Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154530/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00163577/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sterylizator parowy przelotowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 29
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sterylizator parowy przelotowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-325f5cd4-00df-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032212/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sterylizator parowy przelotowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154530/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201852,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 2 sztuk sterylizatorów parowych przelotowych. Każdy w pełni sterowany przez PLC (Programowalny Kontroler Logiczny), z trzema opcjami suszenia: próżnią , próżnią + powietrze, próżnią + para, o konstrukcji umożliwiającej wykonanie wszystkich czynności walidacyjnych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, zamontować i uruchomić przedmiot zamówienia oraz przeszkolić personel w zakresie obsługi sprzętu, a także przenieść na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do SWZ – Opis
przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne oraz załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Zgodność z normą PN-EN 285
- Przedmiot zamówienia kwalifikowany jako wyrób medyczny, spełniający wymagania prawa wspólnotowego i polskiego określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w Rozporządzeniu (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych i ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2020, poz.186 z późn. zm.), zgodny z dyrektywą 93 / 42/ EEC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Oferta z najniższą ceną 431 538,00 PLN przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 218 000,00 zł i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art.255 pkt.3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz.1129 t.j.)
INNE PRZETARGI Z PIONEK
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzenia do monitorowania zawartości wodoru i metanu w wydychanym powietrzu
- Dostawa mebli i wyposażenia
- "Dostawa sprzętu medycznego, plecaków oraz wózków zabiegowych (zamówienie z podziałem na 2 części)"
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ
- Zakup sprzętu przeznaczonego na potrzeby ochrony ludności na terenie Gminy Czudec
- Wsparcie w zakupach pomocy dydaktycznych dla klas mundurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





