eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA AKCESORIÓW DO SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA AKCESORIÓW DO SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA AKCESORIÓW DO SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf7f49e-1137-4916-ad40-4476792ad153

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01 Z TP 25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 474461,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Pasty do elektrod. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 8956,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Akcesoria do urządzenia do monitorowania snu Embletta MPR ; rok produkcji: 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 - Akcesoria do urządzenia: system do badań polisomonograficznych firmy Respironics typ: Alice 6 - na 4 stanowiska; rok produkcji: 2017 i 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 - Filtr wielokrotnego użytku do aparatu BiPAP A-40 Trilogy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 718,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 - Maska ustno-nosowa z podporą czołową i akcesoria. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157110-9 - Maski tlenowe

4.5.5.) Wartość części: 102700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 - Linia pomiarowa do kapnografu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 485,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 - Pułapka wodna kompatybilna z aparatem do znieczulenia Primus IE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 - Maska tlenowa dla dorosłych z drenem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 396,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9 - Maska tlenowa dla dorosłych z drenem i rezerwuarem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 - 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 1440,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10 - Maska tlenowa dla dorosłych z drenem i nebulizatorem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 1044,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11 - Akcesoria do spirometrii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -11 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 304,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12 - Wielorazowy zestaw do inhalatorów pneumatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141624-0 - Zestawy do podawania leków

4.5.5.) Wartość części: 8518,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 13 - Filtr jednorazowy antybakteryjny do respiratora Trilogy 100 i BiPAP A-40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -13 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 252700,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 14 - Rura wielorazowa karbowana. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -14 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 15 - Akcesoria do urządzenia mono i bipolarnego z systemem zamykania naczyń firmy Valleylab typ: Forcetriad, rok produkcji 2010 i FT10 rok produkcji 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik 1 -15 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711140-6 - Elektrody

4.5.5.) Wartość części: 29100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5850,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDSEVEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542785431

7.3.3) Ulica: Ogińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-092

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90224,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90224,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDSEVEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542785431

7.3.3) Ulica: Ogińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-092

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90224,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.