eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Robota budowlana w zakresie: Remontu budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie: Remontu budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Robota budowlana w zakresie: Remontu budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee144092-c245-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133564/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 K-876 Chełm- Remont budynku nr 126.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1617719,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku nr 126 w kompleksie wojskowym w Chełmie:
-Obejmuje swoim zakresem część prac do wykonania wyodrębnione
z dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont i zmianę sposobu użytkowania budynku nr 126 (klub wojskowy) w kompleksie wojskowym w Chełmie oraz pełnienie nadzoru autorskiego tj.:
a) W zakresie branży budowlanej:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- utylizacja żużlu
- utylizacja gruzu z wywozem;
- wywóz złomu z rozbiórek;
- rozebranie pokrycia dachowego wraz z rynnami i rurami spustowymi;
- rozebranie posadzki cementowej i z płytek ceramicznych;
- demontaż okładzin;
- demontaż solarki drzwiowej wewnętrznej;
- demontaż stolarki okiennej;
- demontaż drzwi drewnianych wejściowych zewnętrznych wraz z ościeżnicami;
- demontaż istniejących instalacji;
- rozbiórka ścian z poszerzeniem otworów;
- odbicie tynków wewnętrznych;
Roboty ogólnobudowlane:
- nadzór archeologiczny;
- montaż stolarki okiennej wraz z obróbką;
- montaż drzwi drewnianych wejściowych zewnętrznych wraz z ościeżnicami i obróbką;
- wymiana parapetów zewnętrznych;
- montaż nawiewników okiennych;
- wykonanie ścianek działowych gipsowo – kartonowych;
- naprawa pęknięć na murach budynku;
- wykonanie posadzki;
- wykonanie iniekcji ciekłokrystalicznej;
- impregnacja więźby dachowej środkiem impregnacyjnym i grzybobójczym;
- impregnacja więźby dachowej środkiem impregnacyjnym p.poż.;
- wzmocnienie stropu drewnianego wraz z podciągami nad niskim parterem tj wymiana belek stropowych do 5%, zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych, impregnacja elementów drewnianych stropu, impregnacja drewnianych elementów stropów środkiem impregnacyjnym p.poż;
- wypełnienie keramzytem;
- wzmocnienie fundamentów pod słupami;
- naprawa konstrukcji dachu wraz z impregnacją;
- wymianę pokrycia dachowego wraz z wykonaniem izolacji;
- wykonanie izolacji cieplnych więźby dachowej;
- izolacja dachu paroprzepuszczalna;
- wymianę orynnowania dachowego wraz z obróbkami blacharskimi;
- udrożnienie komina;
- montaż wentylatora kominowego dachowego;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach mokrych;
- ocieplenie ścian budynku od wewnątrz płytami termoizolacyjnymi (niski parter);
- wykonanie zabezpieczeń p.poż z płyt OSB na poddaszu;
- wymiana sufitu podwieszonego;
- wykonanie nowych tynków wewnętrznych wraz z gładzią gipsową;
b) Roboty instalacyjnej - branży sanitarnej
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji wodociągowej;
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania tj. studzienka schładzająca, montaż grzejników,
- próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania;
- wykonanie nastaw wstępnych na zaworach grzejnikowych;
- próba szczelności instalacji kanalizacyjnej;
- wykonanie podejść kanalizacyjnych;
c) Roboty instalacyjne - branży elektrycznej
- rozdzielnice;
- wykonanie instalacji zasilania;
- wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych;
- wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej i wewnętrznej;
- wykonanie instalacji odgromowej;
- montaż opraw i osprzętu elektrycznego;
- badania i pomiary instalacji
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna - spakowana w programie *zip 7 – stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Inwentaryzacja budynku - spakowana w programie *zip 7 – stanowiąca Załącznik nr 1a do SWZ;
3) Ekspertyza PPOŻ - spakowana w programie *zip 7 – stanowiąca Załącznik nr 1b do SWZ;
4) Projekt budowlany - spakowany w programie *zip 7 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
5) Projekt techniczny _Architektura-Konstrukcje - spakowany w programie *zip 7 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;
6) Projekt techniczny – Instalacje elektryczne - spakowany w programie *zip 7 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;
7) Projekt techniczny – Instalacje sanitarne - spakowany w programie *zip 7 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;
8) Projekt zagospodarowania terenu - spakowany w programie *zip 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;
9) Uzgodnienia – spakowane w programie *zip 7 – stanowiące Załącznik nr 1h do SWZ;
10)Przedmiar robót – spakowany w programie *zip 7 – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45261320-3 - Kładzenie rynien

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3062700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4051870,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.