Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu typu PICKUP na potrzeby Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007017009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-056
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523204230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bydg.uzs.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bydg.uzs.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad bezpieczeństwem żeglugi śródladowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu typu PICKUP na potrzeby Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4049129-c06d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093267/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu typu PICKUP na potrzeby Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126501/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Pierwsze postępowanie na zakup samochodu typu Pickup, wszczęte dnia 22.03.2022 r., zostało przeprowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji. Do terminu składania ofert nie wpłynęły żadne oferty. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Drugie postępowanie, wszczęte dnia 04.04.2022 r., również zostało przeprowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji. Do terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta, która nie spełniała wszystkich wymagań zamawiającego. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: By.25.7.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: By.25.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu typu Pickup na potrzeby Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy, samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2021 lub 2022, silnik o pojemności minimum 2.500 cm3, moc minimalna 200 KM
4.5.3.) Główny kod CPV: 34131000-4 - Pikapy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOYOTA JAWORSKI AUTO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910340935
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 150
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-95-25 Dostawa mebli metalowych
- Remont ul. Jana Pawła II w Bydgoszczy - droga wojewódzka 239 w ramach zadania "Budowa i modernizacja ulic oraz obsługa terenów inwestycyjnych w tym dróg dla rowerów
- Roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Chełmnie
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Remont sanitariatów i pomieszczeń socjalnych budynku warsztatowym nr 19 w kompleksie wojskowym przy ul. Fabrycznej 16 na terenie RZI w Bydgoszczy.
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia i dystrybucji posiłków dla pacjentów hospitalizowanych"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.