eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piszczac › "Modernizacja dostrzegalni ppoż. w Nadleśnictwie Chotyłów"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja dostrzegalni ppoż. w Nadleśnictwie Chotyłów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Chotyłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030036457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chotyłów, ul. Piszczacka 31

1.5.2.) Miejscowość: Piszczac

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 37782 16

1.5.8.) Numer faksu: +48 83 377 83 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chotylow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_chotylow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chotylow.lublin.lasy.gov.pl/150#.YPAV4kAwiUk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja dostrzegalni ppoż. w Nadleśnictwie Chotyłów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5f3f9bd-e55a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane w ramach II osi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Tytuł projektu: „Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48829,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont wieży stalowej o wymiarach około 5,36x3,82
i wysokości 37,00 m, wykonanego z kątowników stalowych 90x90x6, 50x50x4, 50x50x5.
Modernizacja będzie polegała na:
– czyszczeniu przez szczotkowanie mechaniczne konstrukcji kratowych;
- odtłuszczanie konstrukcji kratowych;
- wymianie skorodowanych śrub;
- wymianie wyłazu (klapy);
- dwukrotne ręczne malowanie farbą do metalu „na rdzę” o właściwościach antykorozyjnych całej konstrukcji wieży (proponowany kolor to „szary jasny” RAL 7040 lub zbliżony);
- czyszczenie i dwukrotne ręcznie malowanie farbą do metalu „na rdzę”
o właściwościach antykorozyjnych ogrodzenia wieży (proponowany kolor to „szary jasny” RAL 7040 lub zbliżony);
- sprawdzenie pionowości wieży;
- wymiana przewodu elektrycznego od złącza do części wierzchołkowej wieży;
- wykonanie pomiarów instalacji odgromowej i elektrycznej;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej stop fundamentowych.
Szczegółowy zakres prac zawiera załączony przedmiar robót (załącznik nr 3
do SWZ).
2) Lokalizacja: miejscowość Leniuszki 2, poczta/gmina Tuczna, dz. ewid. 462/2,
(06-01-172-0006), na terenie leśnym leśnictwa Zabłocie, adres leśny:
05-10-1-08-370-k-00, dojazd do wieży drogą publiczną od strony wsi Leniuszki.
3) Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, w celu zdobycia wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga by osoba przeprowadzająca wizję lokalną posiadała uprawnienia do prac na wysokościach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECTRONIC CONTROL SYSTEMS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782730022

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 84

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-083

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty remontowe i alpinistyczne, instalacje elektryczne

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.