eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa › Rozbudowa sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej w ul. ¦wierkowej w msc. Suszno



Og³oszenie z dnia 2021-09-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej w ul. ¦wierkowej w msc. Suszno

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³odawa

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Al. Jana Paw³a II 22

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (0-82) 5 721 234

1.5.8.) Numer faksu: (0-82) 5 721 234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-wlodawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej w ul. ¦wierkowej w msc. Suszno

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4bf8f72-11fb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00176440

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003927/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Rozbudowa sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej w ul. ¦wierkowej w msc. Suszno.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu, dostêpnego pod adresem: (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
7) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Szczegó³owe informacje i wymagania techniczne s± opisane w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³
w niniejszym postêpowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa sieci wodoci±gowej
i kanalizacyjnej w ul. ¦wierkowej w msc. Suszno” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.6.II.2021.MZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania obejmuje wykonanie rozdzielczej sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej w ul. ¦wierkowej,
w msc. Suszno, gmina W³odawa – zgodnie z za³±czon± dokumentacj± budowlan± i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, które stanowi± szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
W ramach zadania przewidziano wykonanie:
− 546,0 mb sieci wodoci±gowej z rur PVC 110x4,2,
− 532,0 mb sieci kanalizacyjnej z rur PVC 200x5,9,
− 15,0 mb odga³êzieñ od sieci z rur PVC 200x5,9,
− 116,0 mb odga³êzieñ od sieci z rur PVC 160x4,7,
− 4 szt. studni betonowych fi 1200 z w³azem typu ciê¿kiego,
− 17 szt. studni PP/PVC fi 425 mm z pokryw± T12,5,
− zasuwy sekcyjne ¿eliwne ko³nierzowe z kluczem i skrzyni± do zasuw: fi 100 - 1 szt., fi 80 - 1 szt.,
− rura os³onowa u³o¿ona w gotowym wykopie: rura stalowa fi 219, 1x6,3 – 6 mb,
− rury os³onowe,
− zaworoopaski,
− zasuwy do przy³±czeñ.


Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³ osob± do kierowania robotami w bran¿y: sanitarnej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót in¿ynieryjnych, z wyj±tkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako kryterium wyboru i oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmuje:

1. Cena – 60 %
2. Okres gwarancji – 40 %

1. Cena - 60 %. Oferta z najni¿sz± kwot± za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Sposób obliczania liczby punktów za to kryterium:

cena najtañszej oferty
Nc: -------------------------- x 60 pkt = ………………… pkt
cena badanej oferty

Nc - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”


2. Okres gwarancji (waga 40% ) – nie mo¿e byæ on krótszy ni¿ 3 lata i nie d³u¿szy ni¿ 5 lat od dnia odbioru koñcowego (Wymagany minimalny okres gwarancji to 3 lata). Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" krótszy ni¿ 3 lata lub nie wska¿e go wcale - oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" równy lub d³u¿szy ni¿ 5 lat - oferta takiego Wykonawcy otrzyma 40 pkt. W przypadku podania w okresu gwarancji innego ni¿ 3 lata = 36 m-cy, 4 lata = 48 m-cy, 5 lat = 60 m-cy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. Okres gwarancji bêdzie liczony od dnia odbioru koñcowego wykonanych robót.

Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za okres gwarancji w skali od 0-40 pkt obliczone wg. wzoru:

- 3 lata gwarancji – 0 pkt
- 4 lata gwarancji – 20 pkt
Og: - 5 lata gwarancji – 40pkt

Og - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji”

3. £±czna ocena oferty:

P – sumaryczna ilo¶æ punktów
C - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Og - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „okres gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane”

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje ³±czna liczba punktów przyznanych ofercie w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych
potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych
potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym
w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. O terminie i miejscu zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta okaza³a siê najkorzystniejsza zostanie powiadomiony zgodnie z VIII SWZ .
6. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje siê zmiany postanowieñ zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postêpowania, dotycz±ce:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) wyst±pienia warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± lub znacznie utrudniaj± wykonanie robót,
b) konieczno¶ci usuniêcia ewentualnych b³êdów projektowych,
c) wyj±tkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji,
d) wyst±pienia niezgodno¶ci w zakresie terenu robót wynikaj±cego z pomiarów geodezyjnych,
e) konieczno¶ci uzyskania dodatkowych uzgodnieñ lub pozwoleñ,
f) gdy wykonanie robót nie bêdzie mo¿liwe ze wzglêdów technologicznych,
g) opó¼nienia w uzyskaniu przez Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê/up³ywu terminu na wniesienie sprzeciwu przez w³a¶ciwy organ,
h) wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych.
2) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika budowy w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) niewykonywania lub nienale¿ytego wykonywania swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
b) ¶mierci, choroby trwaj±cej d³u¿ej ni¿ 5 dni lub innych zdarzeñ losowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.