eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach w zakresie 4 części.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach w zakresie 4 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536

1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach w zakresie 4 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ebcb9bd-1161-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014432/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Konserwacja i kontrola okresowa (roczna) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach: Bezwola, Jawidz, Lublin, Chełm (36 miesięcy)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane).
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iod@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach: Bezwola, Jawidz, Lublin , Chełm, na okres 36 miesięcy w zakresie 4 części, Nr sprawy ZP/TP/32/2021, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz.1129 t.j.)
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/32/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach: Bezwola, Jawidz, Lublin , Chełm, na okres 36 miesięcy:
część nr 1 – Usługa konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowości: Bezwola
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 1 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) cena OGÓŁEM (w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 3 lat ,
2) czas reakcji na zgłaszane usterki, awarie oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu w ramach pogotowia technicznego.
A. Waga poszczególnych kryteriów:
 Ceny – 80 pkt = 80 % x 100
 Czas reakcji na zgłaszane awarie – 20 pkt = 20 % x 100
B. Sposób obliczania:
1) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: cena OGÓŁEM
(w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy - według niżej podanego wzoru – waga kryterium wynosi 80 %
CMIN
CO = ------------ x 80% X 100 punktów,
CB
gdzie:
CO - liczba punktów w ramach kryterium: cena OGÓŁEM brutto;
CMIN – najniższa cena OGÓŁEM brutto w ofertach podlegających ocenie;
CB – cena OGÓŁEM brutto przedstawiona w badanej ofercie;
2) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: czas reakcji
na zgłaszane awarie, usuwanie śniegu z rozjazdów w ramach pogotowia technicznego – według niżej podanego wzoru - waga kryterium wynosi 20 %
TRmin
TR = ------------ x 20% X 100 punktów,
TRB
gdzie:
TR – liczba punktów w ramach kryterium: czas reakcji na zgłaszane awarie
w ramach pogotowia technicznego
TRmin – najkrótszy czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego w ofertach podlegających ocenie;
TRB – czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego przedstawiona w badanej ofercie
UWAGA:
a) Zamawiający informuje, że przez czas reakcji w ramach pogotowia technicznego rozumie okres czasu od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych w celu usunięcia awarii jak również rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu przez Wykonawcę.
b) Czas reakcji Wykonawca wskaże w pełnych godzinach na ofercie.
c) Minimalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi
- 3 godziny. Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi - 24 godziny.
Zamawiający informuje, że w przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji lub wskazania czasu reakcji krótszego niż 3 godziny lub wskazania czasu reakcji dłuższego niż 24 godziny - oferta zostanie odrzucona.
C. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = C + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłaszane awarie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach: Bezwola, Jawidz, Lublin , Chełm, na okres 36 miesięcy:
część nr 2 - Usługa konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowości: Jawidz;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 2 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) cena OGÓŁEM (w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 3 lat ,
2) czas reakcji na zgłaszane usterki, awarie oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu w ramach pogotowia technicznego.
A. Waga poszczególnych kryteriów:
 Ceny – 80 pkt = 80 % x 100
 Czas reakcji na zgłaszane awarie – 20 pkt = 20 % x 100
B. Sposób obliczania:
1) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: cena OGÓŁEM
(w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy - według niżej podanego wzoru – waga kryterium wynosi 80 %
CMIN
CO = ------------ x 80% X 100 punktów,
CB
gdzie:
CO - liczba punktów w ramach kryterium: cena OGÓŁEM brutto;
CMIN – najniższa cena OGÓŁEM brutto w ofertach podlegających ocenie;
CB – cena OGÓŁEM brutto przedstawiona w badanej ofercie;
2) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: czas reakcji
na zgłaszane awarie, usuwanie śniegu z rozjazdów w ramach pogotowia technicznego – według niżej podanego wzoru - waga kryterium wynosi 20 %
TRmin
TR = ------------ x 20% X 100 punktów,
TRB
gdzie:
TR – liczba punktów w ramach kryterium: czas reakcji na zgłaszane awarie
w ramach pogotowia technicznego
TRmin – najkrótszy czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego w ofertach podlegających ocenie;
TRB – czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego przedstawiona w badanej ofercie
UWAGA:
a) Zamawiający informuje, że przez czas reakcji w ramach pogotowia technicznego rozumie okres czasu od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych w celu usunięcia awarii jak również rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu przez Wykonawcę.
b) Czas reakcji Wykonawca wskaże w pełnych godzinach na ofercie.
c) Minimalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi
- 3 godziny. Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi - 24 godziny.
Zamawiający informuje, że w przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji lub wskazania czasu reakcji krótszego niż 3 godziny lub wskazania czasu reakcji dłuższego niż 24 godziny - oferta zostanie odrzucona.
C. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = C + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłaszane awarie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach: Bezwola, Jawidz, Lublin , Chełm, na okres 36 miesięcy:
część nr 3 – Usługa konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowości: Lublin;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 3 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) cena OGÓŁEM (w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 3 lat ,
2) czas reakcji na zgłaszane usterki, awarie oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu w ramach pogotowia technicznego.
A. Waga poszczególnych kryteriów:
 Ceny – 80 pkt = 80 % x 100
 Czas reakcji na zgłaszane awarie – 20 pkt = 20 % x 100
B. Sposób obliczania:
1) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: cena OGÓŁEM
(w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy - według niżej podanego wzoru – waga kryterium wynosi 80 %
CMIN
CO = ------------ x 80% X 100 punktów,
CB
gdzie:
CO - liczba punktów w ramach kryterium: cena OGÓŁEM brutto;
CMIN – najniższa cena OGÓŁEM brutto w ofertach podlegających ocenie;
CB – cena OGÓŁEM brutto przedstawiona w badanej ofercie;
2) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: czas reakcji
na zgłaszane awarie, usuwanie śniegu z rozjazdów w ramach pogotowia technicznego – według niżej podanego wzoru - waga kryterium wynosi 20 %
TRmin
TR = ------------ x 20% X 100 punktów,
TRB
gdzie:
TR – liczba punktów w ramach kryterium: czas reakcji na zgłaszane awarie
w ramach pogotowia technicznego
TRmin – najkrótszy czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego w ofertach podlegających ocenie;
TRB – czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego przedstawiona w badanej ofercie
UWAGA:
a) Zamawiający informuje, że przez czas reakcji w ramach pogotowia technicznego rozumie okres czasu od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych w celu usunięcia awarii jak również rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu przez Wykonawcę.
b) Czas reakcji Wykonawca wskaże w pełnych godzinach na ofercie.
c) Minimalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi
- 3 godziny. Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi - 24 godziny.
Zamawiający informuje, że w przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji lub wskazania czasu reakcji krótszego niż 3 godziny lub wskazania czasu reakcji dłuższego niż 24 godziny - oferta zostanie odrzucona.
C. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = C + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłaszane awarie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowościach: Bezwola, Jawidz, Lublin , Chełm, na okres 36 miesięcy:
część nr 4 – Usługa konserwacji i kontroli okresowej(rocznej) stanu sprawności technicznej wojskowych bocznic kolejowych w rejonie działania 32 WOG Zamość w miejscowości: Chełm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 4 – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) cena OGÓŁEM (w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 3 lat ,
2) czas reakcji na zgłaszane usterki, awarie oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu w ramach pogotowia technicznego.
A. Waga poszczególnych kryteriów:
 Ceny – 80 pkt = 80 % x 100
 Czas reakcji na zgłaszane awarie – 20 pkt = 20 % x 100
B. Sposób obliczania:
1) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: cena OGÓŁEM
(w rozumieniu ceny brutto) za wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy - według niżej podanego wzoru – waga kryterium wynosi 80 %
CMIN
CO = ------------ x 80% X 100 punktów,
CB
gdzie:
CO - liczba punktów w ramach kryterium: cena OGÓŁEM brutto;
CMIN – najniższa cena OGÓŁEM brutto w ofertach podlegających ocenie;
CB – cena OGÓŁEM brutto przedstawiona w badanej ofercie;
2) Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium: czas reakcji
na zgłaszane awarie, usuwanie śniegu z rozjazdów w ramach pogotowia technicznego – według niżej podanego wzoru - waga kryterium wynosi 20 %
TRmin
TR = ------------ x 20% X 100 punktów,
TRB
gdzie:
TR – liczba punktów w ramach kryterium: czas reakcji na zgłaszane awarie
w ramach pogotowia technicznego
TRmin – najkrótszy czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego w ofertach podlegających ocenie;
TRB – czas reakcji na zgłaszane awarie w ramach pogotowia technicznego przedstawiona w badanej ofercie
UWAGA:
a) Zamawiający informuje, że przez czas reakcji w ramach pogotowia technicznego rozumie okres czasu od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych w celu usunięcia awarii jak również rozpoczęcia oczyszczania torów i rozjazdów ze śniegu przez Wykonawcę.
b) Czas reakcji Wykonawca wskaże w pełnych godzinach na ofercie.
c) Minimalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi
- 3 godziny. Maksymalny czas reakcji w ramach pogotowia technicznego wynosi - 24 godziny.
Zamawiający informuje, że w przypadku niewskazania w ofercie czasu reakcji lub wskazania czasu reakcji krótszego niż 3 godziny lub wskazania czasu reakcji dłuższego niż 24 godziny - oferta zostanie odrzucona.
C. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejsza oferta = oferta z największą liczbą punktów LP
LP = C + T
gdzie: LP – wyliczona ilość punktów badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłaszane awarie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek - jeżeli wykaże, że: posiada:
W zakresie części nr 1, 2, 3, 4:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 50 000,00 PLN
Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części nr 1,2,3,4
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek – jeżeli wykaże, że:
a) posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. konserwacji bocznic kolejowych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zmówienie polegające na wykonaniu konserwacji bocznic kolejowych na kwotę co najmniej 30 000,00 zł. brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty dla każdego zadania.
b) skieruje do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności:
Inżynieryjnej-kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego– zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 tekst jednolity);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu:
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
c) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W zakresie części nr 1, 2, 3, 4:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 50 000,00 PLN
Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.
W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.
zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części nr 1,2,3,4
a) WYKAZ USŁUG odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. konserwacji bocznic kolejowych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zmówienia polegającego na wykonaniu konserwacji bocznic kolejowych na kwotę co najmniej 30 000,00 zł. brutto - wzór Wykazu usług – stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
DOWODY określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) WYKAZ OSÓB skierowanych do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usługi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności:
Inżynieryjnej-kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych oraz przynależną do właściwej izby samorządu zawodowego– zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 tekst jednolity);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oryginał pełnomocnictwa w przypadku gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp - Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Załącznik nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
 W zakresie CZĘŚCI NR 1: 2 200,00 zł /słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100/;
 W zakresie CZĘŚCI NR 2: 1 000,00 zł /słownie: jeden tysiąc złotych 00/100/;
 W zakresie CZĘŚCI NR 3: 400,00 zł /słownie: czterysta złotych 00/100/;
 W zakresie CZĘŚCI NR 4: 350,00 zł /słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100/
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/32/2021 – w zakresie CZĘŚCI NR…….
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.09.2021r. do godz.: 10:00.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
UWAGA! Dalszy zakres i charakter oraz warunkidotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy zamawiający wymaga określonych referencji, zamówienie publiczne będzie mógł zrealizować tylko ten wykonawca, który to doświadczenie faktycznie nabył. Obowiązkiem jest złożenie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na etapie składania oferty oświadczenia dotyczącego kompetencji wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, w przypadku gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszystkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.