Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00125407/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00130957/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 033/860-50-00
1.5.8.) Numer faksu: 033/860-50-83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip-pzzywiec.finn.pl/na-podstawie-ustawy-pzp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68bf386b-bfb9-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125407/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:1) Część 1 – Gmina Gilowice, Łękawica i Ślemień,
2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.1 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 23322,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:1) Część 2 – Gmina Rajcza,
2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.2 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 31930,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:1) Część 3 – Gmina Ujsoły,
2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.3 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 15899,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Koszenie poboczy w granicach pasa drogowego dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2022 r. (koszenie 2-krotne) – 4 części”, z podziałem na następujące części:1) Część 4 – Gmina Jeleśnia, Koszarawa, Milówka, Radziechowy – Wieprz, Węgierska Górka.
2. Zamówienie obejmuje: prace utrzymaniowe w obrębie poboczy (koszenie traw, chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów w ciągu drogi powiatowej, koszenie traw chwastów i jednorocznych odrostów drzew i krzewów pod barierami energochłonnymi wraz z wywozem urobku ze ściętych gałęzi).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót - Załączniki Nr 5.4 do SWZ,
2) specyfikacji technicznej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 98745,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25188,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44080,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25188,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eskalibur Włodzimierz Gacur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491409728
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 67
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25188,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-15 do 2022-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31611,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60348,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31611,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORMAL Bogdan Bogdał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532218607
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 259
7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31611,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-15 do 2022-09-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20032,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30049,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20032,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eskalibur Włodzimierz Gacur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491409728
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 67
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20032,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-15 do 2022-09-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106644,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151080,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106644,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eskalibur Włodzimierz Gacur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491409728
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 67
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106644,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-15 do 2022-09-15INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Renowacja dachu na budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Rajczy - drugie postępowanie
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r."
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.