eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczZakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e844d1a2-27a3-4a77-993e-37d9d326f37e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039687/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach projektu Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" nr FEWP.05.01-IZ.00-0036/23-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 677700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2023) sprzętu rolniczego dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.

2. Planowany do zakupu sprzęt rolniczy:
1) opryskiwacz polowy,
2) agregat uprawowy,
3) siewnik rzędowy uniwersalny,
4) rozsiewacz nawozów zawieszany,
5) ciągnik rolniczy,
6) kosiarka dyskowa,
7) przetrząsacz,
8) zgrabiarka,
9) przyczepa ciągnikowa,
10) ładowacz czołowy,
11) dojarka mobilna.

Ww. sprzęt rolniczy stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla zawodu technik rolnik. Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych CKU w Bojanowie posiada grunty orne i dzięki pozyskaniu maszyn rolniczych umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych dla technika rolnika oraz Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych w zawodzie rolnik i technik rolnik.

3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sprzętu rolniczego) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.

5. Wymagany okres gwarancji na ww. sprzęt rolniczy wynosi 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby

16400000-9 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie

16700000-2 - Ciągniki

16620000-7 - Dojarki

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713892,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713892,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713892,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osadkowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112025205

7.3.4) Miejscowość: Bierutów

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713892,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.