eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP i SIMPLE ERP dostęp z uprawnieniami do nowych wersji oprogramowania i 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych w siedzibie Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP i SIMPLE ERP dostęp z uprawnieniami do nowych wersji oprogramowania i 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych w siedzibie Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627827345

1.5.8.) Numer faksu: 627827401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.kepno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP i SIMPLE ERP dostęp z uprawnieniami do nowych wersji oprogramowania i 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych w siedzibie Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-915bc7d7-c722-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088101/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa ABONAMENTUwraz z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP i SIMPLE ERP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP/8D/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246030,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa abonamentu wraz z dostępem do nowych wersji systemu informatycznego Szpitala ESKULAP oraz SIMPLE ERP wraz z obsługą serwisowo-wdrożeniową w postaci zagwarantowania 240 godzin wdrożeniowo- serwisowych na potrzeby Zamawiającego.
2. Dostęp do nowych wersji programu ESKULAP oraz SIMPLE ERP, obejmować będzie również przeniesienie uprawnień do eksploatacji nowych wersji produktu oraz dostarczanie Zamawiającemu wszystkich nowych wersji produktu w okresie realizacji niniejszej umowy oraz wersji powstałych od momentu ostatniej wykonanej aktualizacji.
3. W ramach realizacji usług o charakterze serwisowo-eksploatacyjnym będą wykonywane następujące czynności:
a) pomoc w administracji bazą danych
b) pomoc w instalacji i konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego,
c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania (innych niż objęte gwarancją), w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac. W przypadku wykorzystania limitu godzinowego mogą być świadczone według zapisów Umowy par. 1 pkt. 10.
d) dostosowywanie oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego, po dialogu technicznym potwierdzającym zasadność zmian, Pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników,
e) konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego,
f) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników,
g) pomoc w przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących,
h) zdalny monitoring systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358668,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358668,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSULTANT IT Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KONSULTANT KOMPUTER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778 13 88 065

7.3.3) Ulica: Krzywa 21

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.