Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155692/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT (MODERNIZACJA) HYDROFORNI GAJEWO"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: GZK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281364299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 H
1.5.2.) Miejscowość: Bystry
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874299480
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkbystry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkbystry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_bystry1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT (MODERNIZACJA) HYDROFORNI GAJEWO"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e4344ad-0018-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZK/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251625,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont (modernizacja) istniejącego budynku hydroforni w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej wraz z urządzeniami technologicznymi.
1. Roboty budowlane:
- roboty w zakresie rozbiórek, usuwanie gruzu,
- remont połaci dachu,
- termomodernizacja budynku -ściany zewnętrzne,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty malarskie,
- wymiana okładzin ścian, podłóg,
- remont opaski wokół budynku.
2. Roboty instalacyjne elektryczne:
- demontaż istniejącej rozdzielni i instalacji,
- wykonanie i montaż rozdzielni elektrycznej,
- instalacja oświetlenia,
- instalacja gniazd wtykowych i zasilania urządzeń,
- instalacja przeciwporażeniowa,
- instalacja przeciwprzepięciowa,
- instalacja połączeń wyrównawczych,
- instalacja zasilania i sterowania urządzeń hydroforni.
3. Instalacje sanitarne:
- zakup i transport materiałów i urządzeń na miejsce wbudowania,
- demontaż istniejących urządzeń, armatury, rurociągów,
- montaż rurociągów kanalizacyjnych wraz z kształtkami z PVC,
- montaż uzbrojenia rurociągów kanalizacyjnych (wpusty, rewizje, wywiewki, itp.),
- montaż przyborów (umywalki, miski ustępowe),
- montaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych, PP, żeliwnych, ze stali nierdzewnej,
- izolacja rurociągów,
- wykonanie i zakrycie bruzd pod instalacje,
- zbrojenie rurociągów: kształtki, zasuwy, zawory, armatura, urządzenia etc.,
- zakup i montaż podgrzewacza CWU, armatury czerpalnej, przyborów,
- zakup i montaż zestawu hydroforowego,
- zakup i montaż zbiornika hydroforowego,
- zakup i montaż armatury i kształtek technologicznych hydroforni,
- przeprowadzenie prób szczelności wszystkich rurociągów,
- wykonanie badań wody po zakończeniu montażu elementów hydroforni.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej 3 egzemplarze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa/techniczna, która stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy w stosunku do dokumentacji służą określeniu rodzaju robót wchodzących w skład zamówienia, zaś pełen zakres robót Wykonawca zobowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej/technicznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
• wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót,
• wykonanie robót tymczasowych,
• inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia,
• sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• zapewnienie ciągłości dostaw wody od momentu przejęcia placu budowy do czasu zakończenia prac budowlanych.
• wykonanie na własny koszt badań bakteriologicznych wody po wykonaniu próby ciśnieniowej, płukaniu i dezynfekcji podchlorynem sodu,
• po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń – badania, atesty itd. Dokumentacja powykonawcza wykonana w 3 egzemplarzach.
4. Ilekroć w specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub projekcie wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne", tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowaniaDziałając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.
Uzasadnienie faktyczne: Zostały złożone 2 oferty, z których najkorzystniejsza oferta otrzymała 75,19 pkt. Jej wartość to 325 000,00 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto - 309 498,92 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325000 PLN
INNE PRZETARGI BYSTRY
więcej: przetargi BYSTRY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Budowa zewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem zewnętrznego kotła gazowego c.o. i komina w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach
- Modernizacja drogi "Rożnów w kierunku P. Rabenda" w km 0+000 do 0+380
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.