm SP i SL, szer. 0,50 m, gr. 20 cm SP i SL – 1407,00 m², - umocnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm, grubość śr. 7 cm po zagęszczeniu, SL i SP – 1062,00 m², - wykonanie umocnienia skarp i dna rowu przy przepuście pod drogą, płytkami betonowymi 50x50x7, na zaprawie cementowej C12/15, gr. 10 cm, wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową C12/15 – 17,50 m².

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych (Załącznik do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla zadania 1
jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 700 000,00 zł brutto

Dla zadania 2
jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 450 000,00 zł

Dla zadania 3
jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem dróg. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 400 000,00 zł

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla zadania 1 i 2 to minimum 1 150 000,00 zł).

2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób (Załącznik do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Dla zadania 1-3
- Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową lub rozbudową lub przebudową lub remontem drogi/dróg.

Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Tą samą osobą można wykazać się do wszystkich zadań

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż:

Dla zadania 1: 700 000,00 zł
Dla zadania 2: 450 000,00 zł
Dla zadania 3: 400 000,00 zł

UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach.
3) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości:
Dla zadania 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Dla zadania 2: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)
Dla zadania 3: 6 000,00 zł ( sześć tysięcy złotych 00/100)

należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.
2) Pozostałe warunku udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.