Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00522902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00022456/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00030757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00118349/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy wyrobów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.4.2.) Miejscowość: Rybnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176171
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00118349
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
102008,20
Po zmianie:
104504,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
10120,39
Po zmianie:
10368,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
480,25
Po zmianie:
492,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
3435,93
Po zmianie:
3520,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 13) Przed zmianą:
3367,61
Po zmianie:
3450,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 14) Przed zmianą:
605,20
Po zmianie:
620,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
20320,82
Po zmianie:
20818,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 16) Przed zmianą:
9390,25
Po zmianie:
9620,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
103206,87
Po zmianie:
105732,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
13340,27
Po zmianie:
12000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
17488,12
Po zmianie:
17916,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
35140,24
Po zmianie:
36000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
19522,35
Po zmianie:
20000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
7223,27
Po zmianie:
7400,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
30923,41
Po zmianie:
31680,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
23426,82
Po zmianie:
24000,00
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odnowienie rocznej subskrypcji dla platformy do monitorowania wydajności aplikacji (APM) IBM INSTANA dla 10 agentów
- Dostawa sprzętu informatycznego biurowego dla wszystkich Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
- Dostarczenie subskrypcji licencji dla systemu Cortex XDR (Palo Alto Networks) wraz usługą wsparcia na okres 12 miesięcy
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemu detekcji wycieków w budynku Inspektoratu ZUS w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Witosa 30
- Catering dla Przedszkola nr 51 w Zespole Edukacyjno-Artystycznym Przygoda w Rybniku
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o."
- RZP-40/KS/2025 - "Opatrunki specjalistyczne do zabezpieczenia trudno gojących się ran sączących oraz inne materiały opatrunkowe i serwety"
- 39-P-25 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- "Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków."
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.